Het is niet dat ik voor- of nadeel van ondervind nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
duh. zit in de bloei van mn leven wat wil je dan?
net of je het erg vind
Bier zuipen, like duh.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Grijsbaard het volgende:
Heeeel misschien kom ik ook wel op de meet trouwens, maar Wat Gaan We Dan Doen!????
Ik vond het een mooi moment in het leven van KT, laat me.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Godsamme Heloef, post niet zo snel!
etenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Grijsbaard het volgende:
Heeeel misschien kom ik ook wel op de meet trouwens, maar Wat Gaan We Dan Doen!????
Meet van welk topic?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Grijsbaard het volgende:
Orgie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Grijsbaard het volgende:
He bah, dan moet ik teruglezen en heb daar geen zin inquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi moment in het leven van KT, laat me.
heel veel koffie en sigaretten en mijn mp3 speler opstaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
2 uur wachten...ik vind 2 minuten wachten al te veel
Hoe de fuck vul je die tijd nou op??
Een vrouw wil hem steriel neuken, dat is toch prachtig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah, dan moet ik teruglezen en heb daar geen zin in
hoe weet je dat?quote:
wat is mi?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga dat niet aan jofu vragen, thanks voor de mi
wil je dat zo graag weten?quote:
daarom is het zo leuk tegen hem te zeggen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wacht al zijn hele leven om zo'n zin te horen.
Nouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vrouw wil hem steriel neuken, dat is toch prachtig.
Owja dat!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vrouw wil hem steriel neuken, dat is toch prachtig.
Mental image.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
[..]
wat is mi?
[..]
wil je dat zo graag weten?
[..]
daarom is het zo leuk tegen hem te zeggen!
daar ben ik wel benieuwd naar jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
[..]
wat is mi?
[..]
wil je dat zo graag weten?
[..]
We all asked ourselve that question.quote:
I think so, maar jij hebt Fera alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een betere catch, ja?Dank je.
En ik stel hem, lika a bossquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
We all asked ourselve that question.
sorry. niet relevant op te zeggenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar ben ik wel benieuwd naar ja
Met jou en jofu, nee niet bepaaldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
oke ..misschien is je mi wel heel leuk
heel simpel,quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
sorry. niet relevant op te zeggen
Huldequote:
U sprak, en zei: "net alsof jij dat erg vind'' tegen kaneel.quote:
Majoor Boszhardt is niks vergeleken bij jou.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb het over de combinatie schat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
lekker beeld heb je van me., gvd
nee niet echtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
U sprak, en zei: "net alsof jij dat erg vind'' tegen kaneel.
Ik vroeg mij daarop af waarom precies die woorden tegen kaneel, een stem in mijn hoofd opperde bijna direct op die vraag: ''misschien hebben ze wel een seksuele escepade beleefd'' Waarop ik het aan u vroeg.
wehehe. ik lach hardopquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Majoor Boszhardt is niks vergeleken bij jou.
Je geeft hem weer hoop.
oh dankje. mijn zelfvertrouwen stijgtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het over de combinatie schat.
Wat is all-in?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat die date all-in was![]()
quote:
Ja, hij heeft het goed voor mekaar hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
Stiekem ben ik wel jaloers op je, Kaneel
Ik kom er gewoon open voor uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
Met zijn mooie huid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het goed voor mekaar he
ik heb echt geen idee wie dat is eigenlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef Grijsbaard het volgende:
Tomas van oh oh Europa is echt hotttt....
Fera is dan ook een heel leuk meisje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ahhh.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef MissExpert het volgende:
[..]
misschien wel, misschien niet. that all i can say bout it
Ik heb nog nooit van oh oh europa gehoordquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wie dat is eigenlijk
Tomas Rabbering.. zoek maar opquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wie dat is eigenlijk
Dat had ik me al voorgesteld jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera is dan ook een heel leuk meisje.
[..]
Ahhh.
Ik ga me hier niet uitlaten over welke lichaamsdelen waar zijn geweest.quote:
Je had haar kunnen ontmoeten vanavond.quote:
I see mja nou ja het gaat wel ik kan daar niet over oordelen ben heteroquote:
Hoeft ook niet hoor, snap ik bestquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga me hier niet uitlaten over welke lichaamsdelen waar zijn geweest.
I know, komt wel. Ik ga geen 3:40 uur in de trein zitten als ik er minder lang kan zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga me hier niet uitlaten over welke lichaamsdelen waar zijn geweest.
[..]
Je had haar kunnen ontmoeten vanavond.
nee..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
I see mja nou ja het gaat wel ik kan daar niet over oordelen ben hetero
maarem issie familie van paul rabbering?
ook niet volgens mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bevriend met paul rabbering dan?
hij zei al neequote:
Jij was in leiden natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef heloef het volgende:
WIE IS DAT OP HET PLEIN?
HET IS PAUL RABBERING MET ZIJN GROTE BRIL.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef heloef het volgende:
WIE IS DAT OP HET PLEIN?
ik was er wel geweest echt super gezelligquote:
Wattufuck zijn ogenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
Ter info dit is Paul Rabbering
[ afbeelding ]
En die neukt:
[ afbeelding ]
lalallaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef heloef het volgende:
WIE IS DAT OP HET PLEIN?
Naja prima,quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
Ter info dit is Paul Rabbering
[ afbeelding ]
En die neukt:
[ afbeelding ]
Mag ik met je mee, ik wil ze ook vergetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens paardrijden. Frisse lucht opsnuiven en nare MI's vergeten.
Ik snap het white knighten nu wel, overigens.
Junk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens paardrijden. Frisse lucht opsnuiven en nare MI's vergeten.
Ik snap het white knighten nu wel, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |