Het is niet dat ik voor- of nadeel van ondervind nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
duh. zit in de bloei van mn leven wat wil je dan?
net of je het erg vind
Bier zuipen, like duh.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Grijsbaard het volgende:
Heeeel misschien kom ik ook wel op de meet trouwens, maar Wat Gaan We Dan Doen!????
Ik vond het een mooi moment in het leven van KT, laat me.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Godsamme Heloef, post niet zo snel!
etenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Grijsbaard het volgende:
Heeeel misschien kom ik ook wel op de meet trouwens, maar Wat Gaan We Dan Doen!????
Meet van welk topic?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Grijsbaard het volgende:
Orgie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef Grijsbaard het volgende:
He bah, dan moet ik teruglezen en heb daar geen zin inquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi moment in het leven van KT, laat me.
heel veel koffie en sigaretten en mijn mp3 speler opstaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
2 uur wachten...ik vind 2 minuten wachten al te veel
Hoe de fuck vul je die tijd nou op??
Een vrouw wil hem steriel neuken, dat is toch prachtig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah, dan moet ik teruglezen en heb daar geen zin in
hoe weet je dat?quote:
wat is mi?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga dat niet aan jofu vragen, thanks voor de mi
wil je dat zo graag weten?quote:
daarom is het zo leuk tegen hem te zeggen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wacht al zijn hele leven om zo'n zin te horen.
Nouquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vrouw wil hem steriel neuken, dat is toch prachtig.
Owja dat!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vrouw wil hem steriel neuken, dat is toch prachtig.
Mental image.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
[..]
wat is mi?
[..]
wil je dat zo graag weten?
[..]
daarom is het zo leuk tegen hem te zeggen!
daar ben ik wel benieuwd naar jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
[..]
wat is mi?
[..]
wil je dat zo graag weten?
[..]
We all asked ourselve that question.quote:
I think so, maar jij hebt Fera alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een betere catch, ja?Dank je.
En ik stel hem, lika a bossquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
We all asked ourselve that question.
sorry. niet relevant op te zeggenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar ben ik wel benieuwd naar ja
Met jou en jofu, nee niet bepaaldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
oke ..misschien is je mi wel heel leuk
heel simpel,quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
sorry. niet relevant op te zeggen
Huldequote:
U sprak, en zei: "net alsof jij dat erg vind'' tegen kaneel.quote:
Majoor Boszhardt is niks vergeleken bij jou.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |