quote:Op donderdag 21 augustus 2003 20:58 schreef spacemangraig het volgende:
Dankzij het concert in de Kuip, Paint it Black en All you need is love ga ik voor the Stones.
jij komt er ook nog wel, ooit.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:45 schreef Millionaire_Waltz het volgende:
De Rolling Stones easily. The Beatles vind ik de meest overgewaardeerde band ooit. De helft van hun albums zijn nietszeggende poprommel, en op al hun andere albums na 1965 zijn altijd wel fillers of ander zeer matig materiaal te vinden.
Bands zoals The Who, Led Zeppelin en Pink Floyd zijn net zo belangrijk geweest voor de hedendaagse muziek als The Beatles, en hun werk is heel wat indrukwekkender op zowel muzikaal, instrumentaal, vocaal als literair niveau.
Haha mag ik vragen waarom het nu Beatles zijn geworden..?quote:
quote:
Over honderd jaar staat Keith nog hard te rocken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:31 schreef alex4allofyou het volgende:
Over honderden jaren zullen de Beatles herinnerd worden als de Mozart's of Beethovens van de twintigste eeuw.
Kende toen alleen de bekende nummers, nu alles vanaf Rubber Soul.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha mag ik vragen waarom het nu Beatles zijn geworden..?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |