SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:12 schreef MineraalWater het volgende:
Tom.
Moge de steun van je vrienden je troost bieden.
En goede herinneringen het verlies verzachten.
RIP Tom zijn kat.
Wat lievvv. Mijn andere kat loopt al 2 dagen te zoeken, best zielig.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:21 schreef -Datdus- het volgende:
wie heeft er nog een ralaxte playlist voor bij het tekenen?
Nu heb je pas door wat een ontzettende kutattractie het eigenlijk is.quote:
Ah sterkte. Heb ook 2x het overleden van een kat van mij moeten meemaken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat lievvv. Mijn andere kat loopt al 2 dagen te zoeken, best zielig.Ik neem echt nooit meer een ander huisdier, in laten slapen is zo ontzettend kut.
Aawh zo zieligquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat lievvv. Mijn andere kat loopt al 2 dagen te zoeken, best zielig.Ik neem echt nooit meer een ander huisdier, in laten slapen is zo ontzettend kut.
Ik ben ontroerdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:26 schreef TJV het volgende:
Hij werd sinds een maand of 3 steeds magerder en suffer, maar ze konden helemaal niets vinden. Geen flauw idee wat hij had. Artsen wilden hem nog houden, in een kooitje aan de dwangvoeding en het infuus. Zou minstens 2 weken duren en dan zou er 30% kans zijn dat ze wisten wat ie had, niet eens hoe ze het op konden lossen. Ik vond het wel mooi geweest en dat beestje ook wel. Is op mijn schouder gestorven, waar ie hele avonden kon zitten.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:21 schreef -Datdus- het volgende:
wie heeft er nog een ralaxte playlist voor bij het tekenen?
Flodder wilt dood en zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef TJV het volgende:
Alle verdrietige onderwerpen? Wie zijn er nog meer dood? Aldie weer een ban?
ZAL IK JOU EEN BRIEF STUREN?!quote:
Ik zou nog wel ff willen wachten, vind het kut voor de nabestaanden. Zelf merk je er toch niets van.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
niet persé dood, het kan me gewoon niet echt veel schelen WANNEER
Dat hoop jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zou nog wel ff willen wachten, vind het kut voor de nabestaanden. Zelf merk je er toch niets van.
De enige voor wie ik het wel een beetje erg zou vinden, zou ik binnen t jaar nog overlijden, is m'n katquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zou nog wel ff willen wachten, vind het kut voor de nabestaanden. Zelf merk je er toch niets van.
Wie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef shaderon het volgende:
WTF Notch was op mijn server. Kon geen vals account zijn door online mode.
wth
Een vreselijke vergissingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef shaderon het volgende:
WTF Notch was op mijn server. Kon geen vals account zijn door online mode.
wth
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:41 schreef shaderon het volgende:
[..]
http://nl.minecraftwiki.net/wiki/Notch
Echt hequote:
He da's Bryce Canyon. Daar ben ik geweest afgelopen zomer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef Ame_thyst het volgende:
lor lor lor
die oefenen
edit: crap geen sheet
Coolquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef Ame_thyst het volgende:
lor lor lor
[filmpj0n1]
die oefenen
edit: crap geen sheet
[filmpj0n2]
Link moet daar drie triforce stukjes zoeken en zo, en dat stukje wat je ziet is het begin en dan krijg je normaal een zwaardje. Maar dan meteen de triforce dus is het meteen klaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
als zelda noob mis ik helaas de grap
en met mijquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ze in Afrika woonde heette ze Mizulu
Sommige mensen hebben gewerkt vandaag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef MineraalWater het volgende:
THIS IS INTERNET EXPLORER. EVERYTHING IS FINE. NO NEED TO UPGRADE.
Ofniet datdus.
Over IE gesprokenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef MineraalWater het volgende:
THIS IS INTERNET EXPLORER. EVERYTHING IS FINE. NO NEED TO UPGRADE.
Ofniet datdus.
- Niemandquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IE IS prima, echt waar. De laatste paar versies kunnen zich zeker wel meten met FF en Chrome, misschien wel zelfs met Opera.
IE is inderdaad zo slecht niet. Je moet alleen wel opgeknoopt worden voor het beweren dat Opera beter is dan IE/FF/Chromequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IE IS prima, echt waar. De laatste paar versies kunnen zich zeker wel meten met FF en Chrome, misschien wel zelfs met Opera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Heerlijk, al die nieuwe handige opties in mijn browser. Je zult maar een jaar moeten wachten tot je eigen browser het heeft, war zou dat kut zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
IE is inderdaad zo slecht niet. Je moet alleen wel opgeknoopt worden voor het beweren dat Opera beter is dan IE/FF/Chrome
Websites makenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:10 schreef Ame_thyst het volgende:
ja totdat je een website voor die middeleeuwse troep gaat bouwen
zie eerdere post
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Websites maken
Nerdje
Is koel man, is koelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Websites maken
Nerdje
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:16 schreef maurisioo het volgende:
Discussiëren over welk browser het beste is.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is volgens mij niets eens een dokter.
ga alsjeblieft eens weg met je kiss. Dat ís gewoon baggermuziek, geen discussie mogelijk.quote:
I respect your opinion, but i disagreequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ga alsjeblieft eens weg met je kiss. Dat ís gewoon baggermuziek, geen discussie mogelijk.
jaja nou weten we het welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:13 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sterfsc_ne_ooit.html
http://www.dumpert.nl/med(...)sterfsc_ne_ooit.htmlquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Mender het volgende:
[..]
JA NEE Flodder die het de hele tijd over de dood heeft
Nee een psycholoogquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is volgens mij niets eens een dokter.
Lief doen of ik post pic van jouquote:
Mwah ik heb niet 230 facebook "vrienden" wel paar normale jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber, heb jij IRL eigenlijk veel vrienden?
Ik had het inderdaad over vrienden, niet over kennissenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mwah ik heb niet 230 facebook "vrienden" wel paar normale ja
nee man, Jan is een topgozer maar Tristan is echt helemaal leip in zijn hoofd man, die dacht Jan wel even aan te kunnen maar is eigenlijk een kneusje.quote:
Oja natuurlijk. Excus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nee man, Jan is een topgozer maar Tristan is echt helemaal leip in zijn hoofd man, die dacht Jan wel even aan te kunnen maar is eigenlijk een kneusje.
Oh alleen van die swamp huts toegevoegd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:37 schreef drumstickNL het volgende:
wat is de nieuwste update news van mc eigenlijk?
maurisioo?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nee man, Jan is een topgozer maar Tristan is echt helemaal leip in zijn hoofd man, die dacht Jan wel even aan te kunnen maar is eigenlijk een kneusje.
Hahahaha! Fucking epische shit swekquote:
kan geen tr machen in text onlyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:17 schreef Mender het volgende:
[..]
TR gemaakt dat je teveel TR's maakt.
haha ja echt zoo episch! ik vergeet die namen nooit meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha! Fucking epische shit swek
Dat leest best kutquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:24 schreef Mender het volgende:
[..]
haha ja echt zoo episch! ik vergeet die namen nooit meer.
mooiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat leest best kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zag net uit mijn warme kantoor twee scholieren van elf en twaalf de sloot in waaien![]()
De kleinste van de twee fietste in de windrichting, kreeg een hevige vlaag wind van de zijkant en tiefte tegen de ander aan. Allebei naar de steile helling gedrukt, konden niet meer stoppen en nu dus he-le-maal nat
Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmorgen wilde ik een fietser inhalen. Hij ineens in een bocht naar links gaan zonder om te kijken. Hij wilde een straat in. Maar op dat moment fietst ik half langs hem. Hij schramt me voorwiel en t gaat bijna mis.
Mijn (schrik) reactie:
"Whaa EEJ!"
Hij ontwijkt en kijkt om
Ik: "Sorry"
HIJ stak zijn hand niet uit en JIJ zei sorry? Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Haha.
Vanmorgen wilde ik een fietser inhalen. Hij ineens in een bocht naar links gaan zonder om te kijken. Hij wilde een straat in. Maar op dat moment fietst ik half langs hem. Hij schramt me voorwiel en t gaat bijna mis.
Mijn (schrik) reactie:
"Whaa EEJ!"
Hij ontwijkt en kijkt om
Ik: "Sorry"
eigenlijk welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan zou ik serieus wel boos worden, als je zo gevaarlijk doet verdien je wel een klap voor je harses
ja tuff life on de streeeetzzz maar als je dat hier doet krijg je gewoon boete ofzow :$:$ onderbemande politie hier xD geven alleen boetes enzo kunne niet oppakken xD te weinig mankrachtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:21 schreef TJV het volgende:
Hier in Amsterdam schiet je diegene dan gewoon dood. Boom headshot.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zag net uit mijn warme kantoor twee scholieren van elf en twaalf de sloot in waaien![]()
De kleinste van de twee fietste in de windrichting, kreeg een hevige vlaag wind van de zijkant en tiefte tegen de ander aan. Allebei naar de steile helling gedrukt, konden niet meer stoppen en nu dus he-le-maal nat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar zijn de foto's?
Ik wel ja, na 3 dagen installeren van kunststof ramen bij een huis verder op was het vanochtend heerlijk stil. Op de harde wind en regen na, maar dat maakt het des te lekkerder om te blijven liggenquote:
SPOILER: NIET KIJKEN DRUMSTICKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
60 man personeel en 0 chicks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:59 schreef vogelkooi het volgende:
Thuis ga je je maar vervelen, daar kun je ook nog eens geen geld verdienen. En met chicks van de andere afdeling flirten.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.darthvadernooo.com toch gekekenSPOILER: NIET KIJKEN DRUMSTICKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Ecto.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef drumstickNL het volgende:
vandaag kats geen honger; vanmiddag maar anderhalve stokbrood gegeten, halve weggegooid.
39 uur in de week werk ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
VAN ACHT TOT VIJF DE ECHTE WARE
STOERE JONGENS FERME KNAPEN
WERK JE MINDER? JE BENT EEN RARE!
JOUW VIEZE SOORT ZOU ZEKER UITSLAPEN
H-hoezo? Ik geloof niet in vechten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mender wij gaan vechte?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar plex
En die komt (hihi) uit Limburg
Oh je zit er alleen op school. Op die school heb ik ook gezeten btw. Maar dat wist je alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee ik zit bij de kattemeppers op school.
Ja heb je ook PEP gehad?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:06 schreef Mender het volgende:
[..]
Oh je zit er alleen op school. Op die school heb ik ook gezeten btw. Maar dat wist je al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Mender het volgende:
Maar die PEP heb ik dus ook les van gehad ja. Wat een vent
hahahaha xDxDxDquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
op school? haha zat je op het dak? xD
NEEquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
op school? haha zat je op het dak? xD
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:39 schreef Mender het volgende:
In het zuiden zeggen we wel eens dat we zijn aangereden i.p.v. vertrokken. En als je dat in het noorden zegt denken ze dat je een ongeluk hebt gehadnoobs
Echt hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:39 schreef Mender het volgende:
In het zuiden zeggen we wel eens dat we zijn aangereden i.p.v. vertrokken. En als je dat in het noorden zegt denken ze dat je een ongeluk hebt gehadnoobs
Serieus, daar had ik het vandaag nog overquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:39 schreef Mender het volgende:
Je bent zelf een linkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jongens ik kan de link even niet vinden maar stel je voor dat er een link staat en dat je er op klikt en op je eigen facebook uitkomt Hihi en dan schrikt en mij paniekerig dmt dat ik het weg moet halen
bvd dank
Dus dan ben je een heel/megahoer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:42 schreef bobbernaut het volgende:
Hier in de Randstad betekend kanker gewoon heel/mega!
Kankerhoer! Kankergrappig!
kuthoerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:08 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dus dan ben je een heel/megahoer?
nee hoor ik heb nu veel korter kapselquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:12 schreef bobbernaut het volgende:
HAHA je hebt standaard een justin bieber kapsel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |