We zouden eigenlijk allebei fans van Phil Collins moeten zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah joh, ik ben half zo oud als jij en heb ook een kale kop.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
heb m zelf moeten maken hoor.. bloed zweet en tranen :$Je hebt hem zelf moeten opmaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gordon en Jolink waren eveneens kaal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk allebei fans van Phil Collins moeten zijn
Ik heb geen alcohol, weet je nog?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na wat glazen port begin ik langzaam in te kakken
dat laat ik mijn kat doen terwijl ik haar voor een karretje span u_uquote:
Maar die zijn het omdat het VVD'ers zijn. Nu werken ze aan hun plofkop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gordon en Jolink waren eveneens kaal.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat laat ik mijn kat doen terwijl ik haar voor een karretje span u_u
doet ze heul netjes hoor, eckte bazenkat ja togggquote:
Like a bossquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doet ze heul netjes hoor, eckte bazenkat ja toggg
ze is dan ook geen poes, ze is geholpen.. volgens het paspoortje is ze geen ze meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
Er kan hier volgens mij echt niet het woord 'poes' uitgesproken worden, zonder dat er weer allerlei seksuele dingen bij gedacht wordt
poesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
Er kan hier volgens mij echt niet het woord 'poes' uitgesproken worden, zonder dat er weer allerlei seksuele dingen bij gedacht wordt
ze is een hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze is dan ook geen poes, ze is geholpen.. volgens het paspoortje is ze geen ze meer
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar fffuuuuuuu ik MOET even wat opschrijven.. stay tuned
Oh noesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze is dan ook geen poes, ze is geholpen.. volgens het paspoortje is ze geen ze meer
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
Egwel. In Klarendal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ahw
Zie ik dat nou goed, woon jij in Arnhem?
Haha, leuke namen wel!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Pixel. Mijn andere poes heet Dot. En die is ook lief
Hoi dijkfietser.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
nee,mijn stiefbroer en neef wel. Ik werk in Heteren, kom elke dag door Arnhem
Ik zat daar een paar keer bijna met m'n auto in de vangrailquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En de "oprit/afrit" van de Nelson Mandela brug. Heerlijk bochtne is dat met de motor
Doe je goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat daar een paar keer bijna met m'n auto in de vangrail
Gewoon de borden volgen? Wat valt er niet te snappen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:40 schreef Tamashii het volgende:
Ik haat arhem stad kut onduidrlijkheid welke kant je met de auto op moet!
Kutborden. Doe gewoon normaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon de borden volgen? Wat valt er niet te snappen?
Daarom fiets ik er altijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:40 schreef Tamashii het volgende:
Ik haat arhem stad kut onduidrlijkheid welke kant je met de auto op moet!
Trusten Rokjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
How could the world have turned so ugly. I am dying, could you touch me again? Touch me again
welterusten allemaal
En toen kon je een schone onderbroek aantrekken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik een keer met mn stuur tegen de vangrail, in de binnenbocht terug Arnhem in
We hadden het over bijnaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:18 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen kon je een schone onderbroek aantrekken?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hadden het over bijna
Als je met een koekblik tegen de vangrail zit gebeurt er niet zoveel, met de motor ga je bijna gegarandeerd op je bek.
Ik schrok wel, maar het was minder erg toen die keer een gozer met 80 door rood kwam en ik bijna vliegles kreeg. Vol in de remmen, bijna onderuit en kloten tegen de tank
Ja dat was echt absurd, het was voor mij al 5 seconden groen ofzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen kijken niet uit, en op de motor ben je gewoon helemaal nergens als het misgaat.
Trusten, ik ga ook zo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat was echt absurd, het was voor mij al 5 seconden groen ofzo
Nu proberen te slapen![]()
Ik heb allang weekendquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:43 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen,
nog maar een paar uurtjes en dan is het weekend!!
ben jaloers...wilde ook langer blijven liggen. was helaas geen optie.quote:
welke radio en wat heb je gewonnen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:57 schreef Nixx- het volgende:
Ik was net op de radio en heb een mooie prijs gewonnen!
mijn collega had het er net over dat hij naar veronica luisterde. was het een voetbalvraag en daarvoor een vraag over obama?quote:
Twee klote vragen beantwoorden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoi winnaar, wat moest je ervoor doen?
Leuk man, feliquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Twee klote vragen beantwoorden.
Een over de beatles en een over voetbal.
Hoi pennywisequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:05 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
mijn collega had het er net over dat hij naar veronica luisterde. was het een voetbalvraag en daarvoor een vraag over obama?
Ja, tweede naam van obama, die wist ik als enigste. De andere twee waren een pure gok.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:05 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
mijn collega had het er net over dat hij naar veronica luisterde. was het een voetbalvraag en daarvoor een vraag over obama?
morgen logica,quote:
Ik wel, met een odd van 7quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:07 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
morgen logica,
wat een uitslagen gisteravond. veel verrassingen. ik durfde niet voor psv te gaan.....
Zelfde hier, en ik had het mis met tottenham. Niet verwacht dat ze gelijk zouden spelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:07 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
morgen logica,
wat een uitslagen gisteravond. veel verrassingen. ik durfde niet voor psv te gaan.....
Op het werk nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
PSV had een odd van 1,70. Napoli 3,20.
Hehe, op unibet niet nee. Daar zit ik eigenlijk alleen voor de competitiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha oooh, dacht dat je het over unibet ofzo hadNetjes man
Unibet+pokerstars is een leuke hobbyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehe, op unibet niet nee. Daar zit ik eigenlijk alleen voor de competitie
watquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dromenvangertje en ik hebben 2 jaar geleden bijna gedate![]()
Denk niet dat ik daar goed genoeg voor kan pokerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Unibet+pokerstars is een leuke hobby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |