Ik ken een hoop knopen etc maar een dromenvanger zou ik ook wel eens willen maken.quote:
fijn hoor, en ik hoop echt dat je vannacht als een baby kan slapenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben nog wel heel moe, maar niet té moe om te kunnen slapen straks hoop ik.
Heb jij 'n leuke dag gehad?
nee hoor. heb er al vuur mee gemaakt ook. en snel ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je kan er goed vonken mee maken maar voor een kampvuur moet je wat meer moeite doen.
Oeeh leuk! Wat is het uiteindelijk geworden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:55 schreef espri het volgende:
[..]
fijn hoor, en ik hoop echt dat je vannacht als een baby kan slapen![]()
ik heb wel een rustig dagje gehad, wachten op een telefoontje voor werk maar de baby,s willen niet zo hard op het moment en verder zijn we er uit wat we voor bruidsbedankjes doen en al besteld ook dus weer een vinkje op mn lijstje kunnen zetten
ja waarom doe je het niet? ik vind ze ook zo gaaf maar nog nooit gedaan, misschien zou ik het ook eens moeten proberen, heb er wel 2, een grote in de slaapkamer en een kleintje die ik kreeg van een kraamgezinquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ken een hoop knopen etc maar een dromenvanger zou ik ook wel eens willen maken.
kleine buddha,s om ons geluk te delen, een kaartje eraan met onze namen en trouwdatum en dat in een lila zakje van satijn, zooooo moooiiiii, vinden wij dan hahhaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oeeh leuk! Wat is het uiteindelijk geworden?
Wel jammer dat je al een paar dagen zonder werk zit...
Klinkt heel erg leukquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:00 schreef espri het volgende:
[..]
kleine buddha,s om ons geluk te delen, een kaartje eraan met onze namen en trouwdatum en dat in een lila zakje van satijn, zooooo moooiiiii, vinden wij dan hahha
Misschien, eens als ik niets anders te doen heb.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef espri het volgende:
[..]
ja waarom doe je het niet? ik vind ze ook zo gaaf maar nog nooit gedaan, misschien zou ik het ook eens moeten proberen, heb er wel 2, een grote in de slaapkamer en een kleintje die ik kreeg van een kraamgezin
Mooi.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:00 schreef espri het volgende:
[..]
kleine buddha,s om ons geluk te delen, een kaartje eraan met onze namen en trouwdatum en dat in een lila zakje van satijn, zooooo moooiiiii, vinden wij dan hahha
Jaaaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:03 schreef espri het volgende:
[..]
als we terug komen van vakantie, zal ik er een foto van plaatsen
De jurk na een tip van Belle, de boeddha's waren het idee van Dolfie toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:00 schreef espri het volgende:
[..]
van Belle heb je gelijk in, was een toptip maar de buddha,s had ik al idee van maar er wel prive met dolfijntje over gesproken haha.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De jurk na een tip van Belle, de boeddha's waren het idee van Dolfie toch?
Mag ik een paarse taart met marsepein opperen
Doe de taart maar ook niet met marsepein want dan kom ik ook langs.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:10 schreef espri het volgende:
[..]
van Belle heb je gelijk in, was een toptip maar de buddha,s had ik al idee van maar er wel prive met dolfijntje over gesproken haha.
en nee, de taart wordt niet paars
dat kan ik niet beloven, is al besteld namelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe de taart maar ook niet met marsepein want dan kom ik ook langs.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |