Het is niet dat ik voor- of nadeel van ondervind nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
duh. zit in de bloei van mn leven wat wil je dan?
net of je het erg vind
Bier zuipen, like duh.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Grijsbaard het volgende:
Heeeel misschien kom ik ook wel op de meet trouwens, maar Wat Gaan We Dan Doen!????
Ik vond het een mooi moment in het leven van KT, laat me.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Godsamme Heloef, post niet zo snel!
etenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Grijsbaard het volgende:
Heeeel misschien kom ik ook wel op de meet trouwens, maar Wat Gaan We Dan Doen!????
Meet van welk topic?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Grijsbaard het volgende:
Orgie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Grijsbaard het volgende:
He bah, dan moet ik teruglezen en heb daar geen zin inquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi moment in het leven van KT, laat me.
heel veel koffie en sigaretten en mijn mp3 speler opstaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
2 uur wachten...ik vind 2 minuten wachten al te veel
Hoe de fuck vul je die tijd nou op??
Een vrouw wil hem steriel neuken, dat is toch prachtig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah, dan moet ik teruglezen en heb daar geen zin in
hoe weet je dat?quote:
wat is mi?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga dat niet aan jofu vragen, thanks voor de mi
wil je dat zo graag weten?quote:
daarom is het zo leuk tegen hem te zeggen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wacht al zijn hele leven om zo'n zin te horen.
Nouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vrouw wil hem steriel neuken, dat is toch prachtig.
Owja dat!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vrouw wil hem steriel neuken, dat is toch prachtig.
Mental image.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
[..]
wat is mi?
[..]
wil je dat zo graag weten?
[..]
daarom is het zo leuk tegen hem te zeggen!
daar ben ik wel benieuwd naar jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
[..]
wat is mi?
[..]
wil je dat zo graag weten?
[..]
We all asked ourselve that question.quote:
I think so, maar jij hebt Fera alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een betere catch, ja?Dank je.
En ik stel hem, lika a bossquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
We all asked ourselve that question.
sorry. niet relevant op te zeggenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar ben ik wel benieuwd naar ja
Met jou en jofu, nee niet bepaaldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
oke ..misschien is je mi wel heel leuk
heel simpel,quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
sorry. niet relevant op te zeggen
Huldequote:
U sprak, en zei: "net alsof jij dat erg vind'' tegen kaneel.quote:
Majoor Boszhardt is niks vergeleken bij jou.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb het over de combinatie schat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
lekker beeld heb je van me., gvd
nee niet echtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
U sprak, en zei: "net alsof jij dat erg vind'' tegen kaneel.
Ik vroeg mij daarop af waarom precies die woorden tegen kaneel, een stem in mijn hoofd opperde bijna direct op die vraag: ''misschien hebben ze wel een seksuele escepade beleefd'' Waarop ik het aan u vroeg.
wehehe. ik lach hardopquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Majoor Boszhardt is niks vergeleken bij jou.
Je geeft hem weer hoop.
oh dankje. mijn zelfvertrouwen stijgtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het over de combinatie schat.
Wat is all-in?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat die date all-in was![]()
quote:
Ja, hij heeft het goed voor mekaar hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
Stiekem ben ik wel jaloers op je, Kaneel
Ik kom er gewoon open voor uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
Met zijn mooie huid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het goed voor mekaar he
ik heb echt geen idee wie dat is eigenlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef Grijsbaard het volgende:
Tomas van oh oh Europa is echt hotttt....
Fera is dan ook een heel leuk meisje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ahhh.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef MissExpert het volgende:
[..]
misschien wel, misschien niet. that all i can say bout it
Ik heb nog nooit van oh oh europa gehoordquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wie dat is eigenlijk
Tomas Rabbering.. zoek maar opquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wie dat is eigenlijk
Dat had ik me al voorgesteld jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera is dan ook een heel leuk meisje.
[..]
Ahhh.
Ik ga me hier niet uitlaten over welke lichaamsdelen waar zijn geweest.quote:
Je had haar kunnen ontmoeten vanavond.quote:
I see mja nou ja het gaat wel ik kan daar niet over oordelen ben heteroquote:
Hoeft ook niet hoor, snap ik bestquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga me hier niet uitlaten over welke lichaamsdelen waar zijn geweest.
I know, komt wel. Ik ga geen 3:40 uur in de trein zitten als ik er minder lang kan zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga me hier niet uitlaten over welke lichaamsdelen waar zijn geweest.
[..]
Je had haar kunnen ontmoeten vanavond.
nee..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
I see mja nou ja het gaat wel ik kan daar niet over oordelen ben hetero
maarem issie familie van paul rabbering?
ook niet volgens mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bevriend met paul rabbering dan?
hij zei al neequote:
Jij was in leiden natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef heloef het volgende:
WIE IS DAT OP HET PLEIN?
HET IS PAUL RABBERING MET ZIJN GROTE BRIL.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef heloef het volgende:
WIE IS DAT OP HET PLEIN?
ik was er wel geweest echt super gezelligquote:
Wattufuck zijn ogenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
Ter info dit is Paul Rabbering
[ afbeelding ]
En die neukt:
[ afbeelding ]
lalallaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef heloef het volgende:
WIE IS DAT OP HET PLEIN?
Naja prima,quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
En die neukt:
[ afbeelding ]
Mag ik met je mee, ik wil ze ook vergetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens paardrijden. Frisse lucht opsnuiven en nare MI's vergeten.
Ik snap het white knighten nu wel, overigens.
Junk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
Doei Samzz! Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
Ja, lastige verslaving om vanaf te komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Me2, kan niet zonder... Zonder ga ik dood.
Geile homoseksuele fappende baardmans dat je der bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:19 schreef Grijsbaard het volgende:
die jeroen en rufus hebben een heerlijke 6 pack..
Wil je er uberhaupt wel vanaf komen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, lastige verslaving om vanaf te komen
Leuke meid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
En die neukt:
[ afbeelding ]
Jammer voor jou, maar homoseksueel ben ik nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geile homoseksuele fappende baardmans dat je der bent.
Neh, verslavingen zijn soms gewoon te lekker om er vanaf te willen komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je er uberhaupt wel vanaf komen?
bi?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar homoseksueel ben ik niet
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neh, verslavingen zijn soms gewoon te lekker om er vanaf te willen komen
Oh mijn foutquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik val wel op mannenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
okeee cool! Ik val op vrouwen, maar seksueel vind ik (sommige) mannen ook wel aantrekkelijk, maar zou er nooit samen mee kunnen wonen..quote:
Want dan wordt het een rotzooi in huis?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:23 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
okeee cool! Ik val op vrouwen, maar seksueel vind ik (sommige) mannen ook wel aantrekkelijk, maar zou er nooit samen mee kunnen wonen..
Nee, integendeel.. ik wil later huisje boompje beestje alles.. en voor mij zit daar geen man bij..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Want dan wordt het een rotzooi in huis?
He bah, kinderen. Weet je wel niet wat een geld dat kost?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nee, integendeel.. ik wil later huisje boompje beestje alles.. en voor mij zit daar geen man bij..
Haha ja, kost geld, maar dat kan ik later wel opbrengen. Heb jij een vriendin of iets?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah, kinderen. Weet je wel niet wat een geld dat kost?
En een moeite, van die blerende friemeltjes
Nee, ben singlequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:25 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha ja, kost geld, maar dat kan ik later wel opbrengen. Heb jij een vriendin of iets?
Okee!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ben single
En hetero btw
aah das jammerquote:
Ik vraag me wat af?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe, jullie vragen het je af en ik weet het
Ik zei niet dat ik dat gezellig vindquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
nog 34 minuten schatje. dan mag je weer lekker naar je ouders toe. gezellug!
omgquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe, jullie vragen het je af en ik weet het
Jij komt niet naar de meet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dat gezellig vind
[..]
omg
Waar kunnen we koffie drinken ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
waar wilde je koffie drinken?
Weet niet wat Cryo daar van vind
ik doe dat dus misschien wel..... :/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou jij 3 uur en 20 minuten in de trein zitten waar je maar 2,5 uur kunt zijn?
overalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar kunnen we koffie drinken ?
Weet ik ook niet
Ook als je vet moet haasten ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ik doe dat dus misschien wel..... :/
I dunnoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
overal
nah kweet ook nog niet hoor
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, 't moet natuurlijk wel leuk blijven
oow ik niet ik kan dat kalm de hele dag doen trein reizenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
Btw. ik krijg al na een kwartier last van mijn rug in de trein.. Do the math.
Dat kon ik ook, maar sinds die blessure niet meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik niet ik kan dat kalm de hele dag doen trein reizen
blessure aan je rug?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kon ik ook, maar sinds die blessure niet meer
Niks, dat is het aparte. Ik verdacht mijn bed er van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
blessure aan je rug?
what did you do?
Ik ruik naar kokos en limoen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelukkig, je leeft nog![]()
Straks ga ik wel extra goed aan je ruiken...
draai je matras eens om dat wil nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks, dat is het aparte. Ik verdacht mijn bed er van.
Nee ...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou jij 3 uur en 20 minuten in de trein zitten waar je maar 2,5 uur kunt zijn?
Al een aantal keer gedaan, helpt niet .quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
draai je matras eens om dat wil nog wel eens helpen
Vergis je niet, ik vind het ook jammerquote:
Ik heb een vriendin, die heeft een hoog libido.quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vergis je niet, ik vind het ook jammer.
Wellicht volgende week, die week daarop, of over 2 3 weken
kan ook aan je zit houding op je werk liggen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al een aantal keer gedaan, helpt niet .
*slaat heloef*quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, die heeft een hoog libido.
Maar jij slaat alles.
Ik denk dat het een e-libido is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij slaat alles.
Ah, die heb ik ook.quote:
Kan je over 2 weken niet? Dan moet je even een TR maken, je staat er dan wel bij in de OPquote:
Ik heb al een speciale bureaustoel en alles, ik zit zoals ik meot zitten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan ook aan je zit houding op je werk liggen?
quote:
Nee schat, je zei: volgende week, week erop en over twee weken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je over 2 weken niet? Dan moet je even een TR maken, je staat er dan wel bij in de OP
[..]
Ik heb al een speciale bureaustoel en alles, ik zit zoals ik meot zitten.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady bespringt Fera...
Dag kokoslimoenmeisje
Oja oepsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee schat, je zei: volgende week, week erop en over twee weken.
Week erop = over twee weken. Ik corrigeerde je slechts.
waarom dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij slaat alles.
Mijn neger, daar heb je zeker gelijk in.quote:
I know i knowquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
bijna man hoe meer je zeurt hoe langer het duurt
Nou want als ik jouw posts lees zie ik enkel: sex, sex, sex, sexquote:
Voortaan maar gaan zeuren dan als ik iets leuk vindquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
bijna man hoe meer je zeurt hoe langer het duurt
Vergeet jofu niet héquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou want als ik jouw posts lees zie ik enkel: sex, sex, sex, sex
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voortaan maar gaan zeuren dan als ik iets leuk vind
en erg dat je het vindquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou want als ik jouw posts lees zie ik enkel: sex, sex, sex, sex
Dan zoek je gewoon e-aandacht.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know i knowMaar ik trek t echt niet meer
Als het de 26e isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:43 schreef Giertje het volgende:
goed 26 oktober dus ik ga het doen ik kom ook naar de meeting ik zal tam straks wel effe pmen
1 van de 3 lijkt mequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Als het de 26e is
of is het gewoon die 3 datums?
Wij doen ook slap ouwehoeren, maar het hoeft niet altijd over seks te gaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:43 schreef MissExpert het volgende:
sorry ik heb een saai leven. mijn leven bestaat uit school(mag ik niet over posten meer, dat is te kinderlijk). seks en vrienden.
wat moet ik anders vertellen mijn god
dunno maar die datum kies ik die andere datums kan ik sowieso nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Als het de 26e is
of is het gewoon die 3 datums?
Vertel over wat je vandaag ontbeten hebt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:43 schreef MissExpert het volgende:
sorry ik heb een saai leven. mijn leven bestaat uit school(mag ik niet over posten meer, dat is te kinderlijk). seks en vrienden.
wat moet ik anders vertellen mijn god
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij doen ook slap ouwehoeren, maar het hoeft niet altijd over seks te gaan.
haha 2 crackers, schaaltje yoghurt en goedemorgen drink. jij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel over wat je vandaag ontbeten hebt.
oh misschien kan ik de 26e welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 van de 3 lijkt me
En omdat tja.. je weet het eigenlijk al
omdat het kan,quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom noem je hem telkens in je posts over seks dan ?
Niks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
haha 2 crackers, schaaltje yoghurt en goedemorgen drink. jij?
thats a exit for mequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, een hol moet lekker volgebaggert zitten.
tekentje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herken je dat tekentje aan het eind van de zin?
En volgens mij is het nou ook niet echt een optimale reisquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh misschien kan ik de 26e wel
maar goed dat weet ik nog niet
Tis wel ver en savonds met trein terug
Please Lola, kom op mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh misschien kan ik de 26e wel
maar goed dat weet ik nog niet
Tis wel ver en savonds met trein terug
mooiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij mij is het ook mijn uitgang.![]()
Ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En volgens mij is het nou ook niet echt een optimale reis
En ik kiespijn.quote:
Speciaalbier...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand nog tips voor drank? Ik moet nog even langs de G&G straks
Ik hou niet van bier. Waar drink je amaretto bij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Speciaalbier...
Amaretto voor in de winter...
mojitoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
Naja, om het mooi te noemen is ook weer zoiets... Ik ga er niet naar zitten staren met een spiegeltje ofzo, jij wel?quote:
Dump je in je warme choco oid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet van bier. Waar drink je amaretto bij?
Het is jufo hequote:
koffie? Cake?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet van bier. Waar drink je amaretto bij?
beerenburgquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
Treinen = op tijd terug moeten, savonds treinenquote:
Nee hoor ik vind het niet, erg alleen opvallend.quote:
Ik dat toch echt jofu, maar wat boeit het ookquote:
Ik drink geen koffiequote:
Even kieken straksquote:
dat is heerlijk!!!quote:
Oja, dat had ik moeten wetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Treinen = op tijd terug moeten, savonds treinen
Met de auto, in het donker rijden = ook niet optimaal
nee wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja, om het mooi te noemen is ook weer zoiets... Ik ga er niet naar zitten staren met een spiegeltje ofzo, jij wel?
moet je em wel effe in de vriezer gooien ijskoud issie lekkerstequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dat toch echt jofu, maar wat boeit het ook
[..]
Ik drink geen koffie
[..]
Even kieken straks
would like. but i cant speak about it anymore.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind het niet, erg alleen opvallend.
Neuken?
quote:
Ja wel mooi, we lijken wel een beetje op elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ja, klopt. mooi dat het bij bieden an exit is
Praten over neuken is geen probleem.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
would like. but i cant speak about it anymore.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Collega sluit af, dan mag ik het ookLater schatjes
nee. please forget itquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja wel mooi, we lijken wel een beetje op elkaar
We hebben ook allebei ogen en een neus enzo![]()
Volgens mij zijn we voor elkaar gemaakt MissExpert.![]()
Ik lees de hele tijd jufo hier, dus ik dacht ik doe mee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dat toch echt jofu, maar wat boeit het ook
ok deutchlichquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Praten over neuken is geen probleem.
Als je alleen maar post: sex
Ja dan wordt het irritant.
Fijn weekend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:55 schreef TheClown1 het volgende:
dat was het voor mij. goed weekend allemaal. geniet ervan!
quote:
kquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd jufo hier, dus ik dacht ik doe mee.
Ik heb het niet zo op Martin Gaus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
Ik kijk naar Martin Gaus die een hondenshow presenteert, geweldig.
Woef!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
Bij de radio hebben we een jingle van hem.quote:
wat is dat lekker hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
Ach gut Kingtoppie, ik had nog zo gehoopt dat jij je roze lans in haar mosseltje mocht steken.quote:
NIET LIKKENquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat is dat lekker hegodver nu heb ik dat weer in mijn kop zitten
Roze? Niet paars?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach gut Kingtoppie, ik had nog zo gehoopt dat jij je roze lans in haar mosseltje mocht steken.
quote:
quote:
Ik weet niet wat er met jouw lul mis is maar hoezo is die paars?quote:
Wat hoop jij nogmeer voor mij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach gut Kingtoppie, ik had nog zo gehoopt dat jij je roze lans in haar mosseltje mocht steken.
Afgekneld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met jouw lul mis is maar hoezo is die paars?
Er valt genoeg te halen.quote:
hier niet zo.. mijn laatste hersencel is zojuist afgestorvenquote:
Dat er een chick komt die je het licht uit de ogen neukt zo dat je ook relaxt wordt op FOK!quote:
Arme Kaneelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |