Me tooquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:45 schreef Sarabi het volgende:
En 1 november 'moeten' we uit dit huis zijn.
Idem, please.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef golfer het volgende:
Wat wordt het adres, Steer? Dan kan ik even Google-streetview er op loslaten?
mag ook per pm.
Geen stomme vraag. De Schone van Boskoop is een goudreinet. Een beetje een appeltaart- of moesappel en niet echt geschikt als handappel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:41 schreef Felagund het volgende:
Even een stom vraagje, kan je Boskoop appels eigenlijk zo eten, of zijn ze daar te zuur voor? Ik heb hier nog een aantal appels liggen die niet in de appelflappen pasten.
Ooit was er een inzamelactie van 10 in een zakje met naam en tel.nr.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:55 schreef MaximusTG het volgende:
Was ik gisteravond even de batterijen van de draadloze muis van mn vriendin aan het vervangen. Doe ik de oude netjes in de plastic zak waarin ik ze verzamel. Jaja, dat scheiden lukt wel, alleen het wegbrengen laat soms wel op zich wachten. Kijk eens goed naar die zak. Toch wel erg vol. Weeg em..
3.7 KILOGRAM!!!!
Het ziet er zo triomfantelijk uit met zo'n haags zwaaitje.quote:
Niks triomfanterijks aan, zie posticon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:39 schreef AnneX het volgende:
Het ziet er zo triomfantelijk uit met zo'n haags zwaaitje.
Onverdiend van stelletje eigengereide-zg-bestuur-naar-de-afgrond-leiders.
Dat weet ik, ik had ze ook daarvoor gekocht, maar op wikipedia stonden ze nog bij de handappels. Het is overigens best lekker, minder zuur dan een Granny Smith en een stuk lekkerder dan Jonagold.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen stomme vraag. De Schone van Boskoop is een goudreinet. Een beetje een appeltaart- of moesappel en niet echt geschikt als handappel.
Ok.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks triomfanterijks aan, zie posticon.
Tja, haar "overwinning"speech was niet echt handig, maar dit is weer typisch Den Haag. Eerst zeggen dat niets aan de hand is en dan een paar weken later alsnog het vertrouwen in haar opzeggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks triomfanterijks aan, zie posticon.
Dat partijbestuur van GL bestaat uit een stel ratten. Die zouden er goed aandoen om ook allemaal op te stappen met die partijvoorzitster als eerste.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef Felagund het volgende:
Tja, haar "overwinning"speech was niet echt handig, maar dit is weer typisch Den Haag. Eerst zeggen dat niets aan de hand is en dan een paar weken later alsnog het vertrouwen in haar opzeggen.
Oh heerlijkheden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:52 schreef robdriessen het volgende:
Vanavond naar een Midden-oosters restaurant. Wat moet ik in hemelsnaam bestellen?
Kindermenu?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:52 schreef robdriessen het volgende:
Vanavond naar een Midden-oosters restaurant. Wat moet ik in hemelsnaam bestellen?
Ik zat eens te denken of ik misschien nog liever in een Loft had gewoond, maar de goedkoopste Loft is 100-150 EUR duurder dan wat ik heb, en qua oppervlak veel kleiner. Bovendien werken ze met lotingsysteem en niet met inschrijftijd, dus al met al woon ik denk ik nu toch op de voor mij ideale plek. Als ik deze woning niet had genomen, was er grote kans dat er de komende 5 maanden geen vergelijkbare woning vrij was gekomen; er zijn er niet zo veel van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:04 schreef AnneX het volgende:
En wat een walhalla waar Steers lits-jumeaux komt te staan.
Die gaat straks nog eens ommetje maken om 10 uur 's avonds.
/ en om de hoek van de witte dame![]()
quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef borisz het volgende:
Femke veegt de vloer aan met het partijbestuur.
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:35 schreef golfer het volgende:
Ik vind het ook een hele leuke woning op een leuke plek.
Geen idee. Vast welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn die er specifiek? Gewoon minder maken![]()
En zo te zien kan je wel een knuffel gebruiken
Prettyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
Vooruit, als ik straks ook jouw foto's mag bekijken
Moet er nu ook een verdeling van de kookmaterialen komen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef PeterPastoor het volgende:
En dank je wel, Kon het wel even gebruiken. Even een mindere periode nu. Partner en ik zijn uit elkaar en zij gaat binnenkort verhuizen. Zijn nog hele goede vrienden dus vandaar dat ze nu nog bij me in woont
Nee dat niet gelukkig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Altijd lastig, al blijf je vrienden.
Zijn er ook nog kinderen?
Haha nee. Van de kookmaterialen hier thuis neemt zij het mee. En de winkel is van mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet er nu ook een verdeling van de kookmaterialen komen?
Ja graagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pretty
En ik heb nog geen interessante foto's
Kan alleen mijn adres doorsturen want het is wel een plaatje aan de buitenkant
zien!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap street view niet helemaal maar hopelijk is het gelukt
Kan je de spullen meteen zelf in verhuizen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Sarabi het volgende:
En mijn vriend krijgt een nieuwe lease-auto (lees vrachtwagen)
https://www.google.nl/sea(...)5vUN2ZKKG20QXKhYHoBg
Echt huge....
Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Echt huge....
Ja dat is wel fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je de spullen meteen zelf in verhuizen.
Mooie wagen. De 2,1 kind al bestelt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Echt huge....
mag ik ook een pm?quote:
Nee bedanktquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mooie wagen. De 2,1 kind al bestelt?
Gezelligquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Weekend!![]()
Net een flink bord zuurkool met worst gegeten bij ouders. Nu gezellig tv-avondje bij hen
Leuk, ik ook! Alleen ze slapen nu beide op de bank hahaha.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gezellig
Wij gaan nog wat spullen overhuizen naar de zolder van mijn ouders en blijven daarna ook The Voice kijken.
Ja, maar die deur onder je trap op de begane grond? Is dat een berging ofzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
@bloes: ik moet een trappetje op om bij mijn voordeur te komen.
ik had graag ook een pmquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pretty
En ik heb nog geen interessante foto's
Kan alleen mijn adres doorsturen want het is wel een plaatje aan de buitenkant
Maakt het je nog uit van wie en wat er in staat?quote:
Olaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Hey P! Hoe gaat het met jou eigenlijk? Ik zie je de laatste tijd zo weinig
Er zijn ergere dingen op de wereldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:43 schreef Bluezz het volgende:
WTF ?wel in GBP laten uitkeren. levert een stuk meer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde wei nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar die deur onder je trap op de begane grond? Is dat een berging ofzo?
Poeh, das best wat. Is t nog een beetje nieuw? Geen gaten enzo.quote:
1985 denk ik? Wel een paar gaten maar die zijn opgevuld en morgen verf ik die even overquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Poeh, das best wat. Is t nog een beetje nieuw? Geen gaten enzo.
het is maar net wat je begane grond noemt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NeeDat zijn kamers van een van de buren. Of misschien wel twee verschillende apartementen.
Ik vermoed twee slaapkamers, want de buren aan die kant hebben hun huiskamer daaronder, op de begane grond. Kun je zien vanaf de straat.
En ik heb geen begane grond.
Jij, die overal beren op de weg ziet...verft die wel even overquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1985 denk ik? Wel een paar gaten maar die zijn opgevuld en morgen verf ik die even over
Jonguh, ik heb via ehow.com op m'n 18e leren strijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij, die overal beren op de weg ziet...verft die wel even over![]()
Next phase for the optimist
De boom is deaud. Eerste wat ik ga doen als ik hier eenmaal genstalleerd ben is samen met de buren ervoor zorgen dat 'ie om gaat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:01 schreef kaasplankje het volgende:
Leuke woning Steer, lekker licht is het, en een mooie boom voor je keukenraam.
Wat een bizar verhaal als ik dat zo snel even leesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:27 schreef golfer het volgende:
Compliance (2012) - IMDb aan het bekijken.
Absurd om te bedenken dat het op ware feiten berust. (Echte feiten zijn na te zoeken en blijken over McD te gaan).
Hoe gestoord....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |