Ergens wel lief ja, dat naïevequote:Op maandag 15 oktober 2012 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mensen die hier nog steeds intrappen
IMHO verdienen die het inmiddels wel om opgelicht te wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mensen die hier nog steeds intrappen
Gamesquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
Maar de hamvraag is en blijft: hoe is het met de GAMMERS?!
Hihi, ja!quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IMHO verdienen die het inmiddels wel om opgelicht te worden
quote:
Dat dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IMHO verdienen die het inmiddels wel om opgelicht te worden
Goed Lani, met jou?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
Maar de hamvraag is en blijft: hoe is het met de GAMMERS?!
Spanky, u loco meng!quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfffttt GAM SC is dood!
[ afbeelding ]
No, on ze boozzzquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Spanky, u loco meng!
[ afbeelding ]
Het komt gewoon doordat jullie te weinig posten!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:11 schreef Rossdale het volgende:
No problem, jij post teminste nog watIk kijk hier weinig meer omdat ik normaal alleen maar meuk en/of geslijm richting shar van AQuila voorbij zie komen
Sorry mevrouwquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:36 schreef koei het volgende:
[..]
Het komt gewoon doordat jullie te weinig posten!
Hey Ross, leuk dat je er bent! Hoe gaat het jonguh?! Hoest met de brommer? BF3? Bier? Jaja? Bam bam!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:11 schreef Rossdale het volgende:
No problem, jij post teminste nog watIk kijk hier weinig meer omdat ik normaal alleen maar meuk en/of geslijm richting shar van AQuila voorbij zie komen
En ik blijkbaar teveel ...quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:36 schreef koei het volgende:
[..]
Het komt gewoon doordat jullie te weinig posten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |