PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
And not a single fuck was given that day.
Stijn wordt 15?quote:
Tja. Kutteam.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:21 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Erg benieuwd naar Castaignos, Donk en Vargas.
jij bent slecht man noobquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:21 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer dan?quote:
Netjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:21 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Da's we| een interessante discussie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Poeh, dat weet ik zo precies niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's we| een interessante discussie.
Je internet is gewoon slecht. Ik heb nooit disconnects.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Nickskuh het volgende:
Serieus EA fix die tering servers![]()
Sta 3-1 voor in mijn laatste competitiewedstrijd om kampioen te worden en dan valt de verbinding weg, geen 6000 coins en niet gepromoveerd.!
Kastagne is nog beterquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:25 schreef Greenpeas het volgende:
Bony is een held. Altidore valt tot nu toe een beetje tegen
je moederquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 300k, om wie zal ik een team bouwen?
Rafik Djebbourquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 300k te besteden, om wie zal ik een team bouwen?
Marcelo, wat een koning is dat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Oeehhhhquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wat lievv, een meisje van 14 dat Jordi heet.quote:
Nee. Veel te duur voor zijn stats.quote:
Ja, ja. Bla, bla. Schiet nou maar op. Mama staat al klaar met je tandenborstel, hup.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Aids topic dit. Snap er geen kont van. Ik jaag deze met gerede spoed uit myat.
Ene Stijn is jarig maar niet de Stijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Je zult niet gemist wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is wel DE stijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ene Stijn is jarig maar niet de Stijn.
Kom vechten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ja. Bla, bla. Schiet nou maar op. Mama staat al klaar met je tandenborstel, hup.
Project Xbox bij Stijn!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
post je adres dan even
Oh Roy is ook jarig. Wat een feest.
quote:
Stationsplein 23, Maastricht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
post je adres dan even
Oh Roy is ook jarig. Wat een feest.
Wel veel dooie linksquote:
Klopt. Dat is 'm.quote:
Ben je uitgebadderd? Mag je zusje nu weer in het accuzuur?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef Roypsv het volgende:
Lindren doe is normaal zogenaamde volwassen vent die je bent
Dat geeft toch niet?quote:
Geen probleem.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is goed, maar ik kan er niet zo snel zijn. Duurt nog een uurtje of 9.
Leuk team, niet iedereen 9 chem toch?quote:
hoerenjongquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Dat is 'm.
[..]
Ben je uitgebadderd? Mag je zusje nu weer in het accuzuur?
[..]
Dat geeft toch niet?
Weer een full clubsquad. Waarom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:33 schreef Anonymous61 het volgende:
http://www.futwiz.com/squad/167845
of
http://www.futwiz.com/squad/14785
4 dagen lang aan de cheat enginequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lol sick hoe de fuck kom je aan die coins
Jepquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Leuk team, niet iedereen 9 chem toch?
Wat heeft het gekost?
quote:
kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op dan. Iemand die niet eens normaal tot 10 kan tellen en met een busje wordt opgehaald moet ik toch wel kunnen hebben.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op dan. Iemand die niet eens normaal tot 10 kan tellen en met een busje wordt opgehaald moet ik toch wel kunnen hebben.
Okequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
100 euro dat ie deze week een SIF krijgt!
Vet!quote:
Bronze packen? Of 59' minute?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
4 dagen lang aan de cheat engineEn handelde nog in een bepaalde speler waar ik 80k per dag pakte
![]()
Lindgren... Je bent de lulquote:
Dubbel te pakken. IFs van deze week zijn al uit + hij heeft nog geen IF dus kan nooit een SIF krijgen. Stuur het geld maar naar Friesland Bank rekeningnr 2318008quote:
hahaha tjacka hij heeft je manquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dubbel te pakken. IFs van deze week zijn al uit + hij heeft nog geen IF dus kan nooit een SIF krijgen. Stuur het geld maar naar Friesland Bank rekeningnr 2318008
Kom maar lieverd, je hebt weer van die rare hersenspinsels. Net als laatst, in dat winkelcentrum in Alphen. Ik doe de theedoek weer voor je ogen, plak je zelf de tape op je mond? Kom ik over een half uurtje even kijken of het weer goed met je gaat.quote:
Mongolwhisperer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom maar lieverd, je hebt weer van die rare hersenspinsels. Net als laatst, in dat winkelcentrum in Alphen. Ik doe de theedoek weer voor je ogen, plak je zelf de tape op je mond? Kom ik over een half uurtje even kijken of het weer goed met je gaat.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom maar lieverd, je hebt weer van die rare hersenspinsels. Net als laatst, in dat winkelcentrum in Alphen. Ik doe de theedoek weer voor je ogen, plak je zelf de tape op je mond? Kom ik over een half uurtje even kijken of het weer goed met je gaat.
Aan zulke antwoorden heb ik nietsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ruigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat wil je tegen Real als Benzema zieke goals gaat makenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme, zit even Ajax van gisteren terug te kijken .... wat waren die slecht zeg
Van Alphen? Ja. Ik zal even tegen je begeleider zeggen dat ik je morgen wel ophaal.quote:
Je draait er omheenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van Alphen? Ja. Ik zal even tegen je begeleider zeggen dat ik je morgen wel ophaal.
Dat heb ik gisteren al wel gezien, bij een herhaling gaan ze echt niet beter voetballen hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme, zit even Ajax van gisteren terug te kijken .... wat waren die slecht zeg
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-teamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef Anonymous61 het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik alleen de Fifa 13 button ? http://www.ea.com/nl/voetbal/
Nee thuis winnen van Napoli en uit verliezen van Dnjepr. Dat is een goede prestatie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van Alphen? Ja. Ik zal even tegen je begeleider zeggen dat ik je morgen wel ophaal.
pseudo vedette poulsen was lekker kutquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Vooral Roy vs. Lindgren. Ze spreken af voor fittie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:44 schreef Toefjes het volgende:
Niet meer te volgen dit, 1 potje fifa, 80 nieuwe posts
Godver dit had ik moeten weten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hahaha tjacka hij heeft je man
sukkellllll
Bij de sociale werkplaats kan je geen vrij krijgen manquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vooral Roy vs. Lindgren. Ze spreken af voor fittie.
edit; Als Roy vrij kan regelen natuurlijk.
Leuke gelegenheid voor een meetingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vooral Roy vs. Lindgren. Ze spreken af voor fittie.
edit; Als Roy vrij kan regelen natuurlijk.
boring dudequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Perth, Australië, morgen om 14:20.
Morgen zal het wel opgelost zijn, na de nacht als het rustiger is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:47 schreef Burrito het volgende:
Krijg spelers niet uit watch list
enig idee hoe lang dit nog gaat duren?
ook niet als je chiellini 433 maakt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:47 schreef Vijf_voor het volgende:
ff off topic:
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt dat chiellini wel 9chem zou krijgen, helaas is dit niet het geval. Pirlo heeft aan een goedkopere formatie blijkbaar ook niet genoeg.
Pirlo en Chiellini moeten gewoon de juiste formatie hebben, dan hebben ze gewoon 9.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:47 schreef Vijf_voor het volgende:
ff off topic:
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt dat chiellini wel 9chem zou krijgen, helaas is dit niet het geval. Pirlo heeft aan een goedkopere formatie blijkbaar ook niet genoeg.
Ga jij je verjaardag nou maar vieren met onverantwoorde hoeveelheden alcoholische versnaperingenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Morgen zal het wel opgelost zijn, na de nacht als het rustiger is.
4321 of 4312 is oranje, maar denk ook niet dat dat genoeg gaat zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:47 schreef Vijf_voor het volgende:
ff off topic:
[ afbeelding ]
Komt morgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga jij je verjaardag nou maar vieren met onverantwoorde hoeveelheden alcoholische versnaperingen
Ik ben er ook weg van
Gurbuh ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
afspraak is afspraak man
je moet betalen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
100 euro dat ie deze week een SIF krijgt!
bah dan pasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Morgen zal het wel opgelost zijn, na de nacht als het rustiger is.
Snap ik, maar dat is duuhuur.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pirlo en Chiellini moeten gewoon de juiste formatie hebben, dan hebben ze gewoon 9.
Brand... Ach, je weet wat ze zeggen. Het is beter dan Amstel en Bavaria...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Komt morgen![]()
Staan al wat kratten Brand klaar hier.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:49 schreef Roypsv het volgende:
Nou lindgren weltrusten ik ga weer terug naar de isoleer cel ik mag niet meer op internet
Een rode formatie krijgt nooit 9 chem.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:49 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is duuhuur.
twee triple links leek mij wel te doen. Niet dus.
Mja als ik oe tegenkom stamp ik oequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Een rode formatie krijgt nooit 9 chem.
Bavariaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Brand... Ach, je weet wat ze zeggen. Het is beter dan Amstel en Bavaria...
quote:
Ook dat snap ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Een rode formatie krijgt nooit 9 chem.
Bassie en Adriaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een leuke tv serie die ik kan kijken voor het slapen gaan?!
Niet te eng dus he ....
Een vriend zegt altijd dat Bavaria het beste uit de test kwam toen hij geblinddoekt dronk. Maar ik kan me daar echt niets van voorstellen...quote:
breaking badquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
Niet te eng dus he ....
Heb ik alle seizoenen al van gezien, of is er een nieuwe uit? Dacht dat die pas na de kerst kwamquote:
Parks & Recreationquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
Niet te eng dus he ....
Heb ik hem te pakken hè!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ooooooooooooooohhhhhhhhh
geniaal
wat een dombo
Ernst Bobbie en de restquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik alle seizoenen al van gezien, of is er een nieuwe uit? Dacht dat die pas na de kerst kwam
Ja maar hij is nu nog te duurquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet!![]()
Misschien nog Maicon RB?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
breaking bad
lost
sons of anarchy
homeland
dexter
prison break
oz
the river
expeditie robinson
Dankjequote:
Ohjeeeee gossiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, ik heb een tijdje nachtmerries van Ernst gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik kan nog wel even door gaan hoor. Ik krijg echt te veel van dat soort troep. Maar Parks & Rec. is mijn favoriet en New Girl is de beste nieuwe. Wel allebei comedy maar dat trek ik altijd wel goed voor het slapen.quote:
Nare tijd dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja jij maakt er een grapje van. Was echt heel ongemakkelijk hoor
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik zie nu dat chiellini 7chem heeft en pirlo 8chem? Dan zou pirlo dus aan een 4312 kaartje voldoende hebben, maar chiellini niet terwijl ze beide 2 dode links hebben. Bugje?Chiellini heeft een link meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Trekquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik kan nog wel even door gaan hoor. Ik krijg echt te veel van dat soort troep. Maar Parks & Rec. is mijn favoriet en New Girl is de beste nieuwe. Wel allebei comedy maar dat trek ik altijd wel goed voor het slapen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet de binnenstad onveilig maken op een avond als deze?
Ik denk dat je gelijk hebt inderdaad. Wissel 'm eens en zet 'm er nog eens neer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:58 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Heeft die link met stekelenburg dan nog invloed?
Neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet de binnenstad onveilig maken op een avond als deze?
Negerplaatje en goed in een postquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hihih, zowaar iets goeds uit me pack
Hij heeft genoeg links. Ik weet alleen niet hoeveel er afgaat door zo'n formatie. Koop gewoon twee kaartjes. Die dingen zijn maar 2.5k ofzo. Voor een speler van >50k maakt dat toch geen zak uit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:04 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik slinger de console nog wel ff aan. Kijken of het daar klopt. Kan ik het team meteen ff testen.
Nee, eigenlijk maakt het ook niet uit. Pirlo heeft nu wel 9chem met een 4312 btwquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg links. Ik weet alleen niet hoeveel er afgaat door zo'n formatie. Koop gewoon twee kaartjes. Die dingen zijn maar 2.5k ofzo. Voor een speler van >50k maakt dat toch geen zak uit?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:06 schreef knux het volgende:
Trade Pile hangt alweer een uurtje op Completing. Super.
Die heb ik gisteren een enkeltje naar de prullenbak gegeven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hihih, zowaar iets goeds uit me pack
sorry baasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Wat zijn jullie kinderachtig bezig zeg.
Bok eens op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:10 schreef TBakkert het volgende:
nice, Anderson verkocht voor 1200 op auction
die man is maar 750 waard
Laagste bin is 19.75kquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:07 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren een enkeltje naar de prullenbak gegeven.
zeker niet zo slim? Hoeveel is die waard?
wazmetjou?quote:
terug naar welk topic dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wazmetjou. Ga terug naar je topic, ga daar kansloos doen.
Ik dacht dat je bij die andere downies hoorde. En misschien is dat ook wel zo. Dat van Anderson slaat namelijk helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
terug naar welk topic dan?
dit is het FUT-topic toch?
dan mag ik hier iets FUT-gerelateerds neerzetten toch?
als het nergens op slaat, dan excusesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij die andere downies hoorde. En misschien is dat ook wel zo. Dat van Anderson slaat namelijk helemaal nergens op.
Geen idee of je serieus bent of niet, over welke Anderson heb jij het?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als het nergens op slaat, dan excuses
wat zou ik hier dan wel mogen posten in die zin?
die van Manchester United, sorry voor onduidelijkheid...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee of je serieus bent of niet, over welke Anderson heb jij het?
En jij zegt dat die voor 650 bin niet weggaat. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die van Manchester United, sorry voor onduidelijkheid...
ik ben geen downie hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij die andere downies hoorde. En misschien is dat ook wel zo. Dat van Anderson slaat namelijk helemaal nergens op.
Het gaat niet om die Stijn. 'Onze' Stijn is jarig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik ben geen downie hoor
nam het alleen even op voor stijn aangezien hij een ban heeft en slaapt
en hij is niet jarig
ja dat weet ik inmiddelsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het gaat niet om die Stijn. 'Onze' Stijn is jarig.
Het is ook wel een origineel team, maar niet erg sterk. Je verdediging is prima. Hoef je weinig aan te veranderen. Je middenveld lijkt me zwak.. Het dient volgens mij alleen om je spitsen chemistry te geven, die weinig aanvoer zullen hebben. Ook is 4-4-2 niet echt een lekkere cross-formatie, waar beide spitsen het van moeten hebben. Het is wel leuk bedacht, maar het lijkt me niet erg lekker werken..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:20 schreef Greenpeas het volgende:
Heeft er iemand tips voor mijn CM posities? Ik word nu heel vaak overlopen door van die pace-teams.
[ afbeelding ]
Ik ben wel jarig. En heb geen ban. En slaap niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik ben geen downie hoor
nam het alleen even op voor stijn aangezien hij een ban heeft en slaapt
en hij is niet jarig
gaat ie wel, maar in die zin zat het me wel even meequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En jij zegt dat die voor 650 bin niet weggaat. Wat een onzin.
Moet ik een slaapliedje zingen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben wel jarig. En heb geen ban. En slaap niet.
Je verdediging is natuurlijk wel aanvallend qua workrates....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:35 schreef Rijst het volgende:
3 gewonnen 1 verloren met mn nieuwe team. Ik kan nog steeds niet verdedigen
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben wel jarig. En heb geen ban. En slaap niet.
Middenveld is inderdaad alleen voor chem van m'n spitsen. Was zo slim om niet even vooraf te kijken of er wel goede Ivoriaans/Amerikaanse middenvelder zijn. Ik speel nu gelukkig nog in een lage divisie dus win de meeste van m'n wedstrijden wel. Maar ik ga dus in ieder geval wel kijken of ik een nieuw team kan samenstellen. Bedanktquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is ook wel een origineel team, maar niet erg sterk. Je verdediging is prima. Hoef je weinig aan te veranderen. Je middenveld lijkt me zwak.. Het dient volgens mij alleen om je spitsen chemistry te geven, die weinig aanvoer zullen hebben. Ook is 4-4-2 niet echt een lekkere cross-formatie, waar beide spitsen het van moeten hebben. Het is wel leuk bedacht, maar het lijkt me niet erg lekker werken..
Jij kon toch zo goed alles zelf? Trustequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben nu bezig om me bpl team af te maken twijfel alleen nog over de spitspositie. Voor welke zouden jullie gaan.
http://www.futhead.com/fifa/squads/34617/
http://www.futhead.com/fifa/squads/109993/
ja ik welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb jij fifa 13 al? ik moet nog halen
Ik zou Aguero links zetten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben nu bezig om me bpl team af te maken twijfel alleen nog over de spitspositie. Voor welke zouden jullie gaan.
Je bent een achterlijk gedrocht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij kon toch zo goed alles zelf? Truste
IF gibbs op LB zetten sowieso.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jawel, maar een mening aanhoren is niet verkeerd.
Ik zou die met Aguero nemenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
waarom dan pasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja volgende week even bestellen denk ik
Tiote i.p.v. Romaric (of Yaya Toure nog beter, maar die zal wel te duur zijn).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:20 schreef Greenpeas het volgende:
Heeft er iemand tips voor mijn CM posities? Ik word nu heel vaak overlopen door van die pace-teams.
[ afbeelding ]
jij moet het gelijk 16 uur per dag doen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja geen idee, kijk toch elke dag voetbal dus heb nu geen tijd
Nice.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:42 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/137822283
dat voetenwerk.
't wordt nog veel erger.quote:
belachelijk jaquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.FC Fapsok.
![]()
![]()
Wie scoorde 'm?
[..]
't wordt nog veel erger."Hier droom je van!" Gewoon een intikker..
Dat had ik dus ook toen ik met Juve H2H speeldequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:33 schreef Vijf_voor het volgende:
de Ceglie vervangen. Die staat meer in de spits dan Huntelaar
Ik ga ook een bronzen team maken. Misschien 1 of 2 golds/silvers erin. Het is mij te veel een flipperkast.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Toen ik alleen met brons en silver speelde vond ik iedereen hier maar zeuren over de snelheid van FUT. Nu ik met golds speel![]()
Eigenlijk is het hele idee van voetbal weg.
En ik speel nu weer meer met silvers en ben weer gelukkigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Toen ik alleen met brons en silver speelde vond ik iedereen hier maar zeuren over de snelheid van FUT. Nu ik met golds speel![]()
Eigenlijk is het hele idee van voetbal weg.
haha gg. Ik moest echt wel beter presteren met dat teamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Godverdomme man, die penalty was zo onnodig.
Dat continue draaien wat je op het laatst deed is niet te verdedigen. In real life zouden ze een overtredingen maken of een beuk geven, maar met FIFA kan je er niks tegen doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha gg. Ik moest echt wel beter presteren met dat team
Oh je bedoelde bij die goal? Ja dat was de eerste keer dat ik advanced driblbling (zo heet het toch?) gebruikte en het was nog effectief ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat continue draaien wat je op het laatst deed is niet te verdedigen. In real life zouden ze een overtredingen maken of een beuk geven, maar met FIFA kan je er niks tegen doen.
Wel verdiend gewonnen, jij had 3x zoveel kansen.
Ja, dat ja. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de nieuwe dingetjes nog niet onder controle heb. Die advanced dribbling met Sana is trouwens wel supervet. Ik dol net 3 man zoals ik dat met FIFA12 nog nooit heb gedaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh je bedoelde bij die goal? Ja dat was de eerste keer dat ik advanced driblbling (zo heet het toch?) gebruikte en het was nog effectief ookMet LB en doe je dat.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 03:55 schreef Tim86 het volgende:
maar hij was kut en ik won met 15-1, groetjes
Wat een anti-climax.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 03:55 schreef Tim86 het volgende:
BAM! Division 1 gewonnen met mijn Colombianen![]()
![]()
Derde poging in totaal, maar de eerste met dit team. Was best epic..ik moest 6 van de laatste 7 potjes winnen om kampioen te worden. Toen verloor ik de 5e wedstrijd uit die reeks, waardoor ik wedstrijd 6 en 7 moest winnen. In de 6e kwam ik 0-3 (!!) achter en die boog ik in de laatste 20 minuten om in 4-3 voor mij. Ragequit van hem bij mijn 4-3 in de 88e minuut
Voor de laatste wedstrijd voelde ik serieus wat zenuwen (), maar toen moest ik ineens tegen een team met 40 chem
![]()
![]()
Eerst dacht ik nog even van wtf, of hij kan cheaten of hij is echt geniaal goed, anders kan hij nooit in division 1 komen..maar hij was kut en ik won met 15-1, groetjes
Met deze belachelijke markt word je al rijk van het maken (en na een dag weer verkopen) van een team.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen is ook weer rijk in no-time
Tja, als mensen 1/2 weken na de release al 400k hebben gemiddeld, zijn dat aardig wat euro's als jullie het weer verkopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Met deze belachelijke markt word je al rijk van het maken (en na een dag weer verkopen) van een team.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:49 schreef poker4lifee het volgende:
oeh afspraken voor een meet. Je moet wel een smoesje verzinnen Roy denk niet dat je begeleider vechten promoot.
Alleen jij hebt nog geen 100Kquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, als mensen 1/2 weken na de release al 400k hebben gemiddeld, zijn dat aardig wat euro's als jullie het weer verkopen
Nog voordat hij bij Fenerbahce kwam voetballen had ik moeite met dat commentaar. In zijn Liverpool tijd was het ook al zo. Gaf die een simpele pass en was het meteen "wat een geweldig pass van Dir Kuyt, precies op maat"quote:
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |