PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Marcelo - Thiago Silva - Luiz - Dede - Maiconquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:41 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb ook een 5atb team gemaakt.Heel goedkoop team
10k of zo. Maar win er wel alles mee
Al speel ik er alleen mee als het met 4222 kut gaat en ik weer eens van die gare doelpunten tegen krijg.
Dat is niet zo goedkoopquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Marcelo - Thiago Silva - Luiz - Dede - Maicon
Wil dan zoiets maken in de verdediging.
Watquote:
Die had je net ook al gepost.quote:
Dat weet ik niet maar dan moet je even bij die lijst op ultimatedb kijken. Ik kan trouwens helemaal niks over die squad update vinden op het EA forum.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Is Mvuemba ook 0 weight? kan hem al 2 dagen niet op de markt vinden
Ik zoek nog steeds die bronze CM van PSG, sinds de release nog niet 1x gezienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had je net ook al gepost.
[..]
Dat weet ik niet maar dan moet je even bij die lijst op ultimatedb kijken. Ik kan trouwens helemaal niks over die squad update vinden op het EA forum.
Bedankt, hij is inderdaad 0 weight. Transfer naar Olympique Lyon gemaakt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik niet maar dan moet je even bij die lijst op ultimatedb kijken. Ik kan trouwens helemaal niks over die squad update vinden op het EA forum.
Hoe kun je snel zien welke spelers zero-weight zijn op ultimatedb?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Die is ook 0 weight.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds die bronze CM van PSG, sinds de release nog niet 1x gezien
Die lijst kun je daar vinden onder kits, staff & stuff.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kun je snel zien welke spelers zero-weight zijn op ultimatedb?
Weet ik, maar moet toch wel een keer voorbij komen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is ook 0 weight.
[..]
Die lijst kun je daar vinden onder kits, staff & stuff.
Nee, want hij heeft nooit in packs gezeten. De Juventus versie van Ziegler wel (ook op de Xbox) maar mensen hadden hem blijkbaar gediscardquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Weet ik, maar moet toch wel een keer voorbij komen..
Briljant! alleen heb ik 1700 spelers, onmogelijk om die allemaal na te kijken, zijn echt veel 0 weight spelersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is ook 0 weight.
[..]
Die lijst kun je daar vinden onder kits, staff & stuff.
Ik denk niet dat je 0 weight spelers hebt want de spelers van die lijst hebben nooit in packs gezeten (op een paar na want Carrick zit gewoon in packs)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Briljant! alleen heb ik 1700 spelers, onmogelijk om die allemaal na te kijken, zijn echt veel 0 weight spelers
Oké, dus die Ziegler is een gevalletje Ajax-versie v/d Wiel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft nooit in packs gezeten. De Juventus versie van Ziegler wel (ook op de Xbox) maar mensen hadden hem blijkbaar gediscard
Dat bedoel ik, op een paar na. Lijkt me toch jammer als je een zeldzame speler voor 150c BIN er op zetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je 0 weight spelers hebt want de spelers van die lijst hebben nooit in packs gezeten (op een paar na want Carrick zit gewoon in packs)
EA kennende de snelheidsmaniakkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:03 schreef fetss het volgende:
Welke speler zou de hoogste card weight hebben van heel FUT? walcott?
Ja, Meireles is er ook zo een. Die zit helemaal niet meer in FUT door zijn transfer naar Fenerbahce. Is wel 81 of 82 rated Chelsea speler. Die kan linken met Ronaldo in een Portugees team. Moutinho is volgens mij de enige goede middenvelder die Portugal dan nog heeft in FUT. Veloso is er ook niet meer door zijn transfer naar Kiev.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oké, dus die Ziegler is een gevalletje Ajax-versie v/d Wiel.
Ik heb er 30 gedaan of zo in het begin van fut omdat ik geen coins had. Maar zo saai was het niet eens eigenlijk. De ai is lang niet zo irritant meer als vorig jaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:04 schreef poker4lifee het volgende:
iemand in m'n lijst een 154-0-6 fut record. Ik snap niet hoe je offline spelen meer dan 2 potjes kan volhouden, laat staan 160 potjes.
Wat voor bronzen team ben je aan het maken dan? Engels, Nederlands?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:09 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn bronze team is bijna klaar
Kijken of ik nog wat tijd heb om te spelen vandaag. Denk het niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:09 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn bronze team is bijna klaar
Kijken of ik nog wat tijd heb om te spelen vandaag. Denk het niet.
Engels. Ook even aan het kijken voor gouden team.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:10 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wat voor bronzen team ben je aan het maken dan? Engels, Nederlands?
Goud is niet zo duurquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Engels. Ook even aan het kijken voor gouden team.
Klopt maar die webapp doet kut dus wacht ik nog ff mee tot ik thuis ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Goud is niet zo duur
Zijn teveel verschillende spelers voor!
is Raul Mereiles al bij Fener?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:27 schreef KrAlex het volgende:
Er is volgens mij nog steeds geen Levante versie van Martins.Is die transfer wel afgerond?
quote:Update 5 oktober 10.11 uur - KNVB herziet schorsing Suk en maakt FC Groningen blij
FC Groningen heeft succes gehad met het bezwaar aantekenen van Hyun-Jun Suks schorsing. De noorderlingen maken vrijdag via de officiële kanalen bekend dat de Herzieningscommissie van de KNVB besloten heeft de schorsing van de Zuid-Koreaan aan te passen. Suk kreeg in september een rode kaart in de uitwedstrijd van Jong FC Groningen bij de beloften van PEC Zwolle. De aanvaller werd van het veld gestuurd wegens een slaande beweging en de aanklager betaald voetbal deed hem een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden onvoorwaardelijk.
Suk mocht de eerstvolgende vier duels van de beloften niet in actie komen, maar in de tussentijd ook niet voor het eerste elftal spelen: pas op 4 november zou de Aziaat weer kunnen spelen. "De club had grote twijfel over de aard van de overtreding, maar het probleem was dat de verklaringen van de betrokkenen belastend waren voor Suk én dat de televisiebeelden geen duidelijkheid verschaften", stelt FC Groningen nu. De club kon de kaart dan ook niet goed aanvechten. Uiteindelijk beriep men zich op het feit dat Suk een eerste elftal-speler is en geen beloften-speler en de Herzieningscommissie kon zich daarin vinden. Zondag is Suk derhalve voor de laatste keer niet van de partij, tegen Feyenoord.
Wat is hier slecht aan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:48 schreef GuRBuH het volgende:
Kut EA heeft gefixt dat spelers die je koopt zonder contract er gratis 1 krijgen
Ikke niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:52 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand hier al met Havenaar gespeeld?
Als Drogba nou nog in het spel had gezeten... Maar inderdaad Doumbia.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ikke niet.
[ afbeelding ]
Ga denk ik maar hiermee spelen[ afbeelding ]
Koop dan Maicon, anders ziet het er zo lelijk uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ikke niet.
[ afbeelding ]
Ga denk ik maar hiermee spelen[ afbeelding ]
Dan heb ik 2 RMs, dat wil ik niet. Met Azpili ook, aan de work rates te zien. Dan maar een 90 pace silver RBquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Koop dan Maicon, anders ziet het er zo lelijk uit.
Ebouequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dan heb ik 2 RMs, dat wil ik niet. Met Azpili ook, aan de work rates te zien. Dan maar een 90 pace silver RB
[ afbeelding ]
You're welcomequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
OK, bedankt voor deze nuttige aanvulling.
De symmetrie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dan heb ik 2 RMs, dat wil ik niet. Met Azpili ook, aan de work rates te zien. Dan maar een 90 pace silver RB
[ afbeelding ]
Balotelliquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:18 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maken denk ikmisschien in de plaats van Ben Arfa, the incredible Hulk plaatsen.
Wat een baasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Balotelli![]()
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/QMmAsdMjx6iymF8Jkml3mw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NQ--/http://media.zenfs.com/en(...)arker.jpg]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:26 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas!Wat een stomme vergelijking. Hitler is wit en Balotelli is zwart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:26 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hitler had wel een geweldige citaat die ik nu niet kan vinden.
Zou het niet doen als ik jou was, Rik leest mee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil het ook wel gaan doen met die 150 coins maar ik ben een beetje sceptisch erover . Wil niet gebanned worden ofzo
wtf, zoveel coins al, mijn godquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef knux het volgende:
Prima wakker worden zo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog niet eerder iemand gehoord die er voor gebanned is maar goed, ik ga het niet doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef over_hedge het volgende:
Bannen ze mensen die het gebruiken dan?Indat geval toch maar niet gebruiken
Bouw een mooi team manquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef knux het volgende:
Prima wakker worden zo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef knux het volgende:
Prima wakker worden zo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie heb je gepijpt van EA om dat al te krijgen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef knux het volgende:
Prima wakker worden zo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nu ook een miljoen (wel 500K geinvesteerd in IF's) maar ik weet ook totaal niet wat ik ermee moet doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bouw een mooi team manZonde om het op je bank te laten staan. Je krijgt niet eens rente.
tamper much?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef knux het volgende:
Prima wakker worden zo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bouw een mooi team manZonde om het op je bank te laten staan. Je krijgt niet eens rente.
Tamperingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef knux het volgende:
Prima wakker worden zo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hernanes sold for 650quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef knux het volgende:
Prima wakker worden zo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan, probeer eigenlijk Ronaldo te kopen, maar die stijgt iedere dag meer in coins dan ik doequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan beter toch? IF Pepe, Ramos, of zelfs Messi.
Macherano doet het aardig bij mij iigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan beter toch? IF Pepe, Ramos, of zelfs Messi.
Mascherano CB, dat is vragen om problemen.
Hoeveel coins is dit team?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:18 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maken denk ikmisschien in de plaats van Ben Arfa, the incredible Hulk plaatsen.
Kan hier ook nog niet echt klagen, alleen wanneer je echte kopsterke spitsen tegenkomt, Falcao oid, heb je wel een aardig probleem.quote:
Oh ja, op de xbox is hij maar 1 miljoenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:55 schreef knux het volgende:
[..]
Kan, probeer eigenlijk Ronaldo te kopen, maar die stijgt iedere dag meer in coins dan ik doe
1m73 oid. Een goede voorzet en je bent kansloos...quote:
Onderschat midgets niet Stijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh ja, op de xbox is hij maar 1 miljoen
[..]
1m73 oid. Een goede voorzet en je bent kansloos...
Kom ik aan met mijn 550Kquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef knux het volgende:
Prima wakker worden zo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boeie, als je dr zelf maar tevreden mee bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 550Kdacht dat ik goed bezig was.
Ben ik ook, zeker nadat ik weer op 0 moest beginnen na dat tamperen, maar als je mensen ziet geeft het toch een kutgevoel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Boeie, als je dr zelf maar tevreden mee bent.
Pastore, Aguero en Tevez.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zouden jullie hier als voorste 3 neerzetten?
Die voorhoede wil ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:09 schreef Rijst het volgende:
wou CE opstarten maar was vergeten dat mn team al af was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet een beetje aanvallend middenveld?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:09 schreef Rijst het volgende:
wou CE opstarten maar was vergeten dat mn team al af was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt wel mee. Tis niet dat ik compleet overlopen wordt. Alleen krijg wel vaak goals tegen omdat ik gewoon niet kan verdedigenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet een beetje aanvallend middenveld?
Hij speelt de laatste tijd wel erg goed. Laatst weer een goal en 3 assists als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:18 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Is nu rond de 40k en ik heb geld nodig. Maar denk dat ie wel verder gaat stijgen, mits hij niet ineens een SIF krijgt. #struggles.
De 2e flashplayerpluginquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben het kwijt hoe cheat engine werkte
welk proces moet ik bij firefox hebben?
Container volgens mij of flashpluginquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben het kwijt hoe cheat engine werkte
welk proces moet ik bij firefox hebben?
Mijn TP is ook raar aan het doenn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Arelaxed, kan met auction search niets meer vinden. Op console en webapp...
Ja hij zit hier ook te kloten...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Fut laadt helemaal niets meerTP niet, de stats van seasons niet, what is this shit
Dat sowieso, als ik uit werk een potje speel, dus voor 18uur krijg ik altijd veel betere tegenstanders dan rond een uurtje of 8 's avondsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:25 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren won ik alles, nu kan ik niks meer winnen. Volgens mij zijn er savonds gewoon slechtere spelers. Ik stel de laatste wedstrijd in seasons wel uit. Moet 21 punten hebben, heb er nu 19.
Ik offer me wel op om het te gaan testen. mn record is toch al kut. Stream komt zo onlinequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja hij zit hier ook te kloten...
Even maar geen wedstrijd spelen want ik kan een disconnect nu eventjes niet veroorloven.
Die zou niet veel lager zijn geweest. Valt alsnog wel wat uit te halen denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Was wel de goedkoopste BIN. Maar ik was persoonlijk voor de SP gegaan
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze hebben nu bij dat bedrijf waar ik zit om een opdracht te maken voor school een web filter geinstalleerd, dus ik kan niet meer op de web app en puush afbeeldingen laden ook al niet meer.
Jij zit ook in Division 1?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:25 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren won ik alles, nu kan ik niks meer winnen. Volgens mij zijn er savonds gewoon slechtere spelers. Ik stel de laatste wedstrijd in seasons wel uit. Moet 21 punten hebben, heb er nu 19.
Ik kan bij mijn stagebedrijf wel op de web app en alles maar niet op FOK! omdat het bewegende beelden bevatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze hebben nu bij dat bedrijf waar ik zit om een opdracht te maken voor school een web filter geinstalleerd, dus ik kan niet meer op de web app en puush afbeeldingen laden ook al niet meer.
Gisteren won ik alles in division 1, 5-0,5-0,7-0,4-0... Had 3 wedstrijden de kans om kampioen te worden. Eerste wedstrijd verlies ik met 2-1. 2e wedstrijd 1-0 voor en in de 88e minuut de 1-1. Nog 1 kans, maar ik durf niet meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij zit ook in Division 1?
Sta zelf op 9 punten na 3 wedstijden dus ik ben lekker op koers.
Herkenbaar dat laatstequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren won ik alles in division 1, 5-0,5-0,7-0,4-0... Had 3 wedstrijden de kans om kampioen te worden. Eerste wedstrijd verlies ik met 2-1. 2e wedstrijd 1-0 voor en in de 88e minuut de 1-1. Nog 1 kans, maar ik durf niet meer
Volgens mij zijn er overdag meer hardcore fifa spelers online en savonds meer gasten die het leuk vinden af en toe een potje te doen. Denk dat het daarom gisterenavond zo lekker ging. Straks avonddienst, misschien dat ik daarna even in toernooien de vorm weer ga proberen terug te krijgen, om daarna de kampioenswedstrijd te gaan spelenquote:
Hier is ie ook kapot. Kan niks meer opzoeken, niks op de TP zetten etc etc.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Iets mis met servers daar ofzo. Lagt als een malle./
Arelaxed is dat... Ik wil nu eerst Di Natale binnen halen, Boateng is echt een zwak punt in mijn team nu. Hij is niet slecht maar aanvallend komt hij gewoon te kort voor een CAM in 4222.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren won ik alles in division 1, 5-0,5-0,7-0,4-0... Had 3 wedstrijden de kans om kampioen te worden. Eerste wedstrijd verlies ik met 2-1. 2e wedstrijd 1-0 voor en in de 88e minuut de 1-1. Nog 1 kans, maar ik durf niet meer
Iemand gebruikt de Confetti glitch? Ik heb er ook soms van die wedstrijden bij zitten dat de gameplay 10x trager is...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:33 schreef WezepAFCA het volgende:
Lijkt wel of ze de gameplay aangepast hebben bij silver toernooi, wedstrijd speelt veel meer als fifa 12 bij mij
wat is de confetti glitch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iemand gebruikt de Confetti glitch? Ik heb er ook soms van die wedstrijden bij zitten dat de gameplay 10x trager is...
Ik zeg alleen dat een gratis gouden pakje niet echt iets heel bijzonders is. Maar als jij er blij mee bent, dan is het goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:56 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Wil je Messi of Ronaldo zien dan?
wojo dikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Bij het openen van packs meer confetti, waardoor je kans hebt op een goede rare player.
en meer vuurwerkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Bij het openen van packs meer confetti, waardoor je kans hebt op een goede rare player.
ach ja nu is me team toch beter ;pquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]Jij hebt ook lopen tamperen toch. Ik moet er nog steeds om lachen. Jij had Silva en Lavezzi.
alleen heeft het je nu 50? euro extra gekostquote:
Ik had laatst 2 gratis pakjes in een pakjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat een gratis gouden pakje niet echt iets heel bijzonders is. Maar als jij er blij mee bent, dan is het goed
wat is 50 euro als je 1200 per week maaktquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen heeft het je nu 50? euro extra gekost
rijke tataquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wat is 50 euro als je 1200 per week maakt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Betalen ze zoveel op de sociale werkplaats ja?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Niet de grappen van Lindworm stelen dat kun je nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Betalen ze zoveel op de sociale werkplaats ja?
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Niet de grappen van Lindworm stelen dat kun je niet
Hij werkt bij mij gewoonquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tot nu toe weet ik alleen dat het EA forum en de web app zijn geblokkeerd, maar over iets meer dan 4 uren ben ik weer thuis
Ik ik ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
Welke xboxer wil mijn team hebben? gratis
Brb, ff Xdoos kopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
Ikkuh!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
Wat ga je nu weer doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
Je bent gewoon...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een punt achter mijn Futcarriere zetten.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een punt achter mijn Futcarriere zetten.
Geef je twee knaken en een bounty.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
Ja ik snap eigenlijk niet waarom jullie het nog blijven spelen terwijl de gameplay verneukt is. Dit is geen voetbal meer maarquote:
Xbox. Hoezo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:31 schreef Maver24 het volgende:
Rijst.,jij zit toch op ps3?, of ook xbox ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Nu wel? Vorige week was ik nog een domme chineeeeszquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:38 schreef Roypsv het volgende:
rijst geef mij ps3 jonge ik ben je mattie 4 life
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu wel? Vorige week was ik nog een domme chineeeesz
ben je ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu wel? Vorige week was ik nog een domme chineeeesz
EA gaat helemaal niks aanpassen. In Fifa 14 pas weer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:40 schreef Maver24 het volgende:
Vind je het nou echt niet jammer dat je stopt Rijst, misschien dat EA nog gaat tweaken aan de snelheid, denk namelijk dat dat gewoon server side instellingen zijn
Ik had mw3 door midden gebrokenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Snap het wel een beetje, had ik met fifa 12 ook gedaan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had mw3 door midden gebroken
Ja, jammer dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huh ik heb gewoon zijn team gekregen hoor
Op de screen zie ik geen lijnen lopen naar de keeper.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sorry! Ik zal zo snel mogelijk een andere keeper kopen! Wie raadt jij aan?
gr
Het is meer dat er geen lijnen zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sorry! Ik zal zo snel mogelijk een andere keeper kopen! Wie raadt jij aan?
gr
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand een idee voor een leuk team? Budget +/- 20k.
Edit: never mindquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:12 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/squad/104384
PS3 prijs 21k
http://www.futwiz.com/squad/13554quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:15 schreef Burrito het volgende:
Ik heb een eredivisie silver team en 20k maar verlies bijna elke pot omdat de tegenstander 100 chem en goede golds heeft. Iemand suggestie wat voor golds? Iets met Huntelaar lijkt me wel wat
goeie keep welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/squad/13554
Geojem kieperquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/squad/13554
Boateng is een baas, hij kan overal wel op het veld staan met die stats. Nocerino gewoon eruit pleurenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen, zal ik van Boateng een CDM maken of laat ik Nocerino staan. Misschien Marchisio of De Rossi daar neer zetten....
Speelt dat nou fijn, 5-2-2-1?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:24 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Viesss.
Nog wachten tot IF Reus zakt.
Ik had dezelfde neiging in het begin toen ik een gold team had, toen ging ik met bronze en silver teams spelen, dat was echt geweldig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik snap eigenlijk niet waarom jullie het nog blijven spelen terwijl de gameplay verneukt is. Dit is geen voetbal meer maar
[ afbeelding ]
Geen idee, nog niet mee gespeeldquote:
Ik speel wel lekker met x21.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Maar kan zowieso niet lekker spelen met x-2-1.
Hoe vaak was jij vroeger met je hoofd op de grond gevallen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:33 schreef Roypsv het volgende:
Hahah kijk die rijst dan nu het serieus wordt vind die het niet meer grappig in zn verkoop topic
Jij was toch 21? Gedraag je dan niet als iemand van 12quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:33 schreef Roypsv het volgende:
Hahah kijk die rijst dan nu het serieus wordt vind die het niet meer grappig in zn verkoop topic
Ja denk dat ik hem ook maar gewoon erbij houd. Maar vind maar eens ergens een CAM>CM kaartje...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Boateng is een baas, hij kan overal wel op het veld staan met die stats. Nocerino gewoon eruit pleuren
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
HAHA HET LEVEN IS NET LUCILLE WERNER HET KAN RAAR LOPEN HAHAHA
quote:
Veel goedkoper wordt zo'n kaartje niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff
[ afbeelding ]
Eerste bedrag is lowest en 2e is average...
Die grap is echt al 2 jaar oud ofzo...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jep, ben benieuwd wie de grap van Lingren. heeft gerecycled
ooquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die grap is echt al 2 jaar oud ofzo...
Ja maar die opmerking is gisteravond geplaatstquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die grap is echt al 2 jaar oud ofzo...
Toeval?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar die opmerking is gisteravond geplaatst
Toeval bestaat nietquote:
Waarom? Clubs is toch nog leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |