abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117630364

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:03:30 #2
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117630446
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik ben jou niet. Jij zit in ARAM hell :')
vandaar dat ik 9/10 arams win en 10/10 pg draft.

dikke hell brah, ololol broekjevol.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_117630568
BG en Jajong hebben vanavond weer stevige goedmaakseks.
pi_117630571
Alsof ARAM met ELO werkt
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:14:54 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117630925
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alsof ARAM met ELO werkt
hij zei aram hell, niet aram elo hell ;)

en ik hoop nogsteeds op matchmaking, al dan niet met hidden elo.

dan word ik in no time 2.5 k aram elo hue.

p.s.

l>r: nieuwe tf SA, champion riven, hero janna.
pi_117631414
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hij zei aram hell, niet aram elo hell ;)

en ik hoop nogsteeds op matchmaking, al dan niet met hidden elo.

dan word ik in no time 2.5 k aram elo hue.

p.s.
[ afbeelding ]

l>r: nieuwe tf SA, champion riven, hero janna.
Zo is hij vetter

pi_117632068
Is Rumble een goeie top? Ik zoek nog een tanky top champ diet net als malphite en shen niet zo snel gecounterd wordt en wat brengt mid en endgame.

vladimir lijkt me saai, mordekaiser en yorick ook.

PS: Shen is idd best sterk. FF je team uitleggen wat splitpushen is en je wint elke game in blind pick.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_117632178
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:44 schreef dustbrain het volgende:
Is Rumble een goeie top? Ik zoek nog een tanky top champ diet net als malphite en shen niet zo snel gecounterd wordt en wat brengt mid en endgame.

PS: Shen is idd best sterk. FF je team uitleggen wat splitpushen is en je wint elke game in blind pick.
Shen won ik zelf veel mee. Irelia is ook leuk maar prolly niet zo tanky als malphite of shen :P
pi_117632204
Irelia is leuker dan Shen imho, maar dat zal per persoon verschillen.
pi_117632252
Owja irelia is er ook nog. Nu kan ik niet meer kiezen. ;(

of Free to play :P
pi_117632287
Puur qua gameplay is Gangplank één van de leukste om te spelen.
pi_117632346
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nop. Heeft allemaal met smaak te maken.
pi_117632401
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Nee hoor, met hoger wiskunde kun je bereken welke champ absoluut leuk is om te spelen.
pi_117632436
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Hmmmm. Daar moet ik even een nachtje over slapen, is het een probleem als ik er morgen even op terugkom?
pi_117632511
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hmmmm. Daar moet ik even een nachtje over slapen, is het een probleem als ik er morgen even op terugkom?
Moet je wel rond 8 uur doen. Anders vergeet ik het.
pi_117632552
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vind ik niet, ik vind het juist allemaal zo simpel ;(
pi_117632628
Ik vind het juist zo lachen om heerlijk te engagen, schade te pakken, gewond weg te lopen, gechased te worden waarna ineens onze jungler achter de tegenstander opduikt en ik er dan weer induik met de 'e'.

Of iemand die maar net ontsnapt met wat hp over met de ult te verassen ofzo.

Zou hem alleen niet zonder premade spelen, dan is hij wel beduidend minder leuk.
pi_117632633
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:58 schreef Xetran het volgende:

[..]

Vind ik niet, ik vind het juist allemaal zo simpel ;(
Echt he, stun remover en een overall buff. Meer niet.
pi_117632767
quote:

Ik heb moeite om Jarvan, Irelia, Shen en Vladimir te counteren. Renekton op zich ook wel.
pi_117632966
Ik kon sowieso amper gp spelen, het wilde nooit lukken. Nu ik ArP runes heb lijkt het wel stukken beter te gaan, dus binnenkort maar weer eens proberen.
pi_117634109
Whehe een leuke case in het tribunal; iemand is gereport voor het voeren van een inappropriate name. 'Justinbiebr'. Ik zeg: punish ~O>
pi_117634175
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef Xetran het volgende:
Ik kon sowieso amper gp spelen, het wilde nooit lukken. Nu ik ArP runes heb lijkt het wel stukken beter te gaan, dus binnenkort maar weer eens proberen.
crit runes!
pi_117634264
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:52 schreef Adames het volgende:

[..]

crit runes!
dat zijn yellows toch? kan dr wel bij :P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:09:12 #24
148823 znarch
ondertitel
pi_117634705
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:52 schreef Adames het volgende:

[..]

crit runes!
Relevant:

"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:16:51 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117634941
quote:
dat zijn dus weer wél leuke filmpjes om naar te kijken.
pi_117637216
Iemand toevallig een linkje naar de VODS van gister?
Conscience do cost.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:54:21 #27
148823 znarch
ondertitel
pi_117638379
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef ems. het volgende:
Iemand toevallig een linkje naar de VODS van gister?
Staan al gewoon op Youtube voor zover ik weet http://www.youtube.com/re(...)tm_source=opensearch
pi_117638891
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:06 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik heb moeite om Jarvan, Irelia, Shen en Vladimir te counteren. Renekton op zich ook wel.
J4 counter je met True Damage of range harass. Denk dus aan Olaf, misschien Irelia. En anders gewoon Yorick, die sloopt hem ook. Jayce ook wel denk ik.

Irelia verliest vooral van champions die een hoge burst damage hebben. Denk aan Jax en Renekton. Als die aggressief tegen Irelia spelen verlies je in principe.

Shen is lastig te counteren. True damage (Olaf) helpt niet erg, omdat hij dan gewoon health gaat bouwen. Ik heb wel gemerkt dat ik met Warwick meestal mn lane van hem win omdat ik dan beter kan sustainen. Volgens mij ownt Yorick hem ook wel. Wel geldt: lategame is hij alleen nog maar zijn splitpush + ult en in teamfights een meatshield. Erg weinig damage, dus negeren in teamfights.

Vladimir heeft als hardcounter Fizz omdat die zijn healen tegengaat, evenals Swain. Maar dat zijn champions die niet heel veel mensen spelen, dus zou ik vooral voor sterke aggressieve early game tops met gapcloser gaan zoals Riven, Renekton, Wukong. Vlad is in de eerste ~10 levels heel kwetsbaar, dus early game hard proberen te denyen met sterke early game champ + jungle presence. Als hij in de eerste 10 levels kan bijblijven ben je de lul.

Renekton is ook lastig te counteren. Hij heeft een gapcloser, is mobile, hoge damage early game en ook niet echt squishy. In principe wint hij de meeste lanes early game, dus moet je gewoon proberen bij te blijven en te zorgen dat je in de teamfights nuttiger bent. Liefst met een veilige laner die van afstand kan poken. Lategame valt Renekton redelijk hard af in vergelijking met bijv. Jayce, Yorick
Vicariously I live while the whole world dies
pi_117639622
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:06 schreef nyny83 het volgende:

[..]
Cho Gath is ook een goede top die amper te counteren is, laatste tijd win ik er veel games mee.
pi_117640655
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:06 schreef nyny83 het volgende:

[..]

J4 counter je met True Damage of range harass. Denk dus aan Olaf, misschien Irelia. En anders gewoon Yorick, die sloopt hem ook. Jayce ook wel denk ik.

Irelia verliest vooral van champions die een hoge burst damage hebben. Denk aan Jax en Renekton. Als die aggressief tegen Irelia spelen verlies je in principe.

Shen is lastig te counteren. True damage (Olaf) helpt niet erg, omdat hij dan gewoon health gaat bouwen. Ik heb wel gemerkt dat ik met Warwick meestal mn lane van hem win omdat ik dan beter kan sustainen. Volgens mij ownt Yorick hem ook wel. Wel geldt: lategame is hij alleen nog maar zijn splitpush + ult en in teamfights een meatshield. Erg weinig damage, dus negeren in teamfights.

Vladimir heeft als hardcounter Fizz omdat die zijn healen tegengaat, evenals Swain. Maar dat zijn champions die niet heel veel mensen spelen, dus zou ik vooral voor sterke aggressieve early game tops met gapcloser gaan zoals Riven, Renekton, Wukong. Vlad is in de eerste ~10 levels heel kwetsbaar, dus early game hard proberen te denyen met sterke early game champ + jungle presence. Als hij in de eerste 10 levels kan bijblijven ben je de lul.

Renekton is ook lastig te counteren. Hij heeft een gapcloser, is mobile, hoge damage early game en ook niet echt squishy. In principe wint hij de meeste lanes early game, dus moet je gewoon proberen bij te blijven en te zorgen dat je in de teamfights nuttiger bent. Liefst met een veilige laner die van afstand kan poken. Lategame valt Renekton redelijk hard af in vergelijking met bijv. Jayce, Yorick
Jayce.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_117642618
Holy fuckballssssssss M5 AP mid eve :D
pi_117642687
En IG banned Lee Sin niet :o En Zyra support... Xin top ofzo? da fuck
pi_117642872
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:26 schreef Jajong het volgende:
En IG banned Lee Sin niet :o En Zyra support... Xin top ofzo? da fuck
Zyra support schijnt in Azië en dergelijke in te zijn. Kan goed op afstand stunnen etc
pi_117642922
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:31 schreef jespertje het volgende:

[..]

Zyra support schijnt in Azië en dergelijke in te zijn. Kan goed op afstand stunnen etc
Ik zie ze ook af en toe in EUW high elo hoor.
Onlangs nog tegen nRated en CandyPanda gespeeld die duoqueue Cait + Zyra support gingen.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:36:10 #35
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_117643045
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:31 schreef jespertje het volgende:

[..]

MadLife is degene die dat min of meer heeft uitgevonden. Hij speelt ook Lux enzo als support.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_117643306
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:36 schreef Zeroku het volgende:

[..]

MadLife is degene die dat min of meer heeft uitgevonden. Hij speelt ook Lux enzo als support.
Lux was ik wel bekend mee, heeft een slow, snare en een shield, speelde ik vroeger ook wel eens als support. Zyra zie je alleen in Europa niet vaak, alleen af en toe.
pi_117643710
Bwop bwoppppp Quadra graves.
pi_117644126
quote:

Niet echt tanky al kan je hem wel zo bouwen maar Wukong vind ik 1 van de leukste tops om te spelen. Misschien niet de sterkste maar eenmaal gemastered kan je toch veel late games carry'en.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_117644156
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:01 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Niet echt tanky al kan je hem wel zo bouwen maar Wukong vind ik 1 van de leukste tops om te spelen. Misschien niet de sterkste maar eenmaal gemastered kan je toch veel late games carry'en.
Wukong zijn laning is zo triest dat ie lastig is. Zijn teamfight is top tier though. Maar als je tegen een Wukong laned pak je gewoon exhaust en GG Wu
pi_117644303
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:02 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wukong zijn laning is zo triest dat ie lastig is. Zijn teamfight is top tier though. Maar als je tegen een Wukong laned pak je gewoon exhaust en GG Wu
Tja lanen is gewoon lastig door die 0 sustain. Maar als je de laning fase redelijk schadevrij doorkomt is die ult game breaking. Vooral die W is geniaal voor jukes. Alleen daarom is hij al de moeite waard.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_117644317
Vette game hoor M5 en IG.

Jammer van de surrender had anders kunnen lopen denk ik :D
pi_117644328
M5 ownt nog ook met Xin top. O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:

Jammer van de surrender had anders kunnen lopen denk ik :D
Beetje voorbarig vond ik ook, hoewel ik denk dat ze uiteindelijk inderdaad flink gestompt zouden worden.
Conscience do cost.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:08:35 #43
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_117644389
Thrills van deze game. Supervet. Eindelijk een keer topniveau wat je te zien krijgt. En niet jankcelote.
pi_117644432
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Beetje voorbarig vond ik ook, hoewel ik denk dat ze uiteindelijk inderdaad flink gestompt zouden worden.
Neh, game was over. Ze kunnen niet turtlen tegen deze lineup. En Kog zou alleen maar sterker worden.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:10:49 #45
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_117644511
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Xin top is een van de hardste counters van Yorick.
pi_117644517
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Tja lanen is gewoon lastig door die 0 sustain. Maar als je de laning fase redelijk schadevrij doorkomt is die ult game breaking. Vooral die W is geniaal voor jukes. Alleen daarom is hij al de moeite waard.
Oracle's and bb survivability.
pi_117644618
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:09 schreef Jajong het volgende:

[..]

Neh, game was over. Ze kunnen niet turtlen tegen deze lineup. En Kog zou alleen maar sterker worden.
Altijd kans op een eventuele gekke YOLO-actie van Darien, zoals toen hij vrolijk in de spawn van IG sprong.

Ik zou in ieder geval niet surrenderen, al is de kans dat je wint nog zo klein. Tis geen backyard-Lan oid, het is de world championship. 2 miljoen neger. Je moet alle kansen pakken die je hebt. Als dat betekent dat je misschien een kwartiertje langer een game moet spelen die je toch al dag in dag uit doet lijkt me dat een klein offer. Ik heb maffere combacks gezien.
Conscience do cost.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:15:20 #48
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_117644684
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Altijd kans op een eventuele gekke YOLO-actie van Darien, zoals toen hij vrolijk in de spawn van IG sprong.

Ik zou in ieder geval niet surrenderen, al is de kans dat je wint nog zo klein. Tis geen backyard-Lan oid, het is de world championship. 2 miljoen neger. Je moet alle kansen pakken die je hebt. Als dat betekent dat je misschien een kwartiertje langer een game moet spelen die je toch al dag in dag uit doet lijkt me dat een klein offer. Ik heb maffere combacks gezien.
Er zijn nog 2 games. Beter op die focussen dan een verloren game proberen te redden.
pi_117644817
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Hij deed geloof ik die Xin sprong toen ezreal net arcane shifte in fountain :')
pi_117644879
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Er zijn nog 2 games. Beter op die focussen dan een verloren game proberen te redden.
Ik zie niet in waarom dat niet allebei kan, dus ;)

Maar ik geef achter elkaar toe dat de kans nihil was dat ze terugkwamen. Ik zeg alleen dat ik het niet zou doen, just in case.
Conscience do cost.
pi_117645023
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom dat niet allebei kan, dus ;)

Maar ik geef achter elkaar toe dat de kans nihil was dat ze terugkwamen. Ik zeg alleen dat ik het niet zou doen, just in case.
Heel simpel; als je nog 10 minuten geassraped wordt is dat niet goed voor 't moraal.
pi_117645101
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:24 schreef Jajong het volgende:

[..]

Heel simpel; als je nog 10 minuten geassraped wordt is dat niet goed voor 't moraal.
Ik sta boven moraal.
Conscience do cost.
pi_117646902
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

:')
Ooh sorry ja was even vergeten dat het vreemd is om aan te geven dat ik het grootste LoL toernooi ooit op de voet volg en dit meld in een LoL topic. Mijn fout!
pi_117647856
Hoe zit het ook alweer met de elo voor het volgende seizoen? Die is toch gebaseerd op je huidige elo? Des te hoger je nu bent des te meer voordeel heb je volgend seizoen? Of wordt dit gebaseerd op je highest elo?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 00:07:25 #55
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117648484
m5m5m5m5m5m5m5m5m5m5m5
pi_117648707
quote:
Jon Stein @RiotJanook

Current CCU across all languages: 541,000. Still not counting OGN TV broadcast or the Tencent China client embedded player. #LOLWORLDS
Dat is een tweet van een uurtje geleden, dat zijn toch aardig wat mensen die naar de World Finals kijken :')
pi_117648886
Streams liggen eruit?
pi_117648945
Kwam voor mij een reclame tussendoor maar stream doet het daarna weer gewoon :)
pi_117649476
Wow :o

SPOILER
pi_117649510
Goede games weer hoor vandaag.
pi_117649763
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef kensei het volgende:

[..]

Cho Gath is ook een goede top die amper te counteren is, laatste tijd win ik er veel games mee.
nouja zoals ik al zei: cho verliest in principe lanes tegen AD champs met gapclosers die early sterk zijn. Denk aan Riven, Jax, Renekton, Wukong. Die zijn te mobiel en te bursty om tegenin te sustainen early game voor cho. Bovendien ben je gedwongen om gelijk armor te bouwen ipv health (liefst wil je snel een RoA maken) dus ook al verlies je niet hard ben je nog altijd minder nuttig. Maar in heel veel gevallen is Cho inderdaad gewoon een hele goede top lane.
pi_117649885
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 23:47 schreef jespertje het volgende:
Hoe zit het ook alweer met de elo voor het volgende seizoen? Die is toch gebaseerd op je huidige elo? Des te hoger je nu bent des te meer voordeel heb je volgend seizoen? Of wordt dit gebaseerd op je highest elo?
met de reset denk ik dat je current elo genomen wordt, maar voor de skins/rewards geldt weer je highest rating.
pi_117650128
de tering, 200k viewers

is de finale nog spanned?
pi_117651269
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 00:57 schreef nyny83 het volgende:

[..]

nouja zoals ik al zei: cho verliest in principe lanes tegen AD champs met gapclosers die early sterk zijn. Denk aan Riven, Jax, Renekton, Wukong. Die zijn te mobiel en te bursty om tegenin te sustainen early game voor cho. Bovendien ben je gedwongen om gelijk armor te bouwen ipv health (liefst wil je snel een RoA maken) dus ook al verlies je niet hard ben je nog altijd minder nuttig. Maar in heel veel gevallen is Cho inderdaad gewoon een hele goede top lane.
Nogmaals, Jayce.
pi_117652378
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 01:02 schreef nyny83 het volgende:

[..]

met de reset denk ik dat je current elo genomen wordt, maar voor de skins/rewards geldt weer je highest rating.
Hmm jammer, anders zou je gewoon diehard ranked kunnen proberen. Mn highest elo is namelijk 1598 en zit nu op 1565, anders kon je gewoon keihard proberen om daar boven te komen, maar ja, in het weekend ligt het niveau meestal een stuk lager als doordeweeks.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 10:22:34 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117653125
do a vs ai for wotd-
i go orianna, someone picks karthus-
i go bot as support? no someone goes lux-
ok ill be ad-
lux auto attacking creeps and dieing-
i go mid taking over karthus failing lane(remember this is still vs ai ffs)-
i go 25/0 everyone else going 2/10-
by the time i have full build most of them dont even have a regular min 15 build-
i die once because of a tower hit after im 1v5 because everyone else runs into the jungle during a teamfight. (killing 4 out of 5 of the enemy bots, cept for fiddle)-
???-
profit-
pi_117655544
Jezus wat heb ik een geluk zeg.. :P Gisterenavond knikkert de verbinding eruit hier in de buurt, terwijl ik midden in een potje zat. En omdat ik net terug was van een 3 dagen ban was en leaver penalty 3 had. Gelukkig kon ik net weer zonder problemen inloggen en geen ban. :)
pi_117657125
TSM TSM :'( :'( _O- _O-

God wat zijn die shoutcasters irritant zeg, alsof je Barcelona kijkt ;(
pi_117657289
Had wel verwacht dat Azubu zou winnen, maar het was nog closer dan ik dacht. En game 2 heeft TSM echt kankerhard gethrowed, zonde. Grootste upset was de uitschakelijk van Najin, en ik denk dat Azubu het gaat winnen.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:49:26 #70
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_117657613
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:33 schreef znarch het volgende:
TSM TSM :'( :'( _O- _O-

God wat zijn die shoutcasters irritant zeg, alsof je Barcelona kijkt ;(
Dat gefanboy voor TSM en SK van Riot begint aardig irritant te worden ja.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:54:50 #71
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117657767
al er g genoeg dat ze ocelote weer featuren met die rotkop van em in mn client fp ;l
pi_117658293
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 23:18 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ooh sorry ja was even vergeten dat het vreemd is om aan te geven dat ik het grootste LoL toernooi ooit op de voet volg en dit meld in een LoL topic. Mijn fout!
Sorry hoor, we zijn niet allemaal zo fanatiek. Ik mag het best raar vinden dat iemand 12 uur naar het spel van andere zit te kijken.
pi_117658498
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sorry hoor, we zijn niet allemaal zo fanatiek. Ik mag het best raar vinden dat iemand 12 uur naar het spel van andere zit te kijken.
Ieder zn ding toch? Ik heb er geen 12 uur naar zitten kijken, maar heb gister wel pas om half 4 mn pc uitgezet omdat ik TSM vs Azubu Frost wilde zien.
pi_117658524
stream link :D ? of is het nog niet bezig.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_117658588
Nee man die stream tijden zijn retarded, beginnen heul laat.
pi_117658593
Zijn er ergens VODs te vinden van de matches van gister?
pi_117659354
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat je vindt mag je houden.
pi_117659425
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:23 schreef Physics het volgende:
http://www.reddit.com/r/loleventvods

Bovenste post.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:00:19 #79
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_117659690
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:23 schreef Physics het volgende:
http://nl.twitch.tv/riotgames/b/334537601
pi_117660471
Iemand anders problemen hier met het spel? Liep net vast tijdens een potje. Krijg de boel nu ook niet meer opgestart....
Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:39:22 #81
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_117660771
Kunnen we het 'gekanker' op een wat lager pitje zetten in dit topic? Ik heb er zelf niet zo'n probleem mee dat het hier en daar eens gebruikt wordt maar de consistentie in dit topic ligt vrij hoog en ik krijg regelmatig mensen die dit niet op prijs stellen, dus laten we het met z'n allen leuk houden en dat respecteren.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_117661022
Haha als je daarom gaat janken ben je wel echt een trieste n00b :D. Get off the internets plz
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:02:03 #83
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117664670
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:48 schreef Jajong het volgende:
Haha als je daarom gaat janken ben je wel echt een trieste n00b :D. Get off the internets plz
heb je dat tegen boem dikkie?

mischien kunnen een aantal hier er beter aan doen op te houden overal het k woord tussen te zetten, je bent echt geen G met dat soort taal en het is volledig onnodig.

Als er een piano vleugel op je ribbekast terecht komt van 4 hoog ok, maar in forumtopics dus niet, tis geen marocforum.maroc oid hier.
pi_117664894
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mischien kunnen een aantal hier er beter aan doen op te houden overal het k woord tussen te zetten, je bent echt geen G met dat soort taal en het is volledig onnodig.

Als er een piano vleugel op je ribbekast terecht komt van 4 hoog ok, maar in forumtopics dus niet, tis geen marocforum.maroc oid hier.
Als jij dan ook meteen stopt met die kleutertaal van je, kan het nog een leuk topic worden.
pi_117664974
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het is wel normaal om je zo racistisch uit te laten maar kanker zeggen gaat te ver? Krijg wat nerd.
pi_117664983
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen we het 'gekanker' op een wat lager pitje zetten in dit topic? Ik heb er zelf niet zo'n probleem mee dat het hier en daar eens gebruikt wordt maar de consistentie in dit topic ligt vrij hoog en ik krijg regelmatig mensen die dit niet op prijs stellen, dus laten we het met z'n allen leuk houden en dat respecteren.
Spaar je energie lol, er komen om de zoveel tijd hier wel mods koekeloeren om te zeggen dat er niet gescholden hoeft te worden.
pi_117664992
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Het is wel normaal om je zo racistisch uit te laten maar kanker zeggen gaat te ver? Krijg wat nerd.
je laat je wel kennen zo ;(
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:24:04 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117665156
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

racistisch? dat lees jij er zelf in..
pi_117665645
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:16 schreef Xetran het volgende:

[..]

je laat je wel kennen zo ;(
Kennen :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_117665987
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:44 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Kennen :')
Meest ontopic post in de laatste 20 replies :')

Dus, wie wint de World Championships? M5, CLG.EU, Azubu Frost of Taipei Assassins? (ja, WE acht ik kansloos). Ik hoop op CLG.EU maar ik denk dat M5 of Azubu Frost wint.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:57:37 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117666075
ik denk m5 vs frost in finale, m5 wint in suddendeath.
pi_117666629
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:57 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk m5 vs frost in finale, m5 wint in suddendeath.
Ook mijn gok.
Conscience do cost.
pi_117666771
Azubu Frost is wel een geinige naam, go Azubu!
pi_117668159
Laatst ook even een match gekeken, best geinig :)
pi_117672255
Pff waarom is die stream altijd zo schokkerig kan niet eens normaal kijken.
pi_117672421
Nu is de stream offline voor mij :'(
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:17:10 #97
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117673582
WE gewonnen van CLG.eu
pi_117675233
Kut :( stream plat.
Prins der kikkers
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:03:31 #99
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117675406
le stream es doot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')