SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oud type slot met pin achter het raam of nieuw, minder bereikbaar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:09 schreef the85mc het volgende:
autodeur dicht (en op slot) gegooid. Sleutel ligt nog in de auto. Lekker bezig! Tijd voor weekend
?quote:
Ik sta morgen om 3:30 opquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
?
je woont toch in NL of niet?
Ik heb niet zoveel regelmaat qua eten etc. Eigenlijk qua alles leef ik van dag tot dag. Ik beslis die dag wel waar ik zin in heb en hoe ik mijn dag indeel. Elke dag ben ik wel 8-10 uur bezig, maar de tijden dat ik begin varieren nogal.
Ik sta wel elke dag om half 8 op. En dan direct ontbijten. Daarna zie ik verder wel wat de dag brengt. Zal er nog wel aan moeten wennen om het 9-5 keurslijf in te gaan als ik ga werken..
D:quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
oh zit mobiel, had het nie gezien! Ehhh denken hoor. iig niet wonen waar ik doorheen liep naar mn solli toenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
Maria!Ik had nog in vorige topic gepost, máár: wij gaan over 2,5/3 maanden verhuizen naar Leeds! Heb je nog tips over waar we vooral NIET moeten gaan wonen? We hebben nu Pudsey en de noordelijke dorpjes op 't oog die er goed uit lijken te zien en volgens mij is 't zuidelijke wat meer crappy, maar heb jij daar nog wat informaaasie over?
![]()
Mr.Mo heeft daar baan gevonden en geaccepteerd, maar het is wel best nog wel elke dag 3 uur reizen (bij nader inzien..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoezo Leeds trouwens?je bent voorlopig nog bezig in Hull toch?
Haha ja ik deed daar veel lopend (boodschappen, naar centrum, etc.) en was ondanks wazig Engels eten iets afgevallen toen ik terug kwamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mr.Mo heeft daar baan gevonden en geaccepteerd, maar het is wel best nog wel elke dag 3 uur reizen (bij nader inzien..). Omdat ik heel veel vanuit huis ook kan doen hebben we besloten dat 2 keer per week ik naar Hull, flexibel qua reistijden, makkelijker te doen is dan 5 keer per week naar Leeds altijd in de spits. Hij is mij al tegemoet gekomen door mee te komen naar het VK, dus nu kom ik hem tegemoet door vanuit huis te werken wanneer het kán enzo
En ja, dat had ik idd gehoord, van de buurten direct om de uni heen. Wat een gigantische campus trouwens. Was er gisteren en verdwaalde zowat. Al die hoogteverschillen ook!
Ja daarom!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is kut Loveli!
Geniet van je avond aurum
Maria, lijkt mij een goed plan om gewoon een planning en vast ritme te vinden in eten, saai? Misschien maar het helpt als een tiet!
Heb je geen vriezer? Of anders kan je gewoon ook gevroren zakken groente halen bij de supermarkt, wokken of gewoon warm maken met een stukje vlees dat is binnen 10 minuten klaar. Soms geen pasta/aardappelen/rijst is helemaal niet erg op een gare dagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja daarom!Nu gebeurt het wel dat we om 7 uur boodschappen gaan doen en allebei zo doodgaar zijn dat we niet weten wat we moeten eten en dus maar iets slechts pakken ofzo
Kan dan beter slechts eten als je er echt zin in hebt he!
Nee geen vriezer, alleen een klein vakje! Had een oude vriezer mn mams gehad toen ik hier kwam te wonen maar toen sloten we hem hier aan en bleek ie het niet te doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb je geen vriezer? Of anders kan je gewoon ook gevroren zakken groente halen bij de supermarkt, wokken of gewoon warm maken met een stukje vlees dat is binnen 10 minuten klaar. Soms geen pasta/aardappelen/rijst is helemaal niet erg op een gare dag
Ruimte is idd nogal een issue hierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Is een vriezer wel een idee om aan te schaffen?? Of heb je de ruimte er niet voor.
Het is echt ideaal voor vlees, groente, brood en overgebleven maaltijden. Geld krijg je er bijna gewoon uit door dit soort dingen in te vriezen (aanbieding)
Plannen genoeg
Wij waren vanochtend zo aan het ronddwalen in de shop op Heraklon, gewoon omdat het nog eeuwen zou duren voordat we gingen boarden...
Toen kwamen onze namen door de speakers dat dit de laatste oproep was voor het boarden van het vliegtuig
Dat was even paniek... Sukkels die we zijn
York!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
@Maria: er is niet echt iets 'tussen Leeds en Hull in' dat de moeite waard is om te gaan wonen, en als we dan toch gaan verhuizen is het wel fijn als op z'n minst één van beide nog op kruipafstand van werk/studie woontmorgen gaan we dagje Leeds doen om de buurt te verkennen en even in de stad rond te kijken. Ben benieuwd!
Had je post eerst niet eens gezien.. die van 2 weken terug? Dat was niet echt een scharrel, heb toen die avond alleen met haar gezoend. Was geen relatiemateriaal. Dat kom ik de laatste tijd weinig tegen helaas. Maar goed, misschien vanavond als ik uitgaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuke uitdaging Mo!
Jammer dat je weer strammer wordt MarMar
MC85, hoe is het nu met je laatste scharrel?
En met de jouwe V1?
In de schuur? Hebben jullie een schuur?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ruimte is idd nogal een issue hier
Oh derp! Dat is niet handig, maar is dus goed afgelopenLeuk gehad verders?
We hebben een berging, met groot hok, twee fietsen, warhammer-stelling, magnetron en bergingkastjes aan de muurquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef V1z0R het volgende:
WB uniekje!
Kan nog niet echt duidelijkheid geven, zie d'r volgende week pas weer...
[..]
In de schuur? Hebben jullie een schuur?
Past dan vast ook wel een vriezertjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
We hebben een berging, met groot hok, twee fietsen, warhammer-stelling, magnetron en bergingkastjes aan de muur
Wodka? Ik heb een barretje in een kast, met overjarige drank die ik eens leeg moet kieperenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Past dan vast ook wel een vriezertje
Maar waar bewaar je nu je wodka dan?!
Kookkunsten FTWquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vriezer wordt hier gebruikt voor brood en diepvriesspinazie. En sporadisch voor ijs. Ik vind uit de vriezer opgewarmd eten nooit lekker. Zit altijd raar smaakje aan.
Overjarige drank, wut?!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wodka? Ik heb een barretje in een kast, met overjarige drank die ik eens leeg moet kieperenDrank is beh.
En nee op dit moment past er geen vriezertje denk ik
Lijkt ie op jou?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:52 schreef V1z0R het volgende:
Hoop het trouwens ook uniekjehad beetje hetzelfde als Mc de laatste tijd...
Wel keer bijna aangepapt met oude crush, maar dan ben ik te eikelig omdat ze al een kind heeft.
Dat heb ik dus ook gehad en ik zeg het nog maar eens: melatonine, 3 mg. Works like a charm.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een dagelijks wakker lig uurtje zo rond half 3 idd. Minstens een uur, vaak langer. Tja. Het went ook wel moet ik zeggen.
quote:
Nee, dit jochie is vrij mager, klein en erg druk.quote:
Zoals alle kinderen.... het kan nog heus wel.. Voer het tonijn, kwark en wodkaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, dit jochie is vrij mager, klein en erg druk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bolle kop is dus nooit weggegaan
[ Bericht 7% gewijzigd door V1z0R op 05-10-2012 23:19:33 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Eten gehaald bij de traiteur:quote:
Holy crap, dat is dik!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:20 schreef V1z0R het volgende:
12 pond 53cm en m'n moeder rookte ook
Nooit bijgetrokken
-weg-
Uhuh! Lief was ook cute, hij bewaarde het laatste balletje voor me maar hij wist niet dat ik nog 3 repen had.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat spul uit Oostenrijk waarvan ik de naam niet meer weet?
Onregelmatige nachtrust, slecht eten.... Hmmm. Hopen dat je snel je regelmaat hervindt.quote:
Wij denken er nog even overquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:08 schreef Chicolate het volgende:
Welkom thuis vakantiegangers!
Ik heb gewoon 11 uur geslapen vannacht(ben alweer een uurtje of 2 uit bed). Zal wel moe geweest zijn ofzo. Nu de dag van vandaag nog doorkomen, vriendje komt niet thuis vanavond dus mijn 'nu moet alles wat ik vandaag wil doen klaar zijn en moet ik gaan koken'-moment ontbreekt.
Enne, nog iemand die voor weinig een complete spiegelreflexcamera wil?[TK] Olympus E410 + 14-42mm + 40-150mm spiegelreflex Prima ding, maar ik ben ze minstens 2x zo zwaar en lomp gewend en kan niet omgaan met een merk dat niet Canon is
.
Leuk!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Hoi
Nieuwe foon gekocht. En besloten dat ik een cursus Latijn ga doen, mogelijk hier in de buurt. Van de Volksuniversiteit. Elke dinsdagavond, 24 keer voor niet heel veel geld. Eerst eens uitzoeken of dat wat is. Ik ben in de afgelopen vijf jaar meerdere keren opnieuw begonnen en wil nu eens verder komen. Zo'n cursus is wel een goeie stok achter de deur, denk ik
whaha, omg, knap dat je dat trektquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hurray voor Maria's gesport!!Knap hoor
Vaiz was een cutie baby
En aye, ik was ook een cubby baby vroegah![]()
Jullie kennen de serie 'Toddles and Tiaras' toch wel he? Martijn heeft voor mij de Pulp de Pulp gedownload. Een soort spin-off van T&T, maar dan nóg erger eigenlijk. Met Rednecks & pageants & zwangere 17-jarigen & coupons & & &....ze volgen eigenlijk zo'n Redneck family die een keer featured waren in T&T.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Hmmm.... het hotel lig wel ver uit het centrum en uiteindelijk heb je anderhalve dag in Parijs. Kun je beter een aanbieding van de treinreiswinkel nemen. Zit je lekker in de trein, veel meer tijd en een hotel in parijs. Kost wel een paar tientjes meer, maar dat is zeker de moeite waard.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof dat ik naar Parijs wil... http://travel.groupon.nl/11264340 (80 euro pp incl bus, hotel, ontbijt en trips in de stad). Toch jammer dat ik eigenlijk blut ben
.
Ik kwam uit op een goedkoopste optie waarbij je meer dan 2x zoveel kwijt was. Dan klinkt dit wel interessantquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hmmm.... het hotel lig wel ver uit het centrum en uiteindelijk heb je anderhalve dag in Parijs. Kun je beter een aanbieding van de treinreiswinkel nemen. Zit je lekker in de trein, veel meer tijd en een hotel in parijs. Kost wel een paar tientjes meer, maar dat is zeker de moeite waard.
Maar je hebt wel veel meer tijd in Parijs en je zit op een veel betere lokatie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kwam uit op een goedkoopste optie waarbij je meer dan 2x zoveel kwijt was. Dan klinkt dit wel interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik dan maar mn eigen ruiten in gaan gooien: waar wil je een camera voor? Om makkelijk foto's te maken van familie, uitjes en vakanties? Want dan is een spiegelreflex, heel eerlijk, ongeschikt. In een spiegelreflex moet je tijd stoppen om het principe te begrijpen, heeft minder zoomcapaciteit (en je moet lenzen wisselen) en het is een stuk lomper dan een compactcamera die bovenstaande ook allemaal kan. Maar als je lol in fotograferen wil krijgen, en foto's met mooiere kwaliteit wil krijgen waar je zelf veel meer invloed hebt op het resultaat, dan is het een prachtdingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:41 schreef V1z0R het volgende:
Die laatste is echt mooi, Puff! Vind van dat soort afgelegen baaitjes altijd zo mooi
Misschien maar eens nadenken over Chico d'r camera, ik heb dus serieus geen fototoestel behalve die op m'n telefoon...
Ik wil je op zich best een dagje op sleeptouw nemen, uitleggen hoe dat ding werkt en met welke instellingen je al snel een goed resultaat krijgt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Daar zat ik dus ook al mee
Ik ga me even in dingen verdiepen...
Haal jij maar eens n goede gewone, deze foto's zijn gemaakt met dit toestel, 120 euro op bol.com.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Daar zat ik dus ook al mee
Ik ga me even in dingen verdiepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |