jij leeft nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:13 schreef Woelrat het volgende:
[..]
snoep, zo mogelijk zo mogelijk nog nog erger
Ach, ik kan het hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Woelrat het volgende:
[..]
meisjes met vraatzucht, zo mogelijk nog erger
ik leef in een wereld zonder genot, je weet wel, waar je echt in kunt leven, zonder al die waanzinnige luxueuze zaken als snoep, overbodig eten (toelichting), en fancy apparatuurquote:
ik leef ook, maar ik loop nu eenmaal niet op waterquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef Woelrat het volgende:
[..]
ik leef in een wereld zonder genot, je weet wel, waar je echt in kunt leven, zonder al die waanzinnige luxueuze zaken als snoep, overbodig eten (toelichting), en fancy apparatuur
ik ook niet hhaohohihohoquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef leeell het volgende:
[..]
ik leef ook, maar ik loop nu eenmaal niet op water
Je brengt mij op ideeën.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef leeell het volgende:
[..]
heb ook witte chocolade wafels van Milka
SPOILER: speciaal voor woelrat in een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ezell op 08-10-2012 09:59:21 ]
Heel af en toe zie je ze wel. Gevalletje tailleloos komt vaker voor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef leeell het volgende:
dat klopt
zijn jullie sowieso in staat dik te worden, zie nooit dikke exotische deernes
hahahaha kkquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:19 schreef Woelrat het volgende:
en uitdagend slordig hemdje, nou, ezell, je weet ons wel warm te krijgen
ik heb geenzins te behoefte om coitus te bedrijven met Ezell, zij is een hele knappe jonge dame zondermeer, maar haar voorkeur gaat niet uit naar mannen, tenminste , dat denk ik. no offense if not;quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef Woelrat het volgende:
seks is heel normaal, heb ik mij laten vertellen, dus leeell, vuur het af. en niet op haar hoofd he, dat is oneerbiedig
Klopt wel redelijk. En dat zeg ik niet omdat ik geen zin heb in stomme grapjes.quote:
Van mij mag je dat denken, maar het antwoord is nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb geenzins te behoefte om coitus te bedrijven met Ezell, zij is een hele knappe jonge dame zondermeer, maar haar voorkeur gaat niet uit naar mannen, tenminste , dat denk ik. no offense if not;
en sowieso zijn mijn handen geboeid.
moest je lachen toen je dit aan het typen was?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef leeell het volgende:
tegenwoordig neemt niemand me meer serieus hier, jammer wel, vaak ten onrechte.
nee, maar ik wist dat jij ging reagerenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
moest je lachen toen je dit aan het typen was?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef leeell het volgende:
ik hou van jullie allen, onvoorwaardelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |