We zouden eigenlijk allebei fans van Phil Collins moeten zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah joh, ik ben half zo oud als jij en heb ook een kale kop.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
heb m zelf moeten maken hoor.. bloed zweet en tranen :$Je hebt hem zelf moeten opmaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gordon en Jolink waren eveneens kaal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk allebei fans van Phil Collins moeten zijn
Ik heb geen alcohol, weet je nog?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na wat glazen port begin ik langzaam in te kakken
dat laat ik mijn kat doen terwijl ik haar voor een karretje span u_uquote:
Maar die zijn het omdat het VVD'ers zijn. Nu werken ze aan hun plofkop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gordon en Jolink waren eveneens kaal.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat laat ik mijn kat doen terwijl ik haar voor een karretje span u_u
doet ze heul netjes hoor, eckte bazenkat ja togggquote:
Like a bossquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doet ze heul netjes hoor, eckte bazenkat ja toggg
ze is dan ook geen poes, ze is geholpen.. volgens het paspoortje is ze geen ze meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
Er kan hier volgens mij echt niet het woord 'poes' uitgesproken worden, zonder dat er weer allerlei seksuele dingen bij gedacht wordt
poesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
Er kan hier volgens mij echt niet het woord 'poes' uitgesproken worden, zonder dat er weer allerlei seksuele dingen bij gedacht wordt
ze is een hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze is dan ook geen poes, ze is geholpen.. volgens het paspoortje is ze geen ze meer
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar fffuuuuuuu ik MOET even wat opschrijven.. stay tuned
Oh noesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze is dan ook geen poes, ze is geholpen.. volgens het paspoortje is ze geen ze meer
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |