Ik heb nog geen ideequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:37 schreef Reintji het volgende:
[..]
Jawel, wat wil je zien? Mag jij er een gifje van maken
Die is supervet ja!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zag laatst iemand met dit t-shirt, zo vet he!
[ afbeelding ]
Waar is dit van dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zag laatst iemand met dit t-shirt, zo vet he!
[ afbeelding ]
Dunno, een van die online t-shirtwebsites?quote:
Seriouslyquote:
ik wilde hem al niet op BluRay, maar nu zou ik zelfs de BR omruilen als ik hem voor kerst of zo krijg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wauw ik vind de film nu NOG kutter dan eerst
A woman that can only run in a straight line. Me altijd al afgevraagd waarom ze dat doen in filmsquote:
Ik vond Avengers eigenlijk ook niet zo tof... Anderhalf uur wachten tot er iets leuks ging gebeuren...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wilde hem al niet op BluRay, maar nu zou ik zelfs de BR omruilen als ik hem voor kerst of zo krijg.
"WAAROM KRIJG IK DEZE MEUK EN NIET DE AWESOMENESS DIE AVENGERS OF BATMAN IS!"
nee Tain, dat zie je verkeerd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vond Avengers eigenlijk ook niet zo tof... Anderhalf uur wachten tot er iets leuks ging gebeuren...
sorryquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee Tain, dat zie je verkeerd.
WANTZ!quote:
Thanks dear maar ik moet morgen gewoon werken en woensdag weer fris en fruitig zijn!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |