abonnement Unibet Coolblue
pi_117620465
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

ja toen had ik ook traantjes.
En toch dacht ik ook, is dat niet een enorm risico met donor materiaal van iemand met zo'n agressieve kanker soort. :@ Het zal wel niet
Daar zullen ze echt wel rekening mee houden. Waarschijnlijk was er verder inderdaad niks geschikt als donormateriaal vanwege alle hevige medicatie, maar kennelijk blijft je hoornvlies daar vrij van.
pi_117620674
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 10:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

waar baseer jij je op dat ze eerder morfine heeft gekregen?
Waar baseer jij op dat ze het niet gekregen heeft?
De artsen konden niets meer doen qua pijnstilling, dat zegt niet dat ze nooit morfine hebben geprobeerd.

Tevens in familiekring meegemaakt degene gewoon morfine kreeg, eerst pleisters later een pomp.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:13:52 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117620938
Wat moet ik nou tegen je zeggen?
En dan dat waterdunne stemmetje: dag

:'(
***
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:59:14 #129
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_117624089
Waar ik ineens aan moest denken.. In dit seizoen viel het me op dat vooral Marieke en Jip zo open waren en daar ook de meeste beelden/gesprekken mee zijn geweest. Gister heb je eigenlijk niks meer over Amber gehoord. Toch een keuze van de nabestaanden denk ik?
pi_117624147
Van Amber hebben ze gewoon minder beeld, denk ik? Die overleed al snel en hebben ze dus niet zo lang kunnen volgens als Jip of Marieke.
pi_117624167
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:59 schreef Danielle83 het volgende:
Waar ik ineens aan moest denken.. In dit seizoen viel het me op dat vooral Marieke en Jip zo open waren en daar ook de meeste beelden/gesprekken mee zijn geweest. Gister heb je eigenlijk niks meer over Amber gehoord. Toch een keuze van de nabestaanden denk ik?
Moest ik ook aan denken!
Wat ik uit de blogs van de moeder van Amber heb kunnen opmaken is dat er niet veel opnames bij haar zijn geweest.

Ik miste gisteren ook het bezoek aan de nabestaanden van Amber, dat zal waarschijnlijk wel een keuze van de nabestaanden zijn geweest.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:04:41 #132
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_117624240
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:01 schreef roos85 het volgende:

[..]

Moest ik ook aan denken!
Wat ik uit de blogs van de moeder van Amber heb kunnen opmaken is dat er niet veel opnames bij haar zijn geweest.

Ik miste gisteren ook het bezoek aan de nabestaanden van Amber, dat zal waarschijnlijk wel een keuze van de nabestaanden zijn geweest.
Daar doelde ik idd op. Ik denk ook dan een keuze van de nabestaanden.
pi_117625633
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 08:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat is daar mis mee eigenlijk?
Je bent terminaal, je hebt enorm vele pijn, waarom zo zuinig en puriteins doen met pijnstilling?
Blijkbaar heeft Marieke pas morfine gekregen toen ze al besloten had tot euthanasie omdat ze pijn niet meer aankon
Ik zeg niet dat er iets mis mee is. Ik zeg alleen dat pijnstilling geven op dat moment dus lethaal is. Dus niet zomaar iets wat je kan of mag doen. Ik kan je vertellen dat er absoluut niet lichtzinnig wordt omgegaan met palliatieve pijnstilling, dat wordt echt tot het uiterste toegepast. Maar je kan niet zomaar een spuit morfine zetten als je wéét dat het dodelijk wordt. Het is dan ook logisch dat Marieke de morfine heeft gekregen ná de keuze voor euthanasie, want de morfine is in feite onderdeel van de euthanasie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2012 13:47:57 ]
pi_117626570
Is morfine niet ook iets wat zijn werking verliest naar mate je meer moet gebruiken? Dus dat ze daar tot het laatste moment mee wachten, omdat je anders helemaal niets meer hebt. Daar staat mij iets van bij.
pi_117626666
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef fh101 het volgende:
Is morfine niet ook iets wat zijn werking verliest naar mate je meer moet gebruiken? Dus dat ze daar tot het laatste moment mee wachten, omdat je anders helemaal niets meer hebt. Daar staat mij iets van bij.
Ze wachten er niet mee, maar je lichaam raakt er wel aan gewend, waardoor je steeds meer nodig hebt. Waardoor de dosering dus ook weer dodelijk wordt op een gegeven moment.
pi_117629814
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ja echt he...hoe sterk moet je zijn om zulke ellende elke keer aan te kunnen, mensen van zo dichtbij op die manier mee te maken.
Vraag me ook af hoe hij het doet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117630355
Jip is wel een bijzondere gozer zeg... Jammer dat ik hem nooit persoonlijk heb leren kennen. Mensen zoals Jip zou ik graag in mijn vriendengroep willen hebben.
pi_117630492
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef Captainp00face het volgende:
Jip is wel een bijzondere gozer zeg... Jammer dat ik hem nooit persoonlijk heb leren kennen. Mensen zoals Jip zou ik graag in mijn vriendengroep willen hebben.
Anders ik wel.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117632332
Toch maar teruggekeken. Wist niet of ik een oud-collega (Marieke) zo wou zien.
Mooie video boodschap van haar, wel ontzettend heftig om te kijken.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_117635935
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef Captainp00face het volgende:
Jip is wel een bijzondere gozer zeg... Jammer dat ik hem nooit persoonlijk heb leren kennen. Mensen zoals Jip zou ik graag in mijn vriendengroep willen hebben.
Iedereen wel! Ik denk dat Jip je leven op een positieve manier zou veranderen.
pi_117647990
Dit is het eerste seizoen dat ik gezien heb en man man man wat is dat zwaar om naar te kijken. Zelf kan ik niet meer dan twee afleveringen achter elkaar zien omdat je er alleen maar depri van wordt. Ben normaal geen fan van Patrick Lodiers maar wel knap dat ie dit doet. Ga dr maar aanstaan, je bouwt toch een soort band op met mensen die ziet lijden en sterfen. Vond Amber echt een leuke meid en af en toe echt boos gevoel gehad tijdens het kijken om waarom haar nou weer. Zelfde met Jip, wat een gast, en tof hoe hij er mee om ging.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:01:20 #142
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_117654780
Net gekeken, pffffffffffffff :'(
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_117654892
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:49 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Iedereen wel! Ik denk dat Jip je leven op een positieve manier zou veranderen.
Jip is echt een held. Wat is de wereld oneerlijk! :{
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 16:15:14 #144
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_117661738
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef nattermann het volgende:

[..]

Miljaar, da's Limburgs.
Nee joh, ik kan als Limburger zeggen dat ik dat hier nog nooit gehoord heb
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_117661999
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 12:01 schreef ElizabethR het volgende:
Net gekeken, pffffffffffffff :'(
:*

Ik heb mee gelezen op de blogs, maar het programma ga ik niet kijken.
Ik trek dat gewoon niet :@ Wie er ziek wordt en wie niet is grotendeels oneerlijk, Droathoah.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117662430
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
Wat moet ik nou tegen je zeggen?
En dan dat waterdunne stemmetje: dag

:'(
Nou he... :'(
Toen had Patrick het ook echt even moeilijk volgens mij. Jip en Marieke zijn trouwens in dezelfde week overleden (28 februari en 5 maart) dus het zullen echt wel zware dagen voor hem zijn geweest: horen dat Jip is overleden, naar het ziekenhuis om afscheid van Marieke te nemen, bij haar thuis dat filmpje maken en dan haar uiteindelijke overlijden.
Don't you love her madly?
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:05:39 #147
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117679759
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:39 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou he... :'(
Toen had Patrick het ook echt even moeilijk volgens mij. Jip en Marieke zijn trouwens in dezelfde week overleden (28 februari en 5 maart) dus het zullen echt wel zware dagen voor hem zijn geweest: horen dat Jip is overleden, naar het ziekenhuis om afscheid van Marieke te nemen, bij haar thuis dat filmpje maken en dan haar uiteindelijke overlijden.
Zo inderdaad ;( Heftig lijkt me dat, en dan zitten de begrafenissen daar ook nog bij.. Snap wel dat hij het vorig seizoen niet gedaan heeft :N

Jips uitvaart was 4 maart inderdaad -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 26% gewijzigd door ejiraM op 07-10-2012 01:13:44 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:12:48 #148
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_117681975
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:15 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Nee joh, ik kan als Limburger zeggen dat ik dat hier nog nooit gehoord heb
Andere kant van Limburg zeker dan :7

Edit: Ja, Venlo, da's dan ook op het randje van Limburg. Zuid-Limburg represent hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door nattermann op 07-10-2012 04:42:14 ]
Tics van je petten.
pi_117682489
Ik vond die herdenking van Jip briljant. Knap dat hij daar de kracht nog voor gehad heeft.

Marieke ook mooi gedaan, je ziet het steeds vaker dat er filmpjes/foto's van de overledene worden afgespeeld op de uitvaart, maar deze was wel heel erg gericht op. Had niet zoveel met Marieke voor mijn gevoel, maar ook dan is het verschrikkelijk dat zo'n jong iemand overlijdt.
pi_117684138
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:05 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Zo inderdaad ;( Heftig lijkt me dat, en dan zitten de begrafenissen daar ook nog bij.. Snap wel dat hij het vorig seizoen niet gedaan heeft :N

Jips uitvaart was 4 maart inderdaad -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alsof ie er zelf bij is... :{ Was ie ook maar alsof ie een feestje geeft. Vond die uitvaart van hem erg mooi! Heel losjes en persoonlijk. Geen dominee die een verhaal over je vertelt maar vrienden en familie. Erg mooi en bijzonder!
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')