Me tooquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:45 schreef Sarabi het volgende:
En 1 november 'moeten' we uit dit huis zijn.
Idem, please.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef golfer het volgende:
Wat wordt het adres, Steer? Dan kan ik even Google-streetview er op loslaten?
mag ook per pm.
Geen stomme vraag. De Schone van Boskoop is een goudreinet. Een beetje een appeltaart- of moesappel en niet echt geschikt als handappel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:41 schreef Felagund het volgende:
Even een stom vraagje, kan je Boskoop appels eigenlijk zo eten, of zijn ze daar te zuur voor? Ik heb hier nog een aantal appels liggen die niet in de appelflappen pasten.
Ooit was er een inzamelactie van 10 in een zakje met naam en tel.nr.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:55 schreef MaximusTG het volgende:
Was ik gisteravond even de batterijen van de draadloze muis van mn vriendin aan het vervangen. Doe ik de oude netjes in de plastic zak waarin ik ze verzamel. Jaja, dat scheiden lukt wel, alleen het wegbrengen laat soms wel op zich wachten. Kijk eens goed naar die zak. Toch wel erg vol. Weeg em..
3.7 KILOGRAM!!!!
Het ziet er zo triomfantelijk uit met zo'n haags zwaaitje.quote:
Niks triomfanterijks aan, zie posticon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:39 schreef AnneX het volgende:
Het ziet er zo triomfantelijk uit met zo'n haags zwaaitje.
Onverdiend van stelletje eigengereide-zg-bestuur-naar-de-afgrond-leiders.
Dat weet ik, ik had ze ook daarvoor gekocht, maar op wikipedia stonden ze nog bij de handappels. Het is overigens best lekker, minder zuur dan een Granny Smith en een stuk lekkerder dan Jonagold.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen stomme vraag. De Schone van Boskoop is een goudreinet. Een beetje een appeltaart- of moesappel en niet echt geschikt als handappel.
Ok.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks triomfanterijks aan, zie posticon.
Tja, haar "overwinning"speech was niet echt handig, maar dit is weer typisch Den Haag. Eerst zeggen dat niets aan de hand is en dan een paar weken later alsnog het vertrouwen in haar opzeggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks triomfanterijks aan, zie posticon.
Dat partijbestuur van GL bestaat uit een stel ratten. Die zouden er goed aandoen om ook allemaal op te stappen met die partijvoorzitster als eerste.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef Felagund het volgende:
Tja, haar "overwinning"speech was niet echt handig, maar dit is weer typisch Den Haag. Eerst zeggen dat niets aan de hand is en dan een paar weken later alsnog het vertrouwen in haar opzeggen.
Oh heerlijkheden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:52 schreef robdriessen het volgende:
Vanavond naar een Midden-oosters restaurant. Wat moet ik in hemelsnaam bestellen?
Kindermenu?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:52 schreef robdriessen het volgende:
Vanavond naar een Midden-oosters restaurant. Wat moet ik in hemelsnaam bestellen?
Ik zat eens te denken of ik misschien nog liever in een Loft had gewoond, maar de goedkoopste Loft is 100-150 EUR duurder dan wat ik heb, en qua oppervlak veel kleiner. Bovendien werken ze met lotingsysteem en niet met inschrijftijd, dus al met al woon ik denk ik nu toch op de voor mij ideale plek. Als ik deze woning niet had genomen, was er grote kans dat er de komende 5 maanden geen vergelijkbare woning vrij was gekomen; er zijn er niet zo veel van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:04 schreef AnneX het volgende:
En wat een walhalla waar Steers lits-jumeaux komt te staan.
Die gaat straks nog eens ommetje maken om 10 uur 's avonds.
/ en om de hoek van de witte dame![]()
quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:11 schreef borisz het volgende:
Femke veegt de vloer aan met het partijbestuur.
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:35 schreef golfer het volgende:
Ik vind het ook een hele leuke woning op een leuke plek.
Geen idee. Vast welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn die er specifiek? Gewoon minder maken![]()
En zo te zien kan je wel een knuffel gebruiken
Prettyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
Vooruit, als ik straks ook jouw foto's mag bekijken
Moet er nu ook een verdeling van de kookmaterialen komen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef PeterPastoor het volgende:
En dank je wel, Kon het wel even gebruiken. Even een mindere periode nu. Partner en ik zijn uit elkaar en zij gaat binnenkort verhuizen. Zijn nog hele goede vrienden dus vandaar dat ze nu nog bij me in woont
Nee dat niet gelukkig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Altijd lastig, al blijf je vrienden.
Zijn er ook nog kinderen?
Haha nee. Van de kookmaterialen hier thuis neemt zij het mee. En de winkel is van mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet er nu ook een verdeling van de kookmaterialen komen?
Ja graagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pretty
En ik heb nog geen interessante foto's
Kan alleen mijn adres doorsturen want het is wel een plaatje aan de buitenkant
zien!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap street view niet helemaal maar hopelijk is het gelukt
Kan je de spullen meteen zelf in verhuizen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Sarabi het volgende:
En mijn vriend krijgt een nieuwe lease-auto (lees vrachtwagen)
https://www.google.nl/sea(...)5vUN2ZKKG20QXKhYHoBg
Echt huge....
Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Echt huge....
Ja dat is wel fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je de spullen meteen zelf in verhuizen.
Mooie wagen. De 2,1 kind al bestelt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Echt huge....
mag ik ook een pm?quote:
Nee bedanktquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mooie wagen. De 2,1 kind al bestelt?
Gezelligquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Weekend!![]()
Net een flink bord zuurkool met worst gegeten bij ouders. Nu gezellig tv-avondje bij hen
Leuk, ik ook! Alleen ze slapen nu beide op de bank hahaha.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gezellig
Wij gaan nog wat spullen overhuizen naar de zolder van mijn ouders en blijven daarna ook The Voice kijken.
Ja, maar die deur onder je trap op de begane grond? Is dat een berging ofzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
@bloes: ik moet een trappetje op om bij mijn voordeur te komen.
ik had graag ook een pmquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pretty
En ik heb nog geen interessante foto's
Kan alleen mijn adres doorsturen want het is wel een plaatje aan de buitenkant
Maakt het je nog uit van wie en wat er in staat?quote:
Olaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Hey P! Hoe gaat het met jou eigenlijk? Ik zie je de laatste tijd zo weinig
Er zijn ergere dingen op de wereldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:43 schreef Bluezz het volgende:
WTF ?wel in GBP laten uitkeren. levert een stuk meer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar die deur onder je trap op de begane grond? Is dat een berging ofzo?
Poeh, das best wat. Is t nog een beetje nieuw? Geen gaten enzo.quote:
1985 denk ik? Wel een paar gaten maar die zijn opgevuld en morgen verf ik die even overquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Poeh, das best wat. Is t nog een beetje nieuw? Geen gaten enzo.
het is maar net wat je begane grond noemt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NeeDat zijn kamers van een van de buren. Of misschien wel twee verschillende apartementen.
Ik vermoed twee slaapkamers, want de buren aan die kant hebben hun huiskamer daaronder, op de begane grond. Kun je zien vanaf de straat.
En ik heb geen begane grond.
Jij, die overal beren op de weg ziet...verft die wel even overquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1985 denk ik? Wel een paar gaten maar die zijn opgevuld en morgen verf ik die even over
Jonguh, ik heb via ehow.com op m'n 18e leren strijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij, die overal beren op de weg ziet...verft die wel even over![]()
Next phase for the optimist
De boom is deaud. Eerste wat ik ga doen als ik hier eenmaal geïnstalleerd ben is samen met de buren ervoor zorgen dat 'ie om gaat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:01 schreef kaasplankje het volgende:
Leuke woning Steer, lekker licht is het, en een mooie boom voor je keukenraam.
Wat een bizar verhaal als ik dat zo snel even leesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:27 schreef golfer het volgende:
Compliance (2012) - IMDb aan het bekijken.
Absurd om te bedenken dat het op ware feiten berust. (Echte feiten zijn na te zoeken en blijken over McD te gaan).
Hoe gestoord....
Hey, taartbakster!quote:
omgquote:
Het slachtoffer klaagt McDonalds dus aan omdat die haar hadden moeten beschermen (al 4x eerder te maken gehad met dit soort telefoontjes en niemand in die vestiging was gewaarschuwd). En dan dit:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:04 schreef golfer het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Strip_search_prank_call_scam
Whut?!quote:McDonald's based its defense on four points: (1) Summers deviated from the company's management manual, which prohibits strip-searches, and therefore McDonald's should not be responsible for any action conducted by Summers outside the scope of her employment; (2) workers' compensation statutes prohibit employees from suing employers (...);
Ze krijgen het moeilijk nu iigquote:
Ik ga vandaag ook verf kopen, en ik koop lekker wat ik mooi vindquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:23 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om verf te gaan kopen.
Best lastig om iets te vinden wat we allebei mooi vinden....
Verf voor waarop Steer?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga vandaag ook verf kopen, en ik koop lekker wat ik mooi vind
Wat lastig genoeg is trouwens![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Polly is afgeleverd bij Goofy (asiel). Er zaten veel alleenstaande heren dus ze krijgt waarschijnlijk snel een nieuw vriendje. En hopelijk een goed huisje, ik zal haar op de site in de gaten houden![]()
Hoewel ik ze ga missen, is het ook een opluchting..
Als je een tip van mij wilt: Zo wit mogelijk voor op de muren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:06 schreef Stereotomy het volgende:
Juiste wit woonkamer, en ik denk pastelblauw slaapkamer.
Van de woonkamer bedoel je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je een tip van mij wilt: Zo wit mogelijk voor op de muren.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Polly is afgeleverd bij Goofy (asiel). Er zaten veel alleenstaande heren dus ze krijgt waarschijnlijk snel een nieuw vriendje. En hopelijk een goed huisje, ik zal haar op de site in de gaten houden![]()
Vuile hondenquote:
W.I.T.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:23 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om verf te gaan kopen.
Best lastig om iets te vinden wat we allebei mooi vinden....
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat die soap nu al bijna afgelopen is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:15 schreef borisz het volgende:
Sunny
Nou de klucht bij GL is nu afgelopen. Man man man hoe ga je met elkaar om en hoe bestuur je een club niet
9010 is de RAL code voor wit op de muur.quote:
Kan het me heel goed voorstellen hoor!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je de kans hebt moet je echt die film Compliance gaan zien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Vuile honden. Gelukkig krijgt ze een miljoen.
Haha, verkeerd gelegen vanmorgenquote:
Dat is 9010. een minivleug geel , wordt het roomwit en dan witter dan room.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben juist net niet helemaal spierwit op de muren gedaan om het iets warmer te maken. Maar goed, wij hebben dan ook de zon pal in de huiskamer dus is het heel erg licht.
Licht, ik hou ervanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben juist net niet helemaal spierwit op de muren gedaan om het iets warmer te maken. Maar goed, wij hebben dan ook de zon pal in de huiskamer dus is het heel erg licht.
Ja zo iets het idd..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is 9010. een minivleug geel , wordt het roomwit en dan witter dan room.
Jammer van jullie konijn.
Stevige beslissing.
Ik weet niet wat bij mij past, maar ik vind het allemaal erg leuk, inrichtenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Als ik moest kiezen, zou het rood beter bij mij passen ja
Maar wat past er bij jouzelf Steer? En idd wat Sun zegt, 1 muur zo'n kleur is mss beter.
Fraa-aai. KZou zeggen: DOEN !quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft wel wat, zoveel rood![]()
Waar gaat die over? Ik weet niet of ik het wel wil zien want dan ga ik me alleen maar weer boos lopen maken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de kans hebt moet je echt die film Compliance gaan zien.
We zaten echt met open bek te bekijken dat zoiets gebeuren kan.
Heb er de hele nacht van liggen dromen en dat heb ik echt zelden met een film.
Deze vind ik sfeervoller dan die rooie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
Welk een kennis van Annex en anderen![]()
![]()
Ik wilde mijn slaapkamer zoiets maken qua kleur, maar dan met een wit plafond:
[ afbeelding ]
Of werkt dit alleen met ruimtelijke slaapkamers?
Over dat voorval met die fastfoodmedewerkers.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar gaat die over? Ik weet niet of ik het wel wil zien want dan ga ik me alleen maar weer boos lopen maken.
Ook veelzijdiger denk ik...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Deze vind ik sfeervoller dan die rooie.
Och hemelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
Welk een kennis van Annex en anderen![]()
![]()
Ik wilde mijn slaapkamer zoiets maken qua kleur, maar dan met een wit plafond:
[ afbeelding ]
Of werkt dit alleen met ruimtelijke slaapkamers?
Je moet inderdaad rekening houden met de niet al te grote ruimte die je hebt en teveel kleur maakt optisch gezien nog kleiner. 1 wandje een kleur geven en de rest lekker licht met een licht plafond/schuine wand?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.evernote.com/s(...)0e2830be48220b863b51
^^ omdat ik werkelijk niet wist wat ik mooi vond, heb ik besloten een plakboek bij te houden met wat ik wél mooi vond van plaatjes van het internet.Eerste wat me opviel: ik hou blijkbaar van modern.
![]()
14 vind ik ook mooi, dan heb je rust in de kamer en als je een beetjevoelt kun je dan gewoon een rood bed maken.
6 vind ik ook mooi en zou misschien het best bij mijn ruimte passen, maar dan met een bruine vloer.
Vind je modern niet mooi?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemelHet 'moderne' grijs. Man man wat saai, maar je bent dan wel helemaal hip hoor Steer!
Dat lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:13 schreef golfer het volgende:
1 wandje een kleur geven en de rest lekker licht met een licht plafond/schuine wand?
Heb de trailer gezien. Vind het goed dat er een film over is gemaakt. Kan die manager ook mooi door de grond zakken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Over dat voorval met die fastfoodmedewerkers.
http://www.moviemeter.nl/film/81984
Maak je niet te druk. Zodra je het eerste hebt, gaat de rest echt vanzelf. Ik wist helemaal niet wat ik wilde en dacht dat het me nooit zou lukken een appartement in te kunnen richten. Ik zou als ik jou was niet iedere kamer/detail hier gaan overleggen want het gaat er om wat JIJ leuk vindt. En zeker weten dat als het af is hier iedereen 'oow' en 'aah' roeptquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook veelzijdiger denk ik...
Anyway, op naar de Gamma
Zolang mensen een zegje hebben haal ik daar inspiratie uit. Ik ga echt niet m'n kamer rood verven omdat dude het rood heeft ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maak je niet te druk. Zodra je het eerste hebt, gaat de rest echt vanzelf. Ik zou als ik jou was niet iedere kamer/detail hier gaan overleggen want het gaat er om wat JIJ leuk vindt. En zeker weten dat als het af is hier iedereen 'oow' en 'aah' roept.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:31 schreef Isabeau het volgende:
En niet schrikken, maar dit kwam langs in het Funda-topic en ik vond het prachtig
De kleurstelling dan, want er zijn toch wat dingen die ik anders zou willen hebben.
http://www.funda.nl/koop/(...)aarndammerstraat-11/
Isaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fraa-aai. KZou zeggen: DOEN !
Nederlandse huizen hebben geen balzalen.
Meestal houden we het bij 1 muur in een kleur.
Dat olifantengrijs is mooi.
Dit is ook konsekwent http://www.funda.nl/koop/(...)aarndammerstraat-11/
Het huis van Oudkerk.![]()
Klopt, heb nu 20 vierkante meter. In Maastricht had ik 36 vierkante meter. Ik bezit niet veel spullen (wil dat ook niet) dus het is prima.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:43 schreef AnneX het volgende:
Woon je nu in een studentenhuis, op 1 kamer van x vierkante meter, Steer?
/ heul niet nieuwsgierig is, wél belangstellend.
Villa Kakelbont.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Isa![]()
![]()
![]()
Nee, je zou me moeten vastbinden en meeslepen om me dat huis in te krijgen
Dat huis is een balzaal, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:44 schreef kaasplankje het volgende:
Villa Kakelbont.
Ik heb muren gehad in alle kleuren van de regenboog in de huizen waar ik tot nu toe in gewoond heb, maar eigenlijk maakt het de ruimte meestal kleiner, tenzij je over een balzaal beschikt.
Wit of bijna wit als je 't mij vraagt.
En onze werkkamer heeft een zwarte muur.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef AnneX het volgende:
Haha.![]()
En opeens zaten we in de Cul K & W
Vraag niet hoe? ...van de week zat ik alle delen Parkplatz door te nemen...![]()
Dude had een mooie rode muur in de kamer boven. < Steer
Iedereen viel over de oranje muur in de wk.
Iedereen wilde weten uit welke pot de metalic verf kwam van de slaapkamer.
En dan het felgroen in de keuken.
En haha, deed ze nog even het mosterdgeel/groen in de gang overnieuw, had niks te doen.
Leuk leesvoer![]()
Dag Dude![]()
Ook zoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zolang mensen een zegje hebben haal ik daar inspiratie uit. Ik ga echt niet m'n kamer rood verven omdat dude het rood heeft ofzoMaar ik had die kleur bijvoorbeeld nooit uit mezelf overwogen, alleen ik blijk het toch mooi te vinden als ik het zie, weer wat geleerd.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Sun, verdrietig van je nijnen. Na onze volgende verhuizing trek ik half Goofy leeg. Ik wil dan een reuze-ren! Ik heb het huis al op het oog, maar Arty kijkt nog de verkeerde kant op.Het zou wel CUL-verantwoord zijn, want het staat in Drogeham!
en hier dichtbijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een heeeeeeel eind hiervandaan
Als ik alleen zou kiezen zou het ook al moeilijk genoeg zijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook verf kopen, en ik koop lekker wat ik mooi vind
Wat lastig genoeg is trouwens![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Papaya?? Kan je daar ook al mee verven??
Konijntjes zijn nu eenmaal kwetsbare beestjes sun. Waar een ander dier een paar dagen verkouden is, ligt een konijn al na vijf minuten gestrekt, bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Drogeham, geweldig! Maar tof als je dat zou doen
Ik ga nu gewoon nijntjes financieel adopteren, kunnen ze iig niet meer doodgaan bij me..
Ja weet ik ook wel.. Maar vind het gewoon zo verdrietig iedere keer.. daarom ook maar gewoon niet meer.. geen nijnen meer in de tuin.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Konijntjes zijn nu eenmaal kwetsbare beestjes sun. Waar een ander dier een paar dagen verkouden is, ligt een konijn al na vijf minuten gestrekt, bij wijze van spreken.
Jullie hebben hartstikke je best gedaan joh!
En financieel adopteren is natuurlijk ook heel zinnig.
Heerlijk!! Hier een beetje een baaldagje, ben wat uit mijn hum. Dus nu even lekker hardlopen, dan douchen, slobberkleren aan, stoofvlees in de oven schuiven, na een fimpje even wat pasta draaien en heerlijk eten.. Ben erg toe aan rust in mijn kopquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:42 schreef LieLie het volgende:
We hebben hier ons middagdutje, de dames slapen heerlijk. Vlees in de slowcooker, quiche straks in de oven. Lekker herfstig
[ afbeelding ]
Lekker chillen op de bankquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:42 schreef LieLie het volgende:
We hebben hier ons middagdutje, de dames slapen heerlijk. Vlees in de slowcooker, quiche straks in de oven. Lekker herfstig
[ afbeelding ]
Ja dat zal vast schelen. En allebei jong natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:01 schreef LieLie het volgende:
Ja, leuk he? Dat ze uit hetzelfde nest komen zal wel uitmaken denk ik? Echte zusjes
Ook een erg mooie kleurquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:59 schreef LieLie het volgende:
Ik ben nog steeds blij met de kleuren op de muur bij ons. Grijs-bruin bij de tv, en groen-blauw bij de eettafel. En verder alles wit (maar niet spierwit)
[ afbeelding ]
Ja, echt hetzelfde ritme van slapen en eten en spelen en met elkaar vechten ook. Dus dat is ideaal!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat zal vast schelen. En allebei jong natuurlijk.
Ik heb nu een bejaarde en een puber (rond een jaar tot anderhalf jaar oud. Ik dacht dat het onzin was, maar nee hoor. Recalcitrante hormoontjes galore) en daarmee hebben we het hoogst haalbare bereikt: wederzijds gedoogbeleid.
Nou ja, er zit bij beide ook wel een steekje los, dus dit is al heel wat, denk ik.
Ik schat dat de oude over een paar maandjes ook wel kassiewijlen is, dus dan halen we maar weer een nieuwe poging uit het asiel.
Vind het hier juist wel fijn en rustig achter de televisie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook een erg mooie kleur
Ik heb het vooral niet zo op grijs
Ben wel trots op onze recentste steekjelos hoor. Al zo'n andere kat na een paar maandjes. En toch weer mensen vertrouwen willen geven na een rotstart van haar leven, wat een dappertje.quote:
Misequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Boskippen g & B
Herfstbokken g & B
Uitgebreide mice en place (beter bekend in dit huishouden als mies op de plaats) g
Zuigen boven B
Bed verschonen B
Wasje ophangen B
Eredivisie Live GO abo.quote:
Muizenissigheden.quote:
C'est pas mal, mon cher, c'est pas malquote:
Ja en de toon van de brieven. Het lijkt alsof alle boosheid eruit is geschreven en verwerkt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh wat fijn B!! Lijkt alsof de frequentie opgelopen is, klopt dat??
Ok, klinkt alsof hij in een nieuwe fase is aanbeland of zo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en de toon van de brieven. Het lijkt alsof alle boosheid eruit is geschreven en verwerkt.
Heeft het wat vaker over goeie herinneringen van vroeger en ietsepietsje meer info.
Is heel druk bezig met Aussie worden wat nog niet zo simpel is.
Nu nog een foto zien te krijgen, ik blijf erom vragen... elke brief maar weer en stuur zelf ook fotootjes mee... wie weet
Excuus, ben niet gewend dat tegen vrouwen te zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja hij zit zeker in een nieuwe wat volwassener fase
Moet wel lachen om zijn NL. Hij schrijft steeds meer letterlijkere vertalingen van hoe je dingen in het Engels zegt.
Je moet nu de muur opnieuw witten?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn trouwens die gevechtsscenes in Band of Brothers in blue ray-top kwalteit![]()
Nou, het zou me niet verbazen als ik bloedspetters achter de tv vind neequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moet nu de muur opnieuw witten?
Wat voor visschotel had je? Verse vis van de vishandel of iets uit een pakje?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Kut.... mijn visschotel rook al ietwat vreemd maar ik proefde niks raars dus opgegeten. Nu zit ik met een leeg bord die nog steeds niet goed ruikt. Als ik maar niet vannacht op de buhne sta te kotsen
We weten het niet precies. Ze is in maart door de Dierenambulance gevonden in het Stadspark. In shock, maar verder lichamelijk ongedeerd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja, dus echt schoorvoetend een katje worden dat mensen vertrouwd
En wat was die rotstart eigenlijk?
Ze antwoord niet meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:39 schreef golfer het volgende:
Wat voor visschotel had je? Verse vis van de vishandel of iets uit een pakje?
Oh Bloessie wat fijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Mijn dag is weer goed.
Alweer een leuke brief uit Aus
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien is ze eigenlijk een hondje.
Ja absoluut, alles is meerdere keren op verschillende manieren doorgesproken/geschreven tussen ons.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh Bloessie wat fijn.Komt er wat rust in hem, daar? Dat hij wat vaker schrijft en zo? Kont iets minder tegen de krib of dergelijke?
Diepvrieskabeljauw.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor visschotel had je? Verse vis van de vishandel of iets uit een pakje?
Ik vind het heel erg knap dat je het kunt accepteren. En waarom zou je je schuldig voelen over dat boek? Je hebt niks verkeerds gedaan en zijn naam staat er toch niet in?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja absoluut, alles is meerdere keren op verschillende manieren doorgesproken/geschreven tussen ons.
Mijn boekje, waar ik eerst spijt van had dat ie het had gelezen/ik had geschreven, heeft er juist achteraf heel veel goed aan gedaan en een voorzet gegeven om dingen te durven benoemen en op te schrijven naar elkaar.
Er is zeker rust in hem gevaren.
Kost een paar jaar van je leven, maar dan is ook mijn acceptatie daar.
Zo voelt het nu iig.
?quote:
Misschien is het familie van elkaar!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Zo'n kat heeft mijn moeder ook (was echt mijn maatje toen ik nog thuis woonde). Die ging het liefste samen aan de wandel, vind het lekker als je zijn buikje kriebelt, is niet bang van de douche (natte benen zijn lekker om tegenaan te strijken) en volgt je vooral óveral. En dat kwispelen.. dat kan hij ook!
Gevonden door mijn moeder, in het park, toen hij een week of 8 was (denken we)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien is het familie van elkaar!
We lijken Spoorloos wel. Dat Derk Bolt Martin Gaus plots met een foto aan de deur komt.![]()
Of is Kat van Moeder al heengegaan?
Maar ik heb serieus wel eens gedacht: zou ze in een hondenren zijn opgegroeid of zo?Ze heeft/had ook zo'n hondenachtige manier van lopen en zich wassen en zo. En dat volgen doet ze ook. Ik kan niet weg met de fiets zonder dat Arty/de buren/willekeurige voorbijgangers me bijstaan om haar af te schudden. Arty heeft voor zichzelf een hele methode ontwikkeld 's ochtends. Die fietst dan als een dolle heen en weer door de steeg hierachter, de kat er vrolijk achteraan (het is echt geen gezicht als je het ziet), waarna Arty middels een schijnbeweging een andere steeg in schiet.
En ze blijft ook niet alleen in een kamer liggen, als wij opstaan. Denk je dat ze, maar dan sta je op en dan is ze
![]()
Je boekje was natuurlijk best confronterend. Voor jullie beiden. Staat het zo opeens zwart op wit. Goed hoor, dat dat toch het juiste zetje gaf. Kennelijk moesten jullie daar vroeg of laat keihard doorheen samen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja absoluut, alles is meerdere keren op verschillende manieren doorgesproken/geschreven tussen ons.
Mijn boekje, waar ik eerst spijt van had dat ie het had gelezen/ik had geschreven, heeft er juist achteraf heel veel goed aan gedaan en een voorzet gegeven om dingen te durven benoemen en op te schrijven naar elkaar.
Er is zeker rust in hem gevaren.
Kost een paar jaar van je leven, maar dan is ook mijn acceptatie daar.
Zo voelt het nu iig.
Ken je de toepasselijke 30 Minuten van Ederveen? Daar moet ik nu aan denken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vermoed dat er zo iets bestaat als een vreemde vorm van transraszijn in katten.. ofwel: geboren in het verkeerde ras
![]()
![]()
Boris is inmiddels 16 jaar, dus de kans dat het familie is is misschien wat klein
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ken je de toepasselijke 30 Minuten van Ederveen? Daar moet ik nu aan denken.
Wat was dat met dat hondje ook weer?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
briljant!! Hebben we ergens in de dvd kast staan, geweldig
Dat is wel echt een van mijn favo 'afleveringen', samen met die met het hondje
![]()
Ik zie het helemaal voor me, dat met Arty.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien is het familie van elkaar!
We lijken Spoorloos wel. Dat Derk Bolt Martin Gaus plots met een foto aan de deur komt.![]()
Of is Kat van Moeder al heengegaan?
Maar ik heb serieus wel eens gedacht: zou ze in een hondenren zijn opgegroeid of zo?Ze heeft/had ook zo'n hondenachtige manier van lopen en zich wassen en zo. En dat volgen doet ze ook. Ik kan niet weg met de fiets zonder dat Arty/de buren/willekeurige voorbijgangers me bijstaan om haar af te schudden. Arty heeft voor zichzelf een hele methode ontwikkeld 's ochtends. Die fietst dan als een dolle heen en weer door de steeg hierachter, de kat er vrolijk achteraan (het is echt geen gezicht als je het ziet), waarna Arty middels een schijnbeweging een andere steeg in schiet.
En ze blijft ook niet alleen in een kamer liggen, als wij opstaan. Denk je dat ze, maar dan sta je op en dan is ze
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vermoed dat er zo iets bestaat als een vreemde vorm van transraszijn in katten.. ofwel: geboren in het verkeerde ras
![]()
![]()
Boris is inmiddels 16 jaar, dus de kans dat het familie is is misschien wat klein
Totaal niet vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Archie Bunker beats Ederveen any day
Hondje zat in een elektrisch rolstoeltjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat was dat met dat hondje ook weer?
Geweldige uitzendingen. En er waren altijd weer mensen die voorbijzapten en dachten dat het echt was. Volgens mij was het een radio-uitzending of zo die ik eens hoorde, dat er mensen verontwaardig inbelden over 'die documentaire' op TV.
Die krijgt ie in mn volgende brief om zn orenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je boekje was natuurlijk best confronterend. Voor jullie beiden. Staat het zo opeens zwart op wit. Goed hoor, dat dat toch het juiste zetje gaf. Kennelijk moesten jullie daar vroeg of laat keihard doorheen samen.
AcceptatieIf you love somebody, set them free.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die krijgt ie in mn volgende brief om zn oren
check, herinner met nog een groep medestudenten die het in de trein hadden over die documentaire over die Nederlandse zanger. Ze kenden hem niet, maar die gozer had echt een dikke villaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat was dat met dat hondje ook weer?
Geweldige uitzendingen. En er waren altijd weer mensen die voorbijzapten en dachten dat het echt was. Volgens mij was het een radio-uitzending of zo die ik eens hoorde, dat er mensen verontwaardig inbelden over 'die documentaire' op TV.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
check, herinner met nog een groep medestudenten die het in de trein hadden over die documentaire over die Nederlandse zanger. Ze kenden hem niet, maar die gozer had echt een dikke villa
Het was de Bauers avant la lettre inderdaadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]die is ook geniaal ja! Zeker als je ziet wat daarna allemaal aan zang-pulp opdook in het eggie
Dries dacht ik meer aan nogquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het was de Bauers avant la lettre inderdaad
Ja, afgelopen thema zongen we die ook met t koorquote:
Jonge jeugdherinneringenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, afgelopen thema zongen we die ook met t koor
Ik heb het wel eens vanaf ons balkonnetje aan de slaapkamer staan gadeslaan. Zie je een volwassen man verbeten door de steeg heen en weer crossen. En soms ook heel hard achteruit steppen op de fiets. " Ja dan denkt de kat dat ik vooruit ga, maar dan ga ik acheruit."quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me, dat met Arty.
Oh jaaaaaa!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hondje zat in een elektrisch rolstoeltje![]()
Ja geweldig, zo veel mensen die er intrapten! Ik heb nu wel eens met bizarre mensen op tv dat ik me serieus af zit te vragen waar Arjen toch blijft
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens vanaf ons balkonnetje aan de slaapkamer staan gadeslaan. Zie je een volwassen man verbeten door de steeg heen en weer crossen. En soms ook heel hard achteruit steppen op de fiets. " Ja dan denkt de kat dat ik vooruit ga, maar dan ga ik acheruit."![]()
Het werkt wel.![]()
Ik ben blij dat ik gewoon met de trein naar mijn werk kan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
check, herinner met nog een groep medestudenten die het in de trein hadden over die documentaire over die Nederlandse zanger. Ze kenden hem niet, maar die gozer had echt een dikke villa
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Sunny : Wordfeud meets Cul
* Bluezz legde ANNEX (met 3X ww )
Als de buren ons belangstellend vragen hoe het gaat, hoor ik er ook altijd een bepaalde ondertoon in.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]*proest*
![]()
Monty Phyton in Grunn..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als de buren ons belangstellend vragen hoe het gaat, hoor ik er ook altijd een bepaalde ondertoon in.
Kenden jullie die al van Arty, die door de brievenbus tegen de kat praatte ("Daaaar is Poetjeeeeeeee de Poessss!"), net toen de buurman thuiskwam?
Het is wachten op een team van de GGD.
Heul simpel. Tomaten in de blender.quote:
Oh dat is pilav ja. De nasi van de Grieken toch? Of zeg ik nu iets heel doms? Is het wel Grieks?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Heul simpel. Tomaten in de blender.
Pan pakken, olie erin. uitje, rijst in de pan. De geblendeerde tomaten erbij. Bouillonblokje toevoegen en evt nog water toevoegen mocht dat nodig zijn. 20 minuten wachten en smullen maar![]()
http://www.24kitchen.nl/r(...)eld_ingredient%3A749
In 1e instantie heb ik ook alleen maar op het appartement gereageerd vanwege de buitenkant.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer en sarabi, wat een leuke huizen, allebei!
Ben heel benieuwd naar hoe het er van binnen uitziet. Prachtig gebouw in elk geval!
Sterkte!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In 1e instantie heb ik ook alleen maar op het appartement gereageerd vanwege de buitenkant.
Vanaf maandag komen er meer foto's
Ondertussen voel ik me echt grieperigmaarja nu dus echt geen tijd voor.
Over een week heb ik ook nog eens die audities en heb het gevoel dat ik mij daar nu ook niet ideaal op kan voorbereiden.
Vanaf morgen maar dagelijk 15 minuutjes voor vrijmaken.
Veel griekse gerechten zijn zowat hetzelfde als turkse gerechten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh dat is pilav ja. De nasi van de Grieken toch? Of zeg ik nu iets heel doms? Is het wel Grieks?
Hoe dan ook: klinkt heerlijk. En simpel. Arty kookt de laatste weekenden uit de Zilveren Lepel. Allemaal ook zo simpel, dat je van te voren denkt: wat moet dát nou worden?
En dan is het net zo heerlijk als een bruine boterham met kaas en een glas melk.
/ back to basics
Z'n gangetje, gewoon pijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef golfer het volgende:
Hey Krakke.![]()
Long time no see.
Hoe is het nu?
Krakkemieke heeft nagedacht, dats kebeurt! Knuf!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
Krakkemieke is er ineens weer, watskeburt.
Sarabi: Ziek is ziek hé?
En hoe gaat het??quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Krakkemieke heeft nagedacht, dats kebeurt! Knuf!
Ja.Sorry. Dat hulp vragen en daarmee op mijn bek gaan, dat geldt ook hier, op Fok.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
Nou daar zijn we dan hé, brand los zou ik zeggen.
Als ik het moeilijk heb, kan ik dat niet zeggen. Dan ga ik moeilijk doen, slachtoffer spelen. Dat wil ik niet, maar ik ben te stoer om echt te zeggen wat me dwars zit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
Kan je iets specifieker zijn misschien?
Een beetje ziek kan ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
Krakkemieke is er ineens weer, watskeburt.
Sarabi: Ziek is ziek hé?
Dat is moeilijk maar wel doen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Redelijk. Ik moet meer praten met mijn vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |