Hij moet nog naar Nederland komen, dat is het leukste.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
Ahhh weer gemist. Ik weet dat het nog bezig is maar wil graag ook het begin zien.
Je hebt gelijk. Heb even de vlag gegoogled.quote:
Hij is hier al eerder geweest.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:58 schreef tralalala het volgende:
Huh, nu spreekt hij opeens Nederlands.
Jij eet een frikandel speciaal met je handen?quote:
Alles bij hem gaat snel kennelijk.quote:
Met het vorkje uit het bakje halen en dan naar binnen werken.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jij eet een frikandel speciaal met je handen?
Ja voor merkwagens is dit de vanaf prijs.quote:
Alleen het beste voor de baby!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja voor merkwagens is dit de vanaf prijs.
Tjaquote:Op donderdag 12 september 2013 22:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen het beste voor de baby!
Er valt zoveel geld te verdienen aan zulk soort mensen.
Het is meer dat ze wil zorgen dat ie zich thuisvoeltquote:Op donderdag 12 september 2013 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Als hij zich wat meer thuis gaat voelen vraag ik mij af of zij haar dominantie iets wil inleveren.
Ja het is een lief mens.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is meer dat ze wil zorgen dat ie zich thuisvoelt
Keo lieve jongenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:15 schreef SunChaser het volgende:
Vind dat ze elkaar goed aanvullen, hij is te beleefd
nou mooie kans om dan in singapore te gaan wonen ipv Brabantquote:Op donderdag 19 september 2013 10:51 schreef Reismeis het volgende:
Vanavond:
IT-er Vincent (28) is al van kleins af aan gek op alles wat Aziatisch is.
Internet, duhquote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef MissJ het volgende:
maar uhh hoe hebben ze elkaar ontmoet?
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:46 schreef hexje het volgende:
Moet nu aan Van Kooten en De Bie denken.
[ afbeelding ]
Asian Girl weet ik niet. sowieso Fok!ker.quote:
Wie zegt dat zij kan koken?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij krijgt tenminste wel als één van de weinige NL mannen goed te eten straks.
Echt he, ik gun haar die gezallige Brabo bussjauff die ook een Asian zocht in dat andere programmaquote:Op donderdag 19 september 2013 21:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat arme kind gaat straks kapot van eenzaamheid
Ik voel ook nog geen leedvermaak. Want daar kijk ik natuurlijk voor.quote:
Ik vind haar niet knap, ook niet lelijk hoor, en mollig, maar goed hij is ook zeker moeders mooiste niet.quote:
Frank van Putten komt inderdaad in de buurtquote:Op donderdag 19 september 2013 21:46 schreef hexje het volgende:
Moet nu aan Van Kooten en De Bie denken.
[ afbeelding ]
Yep correcte analyse, hij is echt een lonely guy dat past niet uiteindelijkquote:Op donderdag 19 september 2013 22:00 schreef Bayswater het volgende:
Zij heeft geen sociaal leven meer en hij heeft het nooit gehad, kortom die wordt zo bezitterig als de pest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |