PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Maar jullie hebben Dirkie Kuyt. Maar die is geblesseerd volgens mij toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:19 schreef KrAlex het volgende:
Monchengladbach, wat een slecht team is datkunnen niets creeeren tegen het slechtste Fenerbahce van de laatste jaren.
Nee hij speelt hangend op rechts en af en toe te zien in de spits naast Sow. Harde werker zoals altijd, maar voegt aanvallend niet toe wat er van hem verwacht wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:20 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Maar jullie hebben Dirkie Kuyt. Maar die is geblesseerd volgens mij toch?
Leuk, maar daar ging het niet over. Ging om een photoshop van Sno die Lindgren of Gurbuh had gemaakt.quote:
Hij voegt nooit wat toequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee hij speelt hangend op rechts en af en toe te zien in de spits naast Sow. Harde werker zoals altijd, maar voegt aanvallend niet toe wat er van hem verwacht wordt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk, maar daar ging het niet over. Ging om een photoshop van Sno die Lindgren of Gurbuh had gemaakt.
quote:
Dat idee had ik bij Ajax gister ook alquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit Napoli wil er trouwens wel heel graag uit liggen
Ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij Ajax gister ook al
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij Ajax gister ook al
ik vraag me af wie er binnenkort gaat sterven...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is denk ik omdat Ramsey gister scoorde!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtmlquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vraag me af wie er binnenkort gaat sterven...
Een van onze goudvissen is vandaag gestorvenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vraag me af wie er binnenkort gaat sterven...
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een van onze goudvissen is vandaag gestorvenkut Ramsey
R2 + R3 zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:34 schreef Jonnsie het volgende:
Teringzooi, elke keer als ik mijn venties wil laten dansen als Neymar, gaan ze lopen hakken als gekken xD
Okey, vage zin.
Kort maar krachtig.
Ai se eu te pago dans wil niet lukken
Bedanktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]gecondoleerd man... Ik leef met je mee.
Gewoon moonwalken of huppelende vogelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:34 schreef Jonnsie het volgende:
Teringzooi, elke keer als ik mijn venties wil laten dansen als Neymar, gaan ze lopen hakken als gekken xD
Okey, vage zin.
Kort maar krachtig.
Ai se eu te pago dans wil niet lukken
En wellicht juridische stappen ondernemen voor smartengeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bedankt
Ik denk er over na om contact op te nemen met de familie van Osama Bin Laden, wij slachtoffers van de onverantwoordelijke acties van Ramsey moeten elkaar steunen.
Huppelende vogel, geniaal is die.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon moonwalken of huppelende vogel
CAM en ombouwen naar CM voor ergens tussen 5 en 10k .quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
CAM Nasri kopen voor 40k of CM voor 50k?
CAM kopen, en een kaartje voor 7k halen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
CAM Nasri kopen voor 40k of CM voor 50k?
Deed hem met clubs, iedereen die deed mee, met 6 man gewoon huppelen over dat veldquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
CAM en ombouwen naar CM voor ergens tussen 5 en 10k .
okquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
CAM kopen, en een kaartje voor 7k halen.
Op de Xbox ook niet. Geen idee waarom niet want hij heeft toch gewoon gespeeld bij Unitedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef Reemi het volgende:
Klopt het dat Powell niet in pakjes zit (PS3)?
Rechter stick inklikken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Xbox, maar toch bedankt!R3 naar?
Boeie, je hebt Matavz nog.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lensie gaat de scoutingsrapporten in
Die moet je eerst kopen en dan RB en X op de xboxquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
Hoe doe je de huppelende vogel dan?
2 keer op rij met 5-0 gewonnen. Divisie 1 valt tot nu toe mee. Alleen klikte een tegenstander me weg na het oplopen van het veld. Dat mag blijkbaar ongestraft
Wie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Boeie, je hebt Matavz nog.
Dan kun je hem toch alleen voor je pro gebruiken of ook in FUT ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die moet je eerst kopen en dan RB en X op de xbox
Elke spelerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan kun je hem toch alleen voor je pro gebruiken of ook in FUT ?
R1 vierkantje en je moet hem gekocht hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
Hoe doe je de huppelende vogel dan?
2 keer op rij met 5-0 gewonnen. Divisie 1 valt tot nu toe mee. Alleen klikte een tegenstander me weg na het oplopen van het veld. Dat mag blijkbaar ongestraft
Die speler die we voor 8 miljoen aan Benfica hadden kunnen verkopen, maar nu waarschijnlijk voor nog niet eens de helft kwijt raken.quote:
Overweeg je het?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef GuRBuH het volgende:
Hoeveel zou ik krijgen als ik nu FIFA13 ga inruilen bij Gamemania?
Ik denk zo'n 15 euro.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef GuRBuH het volgende:
Al gekocht?quote:
Ik denk 30 euro.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef GuRBuH het volgende:
Hoe heet die celebration? Heb alles in het engels...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
R1 vierkantje en je moet hem gekocht hebben.
Jup. Vind het echt zwaar ruk. Bij elk ander spel zou zo'n kutbesturing die niet werkt en het grote aantal bugs en de totale online onbalans fataal zijn, maar FIFA komt er mee weg blijkbaar...quote:
30 niet.. ik had Super Mario Galaxy 2 een keer ingeleverd toen ik hem had uitgespeeld, 15 euro kreeg ik er voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk 30 euro.
Twijfle om morgen zelf langs te gaan en te kijken hoeveel ik kan krijgen voor wat andere spellen
Gelukkig doet Dimens goed meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[TK] BH en/of Slipdress, te laat met retourneren......
GJE ouwe rukker
Jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Greenpeas het volgende:
Moet je in Season alle wedstrijden spelen? Of promoveer je zodra je het vereiste aantal punten hebt?
Zodra je de titel hebt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Greenpeas het volgende:
Moet je in Season alle wedstrijden spelen? Of promoveer je zodra je het vereiste aantal punten hebt?
omgquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Fuszy het volgende:
GJE ouwe rukker![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Fuszy het volgende:
GJE ouwe rukker![]()
OH dus veel hoef ik niet te verwachtenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
30 niet.. ik had Super Mario Galaxy 2 een keer ingeleverd toen ik hem had uitgespeeld, 15 euro kreeg ik er voor.
Fifa is dan wel minder lang uit, maar je hebt ook de online pass die niet meer geldig is.
Je kunt hem beter gewoon via marktplaats verkopen denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
OH dus veel hoef ik niet te verwachten.
Wat is dat voor zebrapaardquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat niet op te letten, welke xboxer wil hem hebben? Snel!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |