Me tooquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:45 schreef Sarabi het volgende:
En 1 november 'moeten' we uit dit huis zijn.
Idem, please.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef golfer het volgende:
Wat wordt het adres, Steer? Dan kan ik even Google-streetview er op loslaten?
mag ook per pm.
Geen stomme vraag. De Schone van Boskoop is een goudreinet. Een beetje een appeltaart- of moesappel en niet echt geschikt als handappel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:41 schreef Felagund het volgende:
Even een stom vraagje, kan je Boskoop appels eigenlijk zo eten, of zijn ze daar te zuur voor? Ik heb hier nog een aantal appels liggen die niet in de appelflappen pasten.
Ooit was er een inzamelactie van 10 in een zakje met naam en tel.nr.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:55 schreef MaximusTG het volgende:
Was ik gisteravond even de batterijen van de draadloze muis van mn vriendin aan het vervangen. Doe ik de oude netjes in de plastic zak waarin ik ze verzamel. Jaja, dat scheiden lukt wel, alleen het wegbrengen laat soms wel op zich wachten. Kijk eens goed naar die zak. Toch wel erg vol. Weeg em..
3.7 KILOGRAM!!!!
Het ziet er zo triomfantelijk uit met zo'n haags zwaaitje.quote:
Niks triomfanterijks aan, zie posticon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:39 schreef AnneX het volgende:
Het ziet er zo triomfantelijk uit met zo'n haags zwaaitje.
Onverdiend van stelletje eigengereide-zg-bestuur-naar-de-afgrond-leiders.
Dat weet ik, ik had ze ook daarvoor gekocht, maar op wikipedia stonden ze nog bij de handappels. Het is overigens best lekker, minder zuur dan een Granny Smith en een stuk lekkerder dan Jonagold.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen stomme vraag. De Schone van Boskoop is een goudreinet. Een beetje een appeltaart- of moesappel en niet echt geschikt als handappel.
Ok.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks triomfanterijks aan, zie posticon.
Tja, haar "overwinning"speech was niet echt handig, maar dit is weer typisch Den Haag. Eerst zeggen dat niets aan de hand is en dan een paar weken later alsnog het vertrouwen in haar opzeggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks triomfanterijks aan, zie posticon.
Dat partijbestuur van GL bestaat uit een stel ratten. Die zouden er goed aandoen om ook allemaal op te stappen met die partijvoorzitster als eerste.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef Felagund het volgende:
Tja, haar "overwinning"speech was niet echt handig, maar dit is weer typisch Den Haag. Eerst zeggen dat niets aan de hand is en dan een paar weken later alsnog het vertrouwen in haar opzeggen.
Oh heerlijkheden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:52 schreef robdriessen het volgende:
Vanavond naar een Midden-oosters restaurant. Wat moet ik in hemelsnaam bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |