SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaar dat ik 9/10 arams win en 10/10 pg draft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben jou niet. Jij zit in ARAM hell
hij zei aram hell, niet aram elo hellquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alsof ARAM met ELO werkt
Zo is hij vetterquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hij zei aram hell, niet aram elo hell
en ik hoop nogsteeds op matchmaking, al dan niet met hidden elo.
dan word ik in no time 2.5 k aram elo hue.
p.s.
[ afbeelding ]
l>r: nieuwe tf SA, champion riven, hero janna.
Shen won ik zelf veel mee. Irelia is ook leuk maar prolly niet zo tanky als malphite of shenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:44 schreef dustbrain het volgende:
Is Rumble een goeie top? Ik zoek nog een tanky top champ diet net als malphite en shen niet zo snel gecounterd wordt en wat brengt mid en endgame.
vladimir lijkt me saai, mordekaiser en yorick ook.
PS: Shen is idd best sterk. FF je team uitleggen wat splitpushen is en je wint elke game in blind pick.
Nop. Heeft allemaal met smaak te maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Puur qua gameplay is Gangplank één van de leukste om te spelen.
Nee hoor, met hoger wiskunde kun je bereken welke champ absoluut leuk is om te spelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nop. Heeft allemaal met smaak te maken.
Hmmmm. Daar moet ik even een nachtje over slapen, is het een probleem als ik er morgen even op terugkom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nop. Heeft allemaal met smaak te maken.
Moet je wel rond 8 uur doen. Anders vergeet ik het.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hmmmm. Daar moet ik even een nachtje over slapen, is het een probleem als ik er morgen even op terugkom?
Vind ik niet, ik vind het juist allemaal zo simpelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Puur qua gameplay is Gangplank één van de leukste om te spelen.
Echt he, stun remover en een overall buff. Meer niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:58 schreef Xetran het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik vind het juist allemaal zo simpel
Ik heb moeite om Jarvan, Irelia, Shen en Vladimir te counteren. Renekton op zich ook wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:44 schreef dustbrain het volgende:
Is Rumble een goeie top? Ik zoek nog een tanky top champ diet net als malphite en shen niet zo snel gecounterd wordt en wat brengt mid en endgame.
PS: Shen is idd best sterk. FF je team uitleggen wat splitpushen is en je wint elke game in blind pick.
crit runes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:13 schreef Xetran het volgende:
Ik kon sowieso amper gp spelen, het wilde nooit lukken. Nu ik ArP runes heb lijkt het wel stukken beter te gaan, dus binnenkort maar weer eens proberen.
dat zijn dus weer wél leuke filmpjes om naar te kijken.quote:
Staan al gewoon op Youtube voor zover ik weet http://www.youtube.com/re(...)tm_source=opensearchquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef ems. het volgende:
Iemand toevallig een linkje naar de VODS van gister?
J4 counter je met True Damage of range harass. Denk dus aan Olaf, misschien Irelia. En anders gewoon Yorick, die sloopt hem ook. Jayce ook wel denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb moeite om Jarvan, Irelia, Shen en Vladimir te counteren. Renekton op zich ook wel.
Cho Gath is ook een goede top die amper te counteren is, laatste tijd win ik er veel games mee.quote:
Jayce.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
J4 counter je met True Damage of range harass. Denk dus aan Olaf, misschien Irelia. En anders gewoon Yorick, die sloopt hem ook. Jayce ook wel denk ik.
Irelia verliest vooral van champions die een hoge burst damage hebben. Denk aan Jax en Renekton. Als die aggressief tegen Irelia spelen verlies je in principe.
Shen is lastig te counteren. True damage (Olaf) helpt niet erg, omdat hij dan gewoon health gaat bouwen. Ik heb wel gemerkt dat ik met Warwick meestal mn lane van hem win omdat ik dan beter kan sustainen. Volgens mij ownt Yorick hem ook wel. Wel geldt: lategame is hij alleen nog maar zijn splitpush + ult en in teamfights een meatshield. Erg weinig damage, dus negeren in teamfights.
Vladimir heeft als hardcounter Fizz omdat die zijn healen tegengaat, evenals Swain. Maar dat zijn champions die niet heel veel mensen spelen, dus zou ik vooral voor sterke aggressieve early game tops met gapcloser gaan zoals Riven, Renekton, Wukong. Vlad is in de eerste ~10 levels heel kwetsbaar, dus early game hard proberen te denyen met sterke early game champ + jungle presence. Als hij in de eerste 10 levels kan bijblijven ben je de lul.
Renekton is ook lastig te counteren. Hij heeft een gapcloser, is mobile, hoge damage early game en ook niet echt squishy. In principe wint hij de meeste lanes early game, dus moet je gewoon proberen bij te blijven en te zorgen dat je in de teamfights nuttiger bent. Liefst met een veilige laner die van afstand kan poken. Lategame valt Renekton redelijk hard af in vergelijking met bijv. Jayce, Yorick
Zyra support schijnt in Azië en dergelijke in te zijn. Kan goed op afstand stunnen etcquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:26 schreef Jajong het volgende:
En IG banned Lee Sin nietEn Zyra support... Xin top ofzo? da fuck
Ik zie ze ook af en toe in EUW high elo hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:31 schreef jespertje het volgende:
[..]
Zyra support schijnt in Azië en dergelijke in te zijn. Kan goed op afstand stunnen etc
MadLife is degene die dat min of meer heeft uitgevonden. Hij speelt ook Lux enzo als support.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:31 schreef jespertje het volgende:
[..]
Zyra support schijnt in Azië en dergelijke in te zijn. Kan goed op afstand stunnen etc
Lux was ik wel bekend mee, heeft een slow, snare en een shield, speelde ik vroeger ook wel eens als support. Zyra zie je alleen in Europa niet vaak, alleen af en toe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
MadLife is degene die dat min of meer heeft uitgevonden. Hij speelt ook Lux enzo als support.
Niet echt tanky al kan je hem wel zo bouwen maar Wukong vind ik 1 van de leukste tops om te spelen. Misschien niet de sterkste maar eenmaal gemastered kan je toch veel late games carry'en.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:44 schreef dustbrain het volgende:
Wukong zijn laning is zo triest dat ie lastig is. Zijn teamfight is top tier though. Maar als je tegen een Wukong laned pak je gewoon exhaust en GG Wuquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niet echt tanky al kan je hem wel zo bouwen maar Wukong vind ik 1 van de leukste tops om te spelen. Misschien niet de sterkste maar eenmaal gemastered kan je toch veel late games carry'en.
Tja lanen is gewoon lastig door die 0 sustain. Maar als je de laning fase redelijk schadevrij doorkomt is die ult game breaking. Vooral die W is geniaal voor jukes. Alleen daarom is hij al de moeite waard.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wukong zijn laning is zo triest dat ie lastig is. Zijn teamfight is top tier though. Maar als je tegen een Wukong laned pak je gewoon exhaust en GG Wu
Beetje voorbarig vond ik ook, hoewel ik denk dat ze uiteindelijk inderdaad flink gestompt zouden worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jammer van de surrender had anders kunnen lopen denk ik
Neh, game was over. Ze kunnen niet turtlen tegen deze lineup. En Kog zou alleen maar sterker worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef ems. het volgende:
M5 ownt nog ook met Xin top.
[..]
Beetje voorbarig vond ik ook, hoewel ik denk dat ze uiteindelijk inderdaad flink gestompt zouden worden.
Xin top is een van de hardste counters van Yorick.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef ems. het volgende:
M5 ownt nog ook met Xin top.
[..]
Beetje voorbarig vond ik ook, hoewel ik denk dat ze uiteindelijk inderdaad flink gestompt zouden worden.
Oracle's and bb survivability.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tja lanen is gewoon lastig door die 0 sustain. Maar als je de laning fase redelijk schadevrij doorkomt is die ult game breaking. Vooral die W is geniaal voor jukes. Alleen daarom is hij al de moeite waard.
Altijd kans op een eventuele gekke YOLO-actie van Darien, zoals toen hij vrolijk in de spawn van IG sprong.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Neh, game was over. Ze kunnen niet turtlen tegen deze lineup. En Kog zou alleen maar sterker worden.
Er zijn nog 2 games. Beter op die focussen dan een verloren game proberen te redden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Altijd kans op een eventuele gekke YOLO-actie van Darien, zoals toen hij vrolijk in de spawn van IG sprong.
Ik zou in ieder geval niet surrenderen, al is de kans dat je wint nog zo klein. Tis geen backyard-Lan oid, het is de world championship. 2 miljoen neger. Je moet alle kansen pakken die je hebt. Als dat betekent dat je misschien een kwartiertje langer een game moet spelen die je toch al dag in dag uit doet lijkt me dat een klein offer. Ik heb maffere combacks gezien.
Hij deed geloof ik die Xin sprong toen ezreal net arcane shifte in fountainquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Altijd kans op een eventuele gekke YOLO-actie van Darien, zoals toen hij vrolijk in de spawn van IG sprong.
Ik zou in ieder geval niet surrenderen, al is de kans dat je wint nog zo klein. Tis geen backyard-Lan oid, het is de world championship. 2 miljoen neger. Je moet alle kansen pakken die je hebt. Als dat betekent dat je misschien een kwartiertje langer een game moet spelen die je toch al dag in dag uit doet lijkt me dat een klein offer. Ik heb maffere combacks gezien.
Ik zie niet in waarom dat niet allebei kan, dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 games. Beter op die focussen dan een verloren game proberen te redden.
Heel simpel; als je nog 10 minuten geassraped wordt is dat niet goed voor 't moraal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat niet allebei kan, dus
Maar ik geef achter elkaar toe dat de kans nihil was dat ze terugkwamen. Ik zeg alleen dat ik het niet zou doen, just in case.
Ik sta boven moraal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heel simpel; als je nog 10 minuten geassraped wordt is dat niet goed voor 't moraal.
Ooh sorry ja was even vergeten dat het vreemd is om aan te geven dat ik het grootste LoL toernooi ooit op de voet volg en dit meld in een LoL topic. Mijn fout!quote:
Dat is een tweet van een uurtje geleden, dat zijn toch aardig wat mensen die naar de World Finals kijkenquote:Jon Stein @RiotJanook
Current CCU across all languages: 541,000. Still not counting OGN TV broadcast or the Tencent China client embedded player. #LOLWORLDS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
nouja zoals ik al zei: cho verliest in principe lanes tegen AD champs met gapclosers die early sterk zijn. Denk aan Riven, Jax, Renekton, Wukong. Die zijn te mobiel en te bursty om tegenin te sustainen early game voor cho. Bovendien ben je gedwongen om gelijk armor te bouwen ipv health (liefst wil je snel een RoA maken) dus ook al verlies je niet hard ben je nog altijd minder nuttig. Maar in heel veel gevallen is Cho inderdaad gewoon een hele goede top lane.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef kensei het volgende:
[..]
Cho Gath is ook een goede top die amper te counteren is, laatste tijd win ik er veel games mee.
met de reset denk ik dat je current elo genomen wordt, maar voor de skins/rewards geldt weer je highest rating.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:47 schreef jespertje het volgende:
Hoe zit het ook alweer met de elo voor het volgende seizoen? Die is toch gebaseerd op je huidige elo? Des te hoger je nu bent des te meer voordeel heb je volgend seizoen? Of wordt dit gebaseerd op je highest elo?
Nogmaals, Jayce.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nouja zoals ik al zei: cho verliest in principe lanes tegen AD champs met gapclosers die early sterk zijn. Denk aan Riven, Jax, Renekton, Wukong. Die zijn te mobiel en te bursty om tegenin te sustainen early game voor cho. Bovendien ben je gedwongen om gelijk armor te bouwen ipv health (liefst wil je snel een RoA maken) dus ook al verlies je niet hard ben je nog altijd minder nuttig. Maar in heel veel gevallen is Cho inderdaad gewoon een hele goede top lane.
Hmm jammer, anders zou je gewoon diehard ranked kunnen proberen. Mn highest elo is namelijk 1598 en zit nu op 1565, anders kon je gewoon keihard proberen om daar boven te komen, maar ja, in het weekend ligt het niveau meestal een stuk lager als doordeweeks.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
met de reset denk ik dat je current elo genomen wordt, maar voor de skins/rewards geldt weer je highest rating.
Dat gefanboy voor TSM en SK van Riot begint aardig irritant te worden ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:33 schreef znarch het volgende:
TSM TSM![]()
![]()
![]()
![]()
God wat zijn die shoutcasters irritant zeg, alsof je Barcelona kijkt
Sorry hoor, we zijn niet allemaal zo fanatiek. Ik mag het best raar vinden dat iemand 12 uur naar het spel van andere zit te kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ooh sorry ja was even vergeten dat het vreemd is om aan te geven dat ik het grootste LoL toernooi ooit op de voet volg en dit meld in een LoL topic. Mijn fout!
Ieder zn ding toch? Ik heb er geen 12 uur naar zitten kijken, maar heb gister wel pas om half 4 mn pc uitgezet omdat ik TSM vs Azubu Frost wilde zien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry hoor, we zijn niet allemaal zo fanatiek. Ik mag het best raar vinden dat iemand 12 uur naar het spel van andere zit te kijken.
Wat je vindt mag je houden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry hoor, we zijn niet allemaal zo fanatiek. Ik mag het best raar vinden dat iemand 12 uur naar het spel van andere zit te kijken.
http://www.reddit.com/r/loleventvodsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:23 schreef Physics het volgende:
Zijn er ergens VODs te vinden van de matches van gister?
http://nl.twitch.tv/riotgames/b/334537601quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:23 schreef Physics het volgende:
Zijn er ergens VODs te vinden van de matches van gister?
heb je dat tegen boem dikkie?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:48 schreef Jajong het volgende:
Haha als je daarom gaat janken ben je wel echt een trieste n00b. Get off the internets plz
Als jij dan ook meteen stopt met die kleutertaal van je, kan het nog een leuk topic worden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
heb je dat tegen boem dikkie?
mischien kunnen een aantal hier er beter aan doen op te houden overal het k woord tussen te zetten, je bent echt geen G met dat soort taal en het is volledig onnodig.
Als er een piano vleugel op je ribbekast terecht komt van 4 hoog ok, maar in forumtopics dus niet, tis geen marocforum.maroc oid hier.
Het is wel normaal om je zo racistisch uit te laten maar kanker zeggen gaat te ver? Krijg wat nerd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
heb je dat tegen boem dikkie?
mischien kunnen een aantal hier er beter aan doen op te houden overal het k woord tussen te zetten, je bent echt geen G met dat soort taal en het is volledig onnodig.
Als er een piano vleugel op je ribbekast terecht komt van 4 hoog ok, maar in forumtopics dus niet, tis geen marocforum.maroc oid hier.
Spaar je energie lol, er komen om de zoveel tijd hier wel mods koekeloeren om te zeggen dat er niet gescholden hoeft te worden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen we het 'gekanker' op een wat lager pitje zetten in dit topic? Ik heb er zelf niet zo'n probleem mee dat het hier en daar eens gebruikt wordt maar de consistentie in dit topic ligt vrij hoog en ik krijg regelmatig mensen die dit niet op prijs stellen, dus laten we het met z'n allen leuk houden en dat respecteren.
je laat je wel kennen zoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is wel normaal om je zo racistisch uit te laten maar kanker zeggen gaat te ver? Krijg wat nerd.
racistisch? dat lees jij er zelf in..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is wel normaal om je zo racistisch uit te laten maar kanker zeggen gaat te ver? Krijg wat nerd.
Meest ontopic post in de laatste 20 repliesquote:
Ook mijn gok.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:57 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk m5 vs frost in finale, m5 wint in suddendeath.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |