PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Maar jullie hebben Dirkie Kuyt. Maar die is geblesseerd volgens mij toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:19 schreef KrAlex het volgende:
Monchengladbach, wat een slecht team is datkunnen niets creeeren tegen het slechtste Fenerbahce van de laatste jaren.
Nee hij speelt hangend op rechts en af en toe te zien in de spits naast Sow. Harde werker zoals altijd, maar voegt aanvallend niet toe wat er van hem verwacht wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:20 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Maar jullie hebben Dirkie Kuyt. Maar die is geblesseerd volgens mij toch?
Leuk, maar daar ging het niet over. Ging om een photoshop van Sno die Lindgren of Gurbuh had gemaakt.quote:
Hij voegt nooit wat toequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee hij speelt hangend op rechts en af en toe te zien in de spits naast Sow. Harde werker zoals altijd, maar voegt aanvallend niet toe wat er van hem verwacht wordt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk, maar daar ging het niet over. Ging om een photoshop van Sno die Lindgren of Gurbuh had gemaakt.
quote:
Dat idee had ik bij Ajax gister ook alquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit Napoli wil er trouwens wel heel graag uit liggen
Ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij Ajax gister ook al
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij Ajax gister ook al
ik vraag me af wie er binnenkort gaat sterven...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is denk ik omdat Ramsey gister scoorde!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtmlquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vraag me af wie er binnenkort gaat sterven...
Een van onze goudvissen is vandaag gestorvenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vraag me af wie er binnenkort gaat sterven...
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een van onze goudvissen is vandaag gestorvenkut Ramsey
R2 + R3 zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:34 schreef Jonnsie het volgende:
Teringzooi, elke keer als ik mijn venties wil laten dansen als Neymar, gaan ze lopen hakken als gekken xD
Okey, vage zin.
Kort maar krachtig.
Ai se eu te pago dans wil niet lukken
Bedanktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]gecondoleerd man... Ik leef met je mee.
Gewoon moonwalken of huppelende vogelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:34 schreef Jonnsie het volgende:
Teringzooi, elke keer als ik mijn venties wil laten dansen als Neymar, gaan ze lopen hakken als gekken xD
Okey, vage zin.
Kort maar krachtig.
Ai se eu te pago dans wil niet lukken
En wellicht juridische stappen ondernemen voor smartengeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bedankt
Ik denk er over na om contact op te nemen met de familie van Osama Bin Laden, wij slachtoffers van de onverantwoordelijke acties van Ramsey moeten elkaar steunen.
Huppelende vogel, geniaal is die.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon moonwalken of huppelende vogel
CAM en ombouwen naar CM voor ergens tussen 5 en 10k .quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
CAM Nasri kopen voor 40k of CM voor 50k?
CAM kopen, en een kaartje voor 7k halen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
CAM Nasri kopen voor 40k of CM voor 50k?
Deed hem met clubs, iedereen die deed mee, met 6 man gewoon huppelen over dat veldquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
CAM en ombouwen naar CM voor ergens tussen 5 en 10k .
okquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
CAM kopen, en een kaartje voor 7k halen.
Op de Xbox ook niet. Geen idee waarom niet want hij heeft toch gewoon gespeeld bij Unitedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef Reemi het volgende:
Klopt het dat Powell niet in pakjes zit (PS3)?
Rechter stick inklikken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Xbox, maar toch bedankt!R3 naar?
Boeie, je hebt Matavz nog.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lensie gaat de scoutingsrapporten in
Die moet je eerst kopen en dan RB en X op de xboxquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
Hoe doe je de huppelende vogel dan?
2 keer op rij met 5-0 gewonnen. Divisie 1 valt tot nu toe mee. Alleen klikte een tegenstander me weg na het oplopen van het veld. Dat mag blijkbaar ongestraft
Wie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Boeie, je hebt Matavz nog.
Dan kun je hem toch alleen voor je pro gebruiken of ook in FUT ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die moet je eerst kopen en dan RB en X op de xbox
Elke spelerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan kun je hem toch alleen voor je pro gebruiken of ook in FUT ?
R1 vierkantje en je moet hem gekocht hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
Hoe doe je de huppelende vogel dan?
2 keer op rij met 5-0 gewonnen. Divisie 1 valt tot nu toe mee. Alleen klikte een tegenstander me weg na het oplopen van het veld. Dat mag blijkbaar ongestraft
Die speler die we voor 8 miljoen aan Benfica hadden kunnen verkopen, maar nu waarschijnlijk voor nog niet eens de helft kwijt raken.quote:
Overweeg je het?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef GuRBuH het volgende:
Hoeveel zou ik krijgen als ik nu FIFA13 ga inruilen bij Gamemania?
Ik denk zo'n 15 euro.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef GuRBuH het volgende:
Al gekocht?quote:
Ik denk 30 euro.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef GuRBuH het volgende:
Hoe heet die celebration? Heb alles in het engels...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
R1 vierkantje en je moet hem gekocht hebben.
Jup. Vind het echt zwaar ruk. Bij elk ander spel zou zo'n kutbesturing die niet werkt en het grote aantal bugs en de totale online onbalans fataal zijn, maar FIFA komt er mee weg blijkbaar...quote:
30 niet.. ik had Super Mario Galaxy 2 een keer ingeleverd toen ik hem had uitgespeeld, 15 euro kreeg ik er voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk 30 euro.
Twijfle om morgen zelf langs te gaan en te kijken hoeveel ik kan krijgen voor wat andere spellen
Gelukkig doet Dimens goed meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[TK] BH en/of Slipdress, te laat met retourneren......
GJE ouwe rukker
Jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Greenpeas het volgende:
Moet je in Season alle wedstrijden spelen? Of promoveer je zodra je het vereiste aantal punten hebt?
Zodra je de titel hebt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Greenpeas het volgende:
Moet je in Season alle wedstrijden spelen? Of promoveer je zodra je het vereiste aantal punten hebt?
omgquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Fuszy het volgende:
GJE ouwe rukker![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Fuszy het volgende:
GJE ouwe rukker![]()
OH dus veel hoef ik niet te verwachtenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
30 niet.. ik had Super Mario Galaxy 2 een keer ingeleverd toen ik hem had uitgespeeld, 15 euro kreeg ik er voor.
Fifa is dan wel minder lang uit, maar je hebt ook de online pass die niet meer geldig is.
Je kunt hem beter gewoon via marktplaats verkopen denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
OH dus veel hoef ik niet te verwachten.
Wat is dat voor zebrapaardquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat niet op te letten, welke xboxer wil hem hebben? Snel!!!!
Ik ga fifa 13 niet verkopen, maar heb nog een stuk of 10 spellen die ik kwijt wil. Doe er niks mee en heb het al meerdere keren via FOK! en een keer via marktplaats aangeboden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt hem beter gewoon via marktplaats verkopen denk ik.
Helaas, ik heb hem net gemist.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat niet op te letten, welke xboxer wil hem hebben? Snel!!!!
IK WIL JE GRIJPENquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe heet Ai Se Eu Te Pego (?) in het Nederlands?
Doe toch geen reet met die punten, dus die celebrations zijn wel grappig nog
'Als ik je te pakken krijg' geloof ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe heet Ai Se Eu Te Pego (?) in het Nederlands?
Doe toch geen reet met die punten, dus die celebrations zijn wel grappig nog
Ja het viel mij ook tegen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een topic linken als plaatjesteefie weer hoor
Jammer het was je gegundquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helaas, ik heb hem net gemist.
Zeker netjes.quote:
waarvan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef Patje1987 het volgende:
Fuszy heb je trouwens seizoenkaart ofniet?
Dit natuurlijk.quote:
2x rood had zeker op z'n plaats geweest. Gewoon vies natrappen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
8x geel voor Napoli waarvan 5 in de laatste paar minuten..frusti's
Nee al heel lang niet meer. Heb vrij weinig met de club, iets wat ik vroeger wel had omdat ik er gevoetbald hebquote:
Die van die Belg in de eerste minuut was ook al smerig ja..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
2x rood had zeker op z'n plaats geweest. Gewoon vies natrappen.
Toen kon het nog inderdaad. Nu moet je gescout worden en dat is ism Willem IIquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee al heel lang niet meer. Heb vrij weinig met de club, iets wat ik vroeger wel had omdat ik er gevoetbald heb
Haha kloptquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen kon het nog inderdaad. Nu moet je gescout worden en dat is ism Willem II
Zie het nog wel gebeuren ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nu lekker mensen prikken op stratumseind met die Napolitanen
Fixen ze vanzelf joh, dat hebben we allemaal al 100x gehad.quote:
Fijn. Wou net de laatste 2 spelers van mn team kopenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fixen ze vanzelf joh, dat hebben we allemaal al 100x gehad.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
Clubs?
En ik ga vanavond ook niet naar stratumseindgeen zin in al die klote italianen.
6k betalen voor 41212, terwijl die vanmij voor 5.6k niet eens verkopenquote:
Hele topic wegquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
Clubs?
En ik ga vanavond ook niet naar stratumseindgeen zin in al die klote italianen.
Nee volgens mij hoor je het bij elke wedstrijd wel die ze europees spelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat ook zeker gebeuren Napoli heeft ook nou niet echt lieverdjes.
Je bent gewoon slecht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ideaal die bronze pack methode.3 van de 25 items verkocht.
Heb Juventus en Fiorentina meegepakt met Ajax en dat zijn smerige gasten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee volgens mij hoor je het bij elke wedstrijd wel die ze europees spelen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ideaal die bronze pack methode.3 van de 25 items verkocht.
Student en punterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef Alovenac het volgende:
Tim, wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven? Zie je veel online zeg.
dafuqquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef diedjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Oowkeee... 2 Pearces in 20 minuten.
Kun je ook even regelen dat ik een Trundle in een pack krijg?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef diedjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Oowkeee... 2 Pearces in 20 minuten.
Zal het Rik ff vragen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je ook even regelen dat ik een Trundle in een pack krijg?
gr gr
Ik ging even op de markt kijken omdat ik benieuwd was voor hoeveel die verrekte kit gemiddeld ging:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helaas, ik heb hem net gemist.
Oh jij met je WeddenOpSport jargon jijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.thefreedictionary.com/punter
Welke betekenis zou het zijn
Dit is marcelo niet de Hutch:')quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Wtf, die Hutchinson is toch Canadees? Hij spreekt echt dramatisch Engels.
Engels interview tussen 2 mensen die beide geen Engels kunnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Racist.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef pascal08 het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.thefreedictionary.com/punter
Welke betekenis zou het zijn
Ohquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is marcelo niet de Hutch:')
Punter is de bijbaan he, wat veel oplevert haha.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Student en punter
En tijdens kantooruren zie je mij niet veel online.
Nani - Taarabt - Ben Arfaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:13 schreef Anonymous61 het volgende:
Pff dit wordt niks met mn BPL team.. iemand suggesties? ligue 1 of liga do brasil? ik wil veel skillers minimaal 3..
Zie hem 4 minuten te laatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
PS3'ers, er staat een ST Suárez op voor 43750. Kan 'm zelf niet kopen. Rest zit allemaal veel hoger als ST. Wie is 't snelst?
WO Economie, heb amper uren op de uni nog dus heb een lekker verneukt ritme. Gelukkig weinig slaap nodigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:11 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Punter is de bijbaan he, wat veel oplevert haha.
Klopt, maar wel vaak tot in de vroege uurtjes. Welke opleiding volg je?
Vraagje... Ik doe nu een paar dagen die bronze pack methode en ik word er zo langzaam aan geflipt van. Hoe hou jij het zo jaar in, jaar uit vol?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn Johnson en Konnecke nu terug, de prijzen dalen wel erg snel trouwens![]()
Almeback verkocht voor 12.500, dat is dus 5000% winst (voor tax)
Werkt het bij jou wel? Hier verkoop ik weinig..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vraagje... Ik doe nu een paar dagen die bronze pack methode en ik word er zo langzaam aan geflipt van. Hoe hou jij het zo jaar in, jaar uit vol?
Liga do Brasil als je skillers wilt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:13 schreef Anonymous61 het volgende:
Pff dit wordt niks met mn BPL team.. iemand suggesties? ligue 1 of liga do brasil? ik wil veel skillers minimaal 3..
Klinkt het beetje hetzelfde als mijn ritme. In de schoolweken is het altijd 1/2 weken goed, daarna wordt het steeds minder en in de vakanties is het helemaal niks.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WO Economie, heb amper uren op de uni nog dus heb een lekker verneukt ritme. Gelukkig weinig slaap nodig
Ik verkoop ook geen moer. Alsof EA ze onzichtbaar maakt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Werkt het bij jou wel? Hier verkoop ik weinig..
Is dat die Almeback die je vorig week kocht?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn Johnson en Konnecke nu terug, de prijzen dalen wel erg snel trouwens![]()
Almeback verkocht voor 12.500, dat is dus 5000% winst (voor tax)
Ja, dit. Al doe ik een andere studie. De ene dag begin ik om half 10 (dan gaat m'n wekker om kwart over 7quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WO Economie, heb amper uren op de uni nog dus heb een lekker verneukt ritme. Gelukkig weinig slaap nodig
2 dure bronzen IF's -> veel mensen die pakjes open maken -> veel aanbodquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik verkoop ook geen moer. Alsof EA ze onzichtbaar maakt.
Meestal raak ik van de 30 wel 13 a 14 stuks kwijt, met uitschieters tot 25. Gaat wel vrij aardig. Maar ik verkoop niet elke speler, berg veel spelers op als appeltje voor de dorst laterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Werkt het bij jou wel? Hier verkoop ik weinig..
Ik beuk meestal 2 weekjes per semester, de rest van het semester doe ik geen reet. Vandaag weer m'n record van deze maand verbroken door pas om 14:00 wakker te worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dit. Al doe ik een andere studie. De ene dag begin ik om half 10 (dan gaat m'n wekker om kwart over 7) en de andere dag begin ik om 10 over half 3 's middags en lig ik tot 12 uur in m'n nest te rotten. Ik slaap ook vaak niet voor 2 uur / half 3 's nachts.
![]()
Ik vind het gewoon leuk om die packs te openen dus dan houd ik het makkelijk volquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vraagje... Ik doe nu een paar dagen die bronze pack methode en ik word er zo langzaam aan geflipt van. Hoe hou jij het zo jaar in, jaar uit vol?
Ik zocht heel toevallig net op spelers voor 500c of minder en daar stond ineens 1 voor 250cquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat die Almeback die je vorig week kocht?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meestal raak ik van de 30 wel 13 a 14 stuks kwijt, met uitschieters tot 25. Gaat wel vrij aardig. Maar ik verkoop niet elke speler, berg veel spelers op als appeltje voor de dorst later
Ik wil m'n spelers altijd snel kwijt zijn, dan heb ik weer coins om verder mee te handelen en meer winst te maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om die packs te openen dus dan houd ik het makkelijk vol
[..]
Ik zocht heel toevallig net op spelers voor 500c of minder en daar stond ineens 1 voor 250c
Ik weet wel wie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
__
[ afbeelding ]
2x voor 9k.Wie 'm als CDM wil weet ik niet, maar qua posities is ie meer waard.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]Dat zou zomaar kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ja, 4-3-1-2 lijkt me perfect voor 2 wingers. Fuck chemistry!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:26 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
En opstelling? wat vind je van 4-3-1-2 ? CA heb je niet veel spelers.. 3-4-3?
Dan koop je een positiekaartquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:26 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
En opstelling? wat vind je van 4-3-1-2 ? CA heb je niet veel spelers.. 3-4-3?
Iemand heeft 'm gekocht. Thanks! Ik moest er echt vanaf.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
PS3'ers, er staat een ST Suárez op voor 43750. Kan 'm zelf niet kopen. Rest zit allemaal veel hoger als ST. Wie is 't snelst?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand heeft 'm gekocht. Thanks! Ik moest er echt vanaf.
Staat je webapp nog open?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef Alovenac het volgende:
EA weer een nieuw kwaaltje? Vandaag voor de 2e keer dat ik een wedstrijd win, en na de wedstrijd wordt gekicked. NV weer na de klote en wedstrijd als verloren beschouwd..
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:41 schreef GuRBuH het volgende:
Die filmpjes van KSI in publicWat een wannabe.
Misschien wat vaker naar buiten gaan inderdaad.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
13 in een dozijn Engels tietenmeisje
fut heeft weer meerdere trade errors bij mijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:52 schreef diedjuh het volgende:
Dafuq? Ik kan niks meer in mijn trade pile stoppen, want die zit 'vol', terwijl er maar 25 dingen in zitten???
Oh... oke.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
fut heeft weer meerdere trade errors bij mij
Page 3quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:49 schreef GuRBuH het volgende:
Ik zou dr mn nest niet uitschoppen ofzo hoor, maar je hebt daar allemaal van dit soort meisjes. Van die page zoveel girls.
Ja, hier net hetzelfdequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef GuRBuH het volgende:
Denk er ff een rits bronze meuk op te zetten voor 150c vergeet ik dat ding aan te vinkenAlles zonder BIN
Hij is wel belachelijk goed heb hem zelf ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
Ik twijfel om IF Suarez te kopen, voor 160k moet lukken maar ik weet dat dit veel te duur is![]()
Sowieso komen er nog wel een paar IF's bij dit seizoen
ja klopt dat staat er nu..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand beweert dat Falcao nu 5* weak foot heeftWat is er verder veranderd na die squad update?
Ik neem aan dat je eerst de NIF gebruikt hebt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is wel belachelijk goed heb hem zelf ook
Ik speel nu met de NIF in een 433 systeem maar ik heb 3 goals in 9 wedstrijden, terwijl mijn LW Young er 12 in 9 heeft gemaaktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is wel belachelijk goed heb hem zelf ook
Je bent jarig?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef StijnDa het volgende:
Ik begin oud te worden![]()
Maar wel Fifa'end mijn 20e levensjaar vieren
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef StijnDa het volgende:
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef StijnDa het volgende:
Niet meteen even misbruik van haar gemaakt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Laatste avondje met de Zweedse uitwisselingsstudenten, er was er weer een enorm dronken.
Gelukkig gaan ze morgen weg zodat ik mij weer volledig op FUT kan concentreren!!
hahahahaha hier hou ik van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.jut-en-jul.nl/Godverdomme.
quote:
quote:
Waarom reageerde je niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Grappig dat uitgerekend jij mensen een mongool noemt. Jij, die als peuter gebadderd werd in accuzuur.
Er was een enorm mooi meisje bij maar iedere keer als er een Nederlander tegen haar ging praten keek ze wegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet meteen even misbruik van haar gemaakt?
Gefeliciflapstaart Stijn!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef StijnDa het volgende:
Je schrijft je naam zo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef Roypsv het volgende:
PSV PSV PSV PSVPSV SADOKOAJROJR!!!!!!!!!
Het was geen grap.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik was psv kijken maar saaie grap jonge internet hero
Gefeliciteerd met je verjaardag Stijn!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef StijnDa het volgende:
hearquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Excuse me, why do you have a mushroom on your head?
A mushroom?
Yeah, oh it's your hear sorry.
LOL
hear?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
A mushroom?
LOL
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
A mushroom?
LOL
quote:
Proficiatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef StijnDa het volgende:
hearquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:07 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
A mushroom?
Yeah, oh it's your hair sorry.
LOL
Messi heeft 5*quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar zijn er niet meer dingen veranderd, bv. dat sommige spelers ineens 5* skills hebben?
Oh, idd als dat zo is moeten we die snel spotten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar zijn er niet meer dingen veranderd, bv. dat sommige spelers ineens 5* skills hebben?
Vorig jaar ook gebeurd maar die Falcao had toch al 5 star weakfoot in FUT dit jaar ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef StijnDa het volgende:
zwijgquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een idee.laten we ineens net doen of Frank Demouge een 5* skiller is. Dikke price fix dit dat.
Welk filmpje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je ff dat filmpje kijken dat ben ik
Ben op dit moment met het boek van Zlatan bezig. misschien daarnaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kerel, ga eens een woordenboek lezen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |