Ook weinig vertrouwen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef jerney het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat je het had gecopy paste
quote:
Die jongen is doodgezond! Dat zie je meteen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Telefoon al aan en uit gezet?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef MissExpert het volgende:
whatsapp doet het niet, daar gaat mn leven!
Je kan ook bellen met zo'n apparaat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef MissExpert het volgende:
dat was je laptop toch al? wat scheelt er aan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
Ik kan geen jas in mijn maat vinden
En mn laptop is kadoek waarschijnlijk
Ja technical diffuculties ofzo blablaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef MissExpert het volgende:
hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mijn whatsapp is vandaag net als ik, zo wispelturig als de pest!
Hallo Jofu en LoLa
Ja, maar ik deed een poging om windows opnieuw te installeren, maar hij blijf al een uur hangen op "setup starten"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat was je laptop toch al? wat scheelt er aan?
[..]
Ja technical diffuculties ofzo blabla
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
al 5 keer en 5 x nieuw gedowload
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt daar niet aan, wereldwijd probleem.
Mijne werkt nog andersquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt daar niet aan, wereldwijd probleem.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mijn whatsapp is vandaag net als ik, zo wispelturig als de pest!
Hallo Jofu en LoLa
Waar doel jij op ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
Wat is hier nou weer allemaal gebeurd?!
Hij werkt een soort van, niet zoals het hoort.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne werkt nog andersTenminste, daarnet..
Ja, ik heb gewerkt en in een keer zie ik dikke ruzie in voorgaande topics.quote:
Ja, wel heel beperkt merkte ik al, kreeg net een berichtje van 2 uur geleden ofzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij werkt een soort van, niet zoals het hoort.
Ga jij serieus alles teruglezen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewerkt en in een keer zie ik dikke ruzie in voorgaande topics.
Ik heb het ook gemistquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewerkt en in een keer zie ik dikke ruzie in voorgaande topics.
Nou ja, dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, wel heel beperkt merkte ik al, kreeg net een berichtje van 2 uur geleden ofzo
Nee, heb niet alles teruggelezen, doei.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga jij serieus alles teruglezen?
En als je het gelezen hebt, wat snap je er niet aan?
Het valt ook niet echt uit te leggenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, heb niet alles teruggelezen, doei.
Dus daarom snap ik het niet. Bovendien snap ik niet dat mensen zo heftig op elkaar reageren.
Sommige mensen liggen elkaar niet, maar snappen de strekking van posts negeren nog niet! Thats allquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, heb niet alles teruggelezen, doei.
Dus daarom snap ik het niet. Bovendien snap ik niet dat mensen zo heftig op elkaar reageren.
Als het al teveel moeite is om het uit te leggen, waarom is het dan niet teveel moeite om elke keer weer zo op elkaar te reageren. Dat begrijp ik even niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het valt ook niet echt uit te leggenAlthans, te veel moeite.
Het zou fijn zijn als mensen daar eens over na zouden denken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Sommige mensen liggen elkaar niet, maar snappen de strekking van posts negeren nog niet! Thats all
Oh en de taarttopper is binnen![]()
Ga ik wel even doen denk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Is het interessant om het terug te lezen?
Omdat het gewoon gebeurd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als het al teveel moeite is om het uit te leggen, waarom is het dan niet teveel moeite om elke keer weer zo op elkaar te reageren. Dat begrijp ik even niet.
Neuh niet echt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, gaat nergens over, ik gaf mijn mening over 2 woordjes aan het einde van een zin, daarna is er +- 30min over gezeken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Pfft. Volgende keer als het gebeurd, graag tr maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het gewoon gebeurd.
[..]
Neuh niet echt.
Het kunstwerkje op mijn bruidstaart!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als mensen daar eens over na zouden denken.
Taarttopper wat is dat?
Ik doe er zelf aan mee, dan krijg ik zelf een notequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft. Volgende keer als het gebeurd, graag tr maken.
Dit hoeft niet meer hier besproken te worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
En aangezien die o zo geweldige blokkeerfunctie zo goed werkt icm auto-updates, helpt dat ook niet echt ...
U had 1 TR toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfft. Volgende keer als het gebeurd, graag tr maken.
verstandigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes.. ik heb besloten dat ik geen zin heb...
Krijgt iedereen nu ook als het over de scheef gaat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doe er zelf aan mee, dan krijg ik zelf een note
Ik vind em erg schattig ... maar ik zou dat niet zo kiezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het kunstwerkje op mijn bruidstaart!!
Deze is het in mijn geval http://dantasimport.nl/taarttopper-butterfly-beauty-p-2645.html
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit hoeft niet meer hier besproken te worden.
Gaat al goed Tamquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Krijgt iedereen nu ook als het over de scheef gaat.
Wat bedoel je precies? Het gaat beide over iets anders!quote:
Dat was wel een uitschieter, gelukkig.quote:
Nou ik word gelijk pissed van die reacties.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Het gaat beide over iets anders!
Welke reacties?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ik word gelijk pissed van die reacties.
lief wilde erg graag weddingbells, en ik wilde een vlinder, en nu hebben we het allebei, en de taart maak ik zelf, wit met zwarte strepen, want zwart-wit past bij mn jurk jwzquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind em erg schattig ... maar ik zou dat niet zo kiezen
Yes i know.. ik liep hier in Hoorn langs een bruidwinkeltje en daar zag ik iets soort gelijksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
lief wilde erg graag weddingbells, en ik wilde een vlinder, en nu hebben we het allebei, en de taart maak ik zelf, wit met zwarte strepen, want zwart-wit past bij mn jurk jwz
Dat is dan jammer. Bevalt het niet, houd er over op of kom in Feedback. Wil niks meer horen over die blokkeerfunctie want daarmee lok je ruzies uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De negativiteit in jouw reacties.
[..]![]()
![]()
the muppetsquote:
Ik zit ook iedere dag even te soppen op de foto;squote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yes i know.. ik liep hier in Hoorn langs een bruidwinkeltje en daar zag ik iets soort gelijks
Soooo pretty
Ik zit er al mee in ABO. En het werkt niet icm auto-update.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dan jammer. Bevalt het niet, houd er over op of kom in Feedback. Wil niks meer horen over die blokkeerfunctie want daarmee lok je ruzies uit.
Een eeuwigheidquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zit ook iedere dag even te soppen op de foto;s
Maar nu wachten tot 8 mrt en dat duurt wel lang!!
Bij mij hadden ze taart...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik kreeg vandaag een tompouce op m'n werk.. sooo friggin' sexy
ik dacht, ik vertel het maar even :$
die dingen vind ik een ramp om op te etenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik kreeg vandaag een tompouce op m'n werk.. sooo friggin' sexy
ik dacht, ik vertel het maar even :$
Gewoon mesje pakken en in 2 snijden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
die dingen vind ik een ramp om op te eten
dat is wel stomquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze taart...
Had iedereen van de taart gegeten was die op had ik nog niks op
ik ben een tompouce pro eetster :$quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
Net als moorkoppenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
Altijd de bovenkant als laatste jongenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
Tompoes moet je gewoon de bovenkant eraf halen, opeten, daarna het middelste opeten en daarna de onderkant
Laatste moet je juist het eerste opeten vind ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd de bovenkant als laatste jongendie is het lekkerst
die lepel ik leeg als ik de kans krijgquote:
Ik zie persoonlijk niet waarom je daar nu over begintquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
Wat is iedereen toch lief voor elkaar de laatste dagen.
Ja vind ik ook, maar gelukkig hebben we de foto;s nogquote:
ik heb met niemand problemen hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
Hmm, dat is eigenlijk wel een goed ideequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, en ja het ligt ook aan mij. Maar de oorzaak ligt niet bij mij, vind ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
Hoe kun je het middelste als laatste eten?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
middelste als laatste.. orgasmic
dit!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het me opvalt. Ik kom net terug van een heerlijke wandeling en zie nog een akkefietje. Ik mag dat best benoemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijk niet waarom je daar nu over begint![]()
Zal op dit moment de sfeer ook niet verbeteren denk ik zo een post
Kusje voor fera.
dat pleur ik op m'n schoteltje, nom de boven en onderkant op.. en dan plof ik m'n bakkes op het schoteltje en eet ik het alsof m'n leven er van af hangtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat is eigenlijk wel een goed idee
[..]
Ben ik met je eens, en ja het ligt ook aan mij.
[..]
Hoe kun je het middelste als laatste eten?
Mental image...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat pleur ik op m'n schoteltje, nom de boven en onderkant op.. en dan plof ik m'n bakkes op het schoteltje en eet ik het alsof m'n leven er van af hangt
Charming woman.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat pleur ik op m'n schoteltje, nom de boven en onderkant op.. en dan plof ik m'n bakkes op het schoteltje en eet ik het alsof m'n leven er van af hangt
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat arrogant om dit te zeggen, heb je aandacht nodig? Jij denkt zeker dat je meer waard bent dan de rest.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat arrogant om dit te zeggen, heb je aandacht nodig? Jij denkt zeker dat je meer waard bent dan de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat arrogant om dit te zeggen, heb je aandacht nodig? Jij denkt zeker dat je meer waard bent dan de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo gevoelig hoor.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
YAYquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar gelukkig hebben we de foto;s nog
Ach in de tussentijd gelukkig nog genoeg te doen, Kaarten, bloemen, taart, bedankjes, mensen meeten!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
quote:
quote:
quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben er weg van! Honden uitlaten en daarna alice in wonderland kijken! Toedels
quote:
Is de lift alweer heel?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben er weg van! Honden uitlaten en daarna alice in wonderland kijken! Toedels
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:
Oeh, even opzoekenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Vinn -> Exit Ten = een leuk bandje
En Redlight King is ook wel het luisteren waard..
Zo en dan ga ik er ook weer vandoor...
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Vinn -> Exit Ten = een leuk bandje
En Redlight King is ook wel het luisteren waard..
Zo en dan ga ik er ook weer vandoor...
Wat voor dilemma heb je?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
omg zeepsteendillemma'szwaar leven jongeuhhhhhhhh
JE BENT BINNEEEEEEEEN. Binnen in m'n hart, binnen in m'n ziel, VANBINNEN.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:14 schreef Giertje het volgende:
[..]![]()
ik kom binnen en er gaan mensen weg hmmz
Dat is een van de weinige nummers die ik wel tof vindquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
JE BENT BINNEEEEEEEEN. Binnen in m'n hart, binnen in m'n ziel, VANBINNEN.
neem ik de azie diverse kleuren met t risico dat er geen witte tussen zit, of witte, maar dat ik dus maar een kleur heb.. OMG ZOOOO LASTUGGGGGGquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige nummers die ik wel tof vind
Waarom moet je een witte hebben dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neem ik de azie diverse kleuren met t risico dat er geen witte tussen zit, of witte, maar dat ik dus maar een kleur heb.. OMG ZOOOO LASTUGGGGGG
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
JE BENT BINNEEEEEEEEN. Binnen in m'n hart, binnen in m'n ziel, VANBINNEN.
'Tisser Knet?quote:
quote:
moet er een hebben die ik evt kan bewerken met verf.. voor zover dat uberhaupt mogelijk is bij speksteenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moet je een witte hebben dan?
Waarom kies je niet beide?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neem ik de azie diverse kleuren met t risico dat er geen witte tussen zit, of witte, maar dat ik dus maar een kleur heb.. OMG ZOOOO LASTUGGGGGG
Die ga ik even youtubenquote:
Ik las al zoiets jaquote:
Ah zo. Maar je moet of heel veel witte bestellen of heel veel kleur met misschien een witte?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
moet er een hebben die ik evt kan bewerken met verf.. voor zover dat uberhaupt mogelijk is bij speksteen
quote:
Post de link even.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom kies je niet beide?
[..]
Die ga ik even youtuben
[..]
Ik las al zoiets ja
Hoi knetter
ja dan heb ik straks de hele werkplaats vol met die zooiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom kies je niet beide?
[..]
Die ga ik even youtuben
[..]
Ik las al zoiets ja
Hoi knetter
ik moet over 4 weken weer naar de longarts op een ongristelijke tijd omdat ik geen astma heb maar zwanger ben.quote:
dat laatste dan.. ik wil ook andere kleurtjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah zo. Maar je moet of heel veel witte bestellen of heel veel kleur met misschien een witte?
Speciaal voor mijn lieve schattiequote:
Stelling inbouwen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dan heb ik straks de hele werkplaats vol met die zooi
nah, neem wel divers, zit hopelijk wel wit bij
sjeuzusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet over 4 weken weer naar de longarts op een ongristelijke tijd omdat ik geen astma heb maar zwanger ben.
miss ook gelijk mn benen maar gipsen want die zijn nog niet gebroken en ben zwanger
Waarom is dat verplicht dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet over 4 weken weer naar de longarts op een ongristelijke tijd omdat ik geen astma heb maar zwanger ben.
miss ook gelijk mn benen maar gipsen want die zijn nog niet gebroken en ben zwanger
Wat doe je eigenlijk allemaal met dat spul?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat laatste dan.. ik wil ook andere kleurtjes
wel weer een mooi excuus om lekker mannelijk te gaan slopen en bouwenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Speciaal voor mijn lieve schattie
[..]
Stelling inbouwen?
Lol whut.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Speciaal voor mijn lieve schattie
[..]
Stelling inbouwen?
leuke dingetjes van makenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk allemaal met dat spul?
nou omdat er schijnbaar een nieuwe poli is en ze niet denken dat ik zelf verstand hebquote:
Verwarming aan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel weer een mooi excuus om lekker mannelijk te gaan slopen en bouwen
maar nee, het wordt te koud
Ik probeer in je broekje fobo te komenquote:
Wat voor dingetjes dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
leuke dingetjes van maken.. al lang niet meer gedaan en ik mis het
Stom, wat een betutteling weer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou omdat er schijnbaar een nieuwe poli is en ze niet denken dat ik zelf verstand heb
ik heb astma gehad, en das nie goed voor de beeb dus houden ze het in de gaten.. maar als ik het benauwd krijg kan ik ook mn eigen longarts bellen vindt ik maar goed dat vinden hun dus van niet ofzo..
Die vind ik best zielig, maar idd een van z'n mooiste nummers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef Giertje het volgende:
ik vind de waarheid van marco ook wel erg mooi
quote:
Hallooooooo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe is het met de ziek?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verwarming aan?
[..]
Ik probeer in je broekje fobo te komen
Je komt niet zomaar in mijn fobo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verwarming aan?
[..]
Ik probeer in je broekje fobo te komen
hartjes, diertjes, regenboogjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor dingetjes dan?
[..]
Stom, wat een betutteling weer.
hij is indd wel zielig maar wel mooiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vind ik best zielig, maar idd een van z'n mooiste nummers.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hartjes, diertjes, regenboogjes
He jammerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je komt niet zomaar in mijn fobo.
Ook niet in m'n broekje overigens.
jij lijkt mij zo een die aan het werk gaat zelfs als ze nog koorts heeft dus tja..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Hallooooooo.![]()
Gaat nu wel weer goed, heb net bijna 4 uur gewerkt toch dus mooi.
jammer dat ik mijn ene hartje kwijt benquote:
lekkerquote:
Vroeger was ik daar echt anders in hoor. Als ik de week had, bleef ik de hele week thuis. Maar goed, dat is mss omdat het echt heftig was. En als ik ziek was, doeeei school.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij lijkt mij zo een die aan het werk gaat zelfs als ze nog koorts heeft dus tja..blij dat je je iets beter voelt
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He jammer![]()
Nee dat snap ik ook wel
Maakt niet uit, ik vind dingen bijzonder die mensen maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jammer dat ik mijn ene hartje kwijt ben(hahahaha rokje is haar hartje kwijt :$ )
maar als t ergens op lijkt zal ik wel eens een fotootje maken.. mgoed, ik ben niet zo heul creatief hoor
Nee, daar vind ik jou helemaal geen type voorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]Kon toch dat je dacht dat ik heel easy was.
Hoi meisje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, daar vind ik jou helemaal geen type voor
Heb ik slapende honden wakker gemaakt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi meisje.
Nog maar 1 nachtje slapen.
dan vind ik het niet leuk meer ik wil er juist moeite voor doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
hmm hier ook.. op school bleef ik makkelijk thuis, met werk alleen als ik me lam loop naar de wc of echt hoge koorts hebquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vroeger was ik daar echt anders in hoor. Als ik de week had, bleef ik de hele week thuis. Maar goed, dat is mss omdat het echt heftig was. En als ik ziek was, doeeei school.Sinds ik werk is dat wel anders ja, ik zie regelmatig hoe het is als mensen niet komen en wat je dan allemaal niet meer kan of weer moet regelen.
Wat? Ik kom net thuis.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik slapende honden wakker gemaakt?
Figuurlijk natuurlijk.quote:
oh dus ik kom niet in je broekjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
Ja tof is dat, hoe je van dingen leert en van instelling veranderd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm hier ook.. op school bleef ik makkelijk thuis, met werk alleen als ik me lam loop naar de wc of echt hoge koorts heb
Jij wel Knetter, jij wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dus ik kom niet in je broekjezelfs niet als ik gwoon je onderbroek wil zien?
op werk hebben ze me toen gewoon weg gestuurd kon amper meer staan van de koortsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm hier ook.. op school bleef ik makkelijk thuis, met werk alleen als ik me lam loop naar de wc of echt hoge koorts heb
Ik las trollen als een malle.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben wel eens naar huis gestuurd door m'n werkgever omdat ik liep te tollen als een malle, maar toch probeerde te werken.. dat mocht dus niet
Hehe ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las trollen als een malle.
wij niet met jouwnesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
....... ik heb het gehad met deze e-reputatie
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las trollen als een malle.
ik kan er niet meer tegen.. vanaf nu ga ik alleen nog maar heul serieus zijnquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan er niet meer tegen.. vanaf nu ga ik alleen nog maar heul serieus zijn
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan er niet meer tegen.. vanaf nu ga ik alleen nog maar heul serieus zijn
&%^$%^#$%#$%^%$%$^%%^&!!!!!!!!!!!!quote:Subtotaal: ¤ 1.75
Bezorgkosten: ¤ 7.95
Wuttefuckquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
&%^$%^#$%#$%^%$%$^%%^&!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
&%^$%^#$%#$%^%$%$^%%^&!!!!!!!!!!!!
ja.. dat dusquote:
Waarom niet in de winkel halen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. dat dus
ik kijk nog wel even verder.. zucht
geen idee of hier iets in de buurt zit waar ik dat kan halen, maar misschien morgen gewoon eens rondvragenquote:
wrijf het er maar in hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
WhatsApp deed het blijkbaar niet, niks van gemerkt.
Mensen zonder leven hebben nooit last van dit soort storingen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held is dat kindquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Zal vast wel ergens hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee of hier iets in de buurt zit waar ik dat kan halen, maar misschien morgen gewoon eens rondvragen
[..]
wrijf het er maar in hoor
je zou bijna verwachten dat ze het persoonlijk met een gouden koets kwamen bezorgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. dat dus
ik kijk nog wel even verder.. zucht
Ik bedoelde alleen mezelf hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee of hier iets in de buurt zit waar ik dat kan halen, maar misschien morgen gewoon eens rondvragen
[..]
wrijf het er maar in hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
da's ze geraden jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
je zou bijna verwachten dat ze het persoonlijk met een gouden koets kwamen bezorgen.
hier in zwolle staat er 1 daar mag je mee op de fotooow als je wiltquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's ze geraden jaen beter laten ze die koets ook achter
Dan zou het een koopje zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's ze geraden jaen beter laten ze die koets ook achter
Nee hoor, ik ben vandaag alleen even naar de Aldi geweest.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Mobieltjes zijn anti leven loef, je bent juist meer levend.
Hij eet eigenlijk alleen maar zand.quote:
gaan mensen dan ook zeepsteen naar m'n hoofd gooien? dan ben ik ze voor eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hier in zwolle staat er 1 daar mag je mee op de fotooow als je wilt![]()
I know, i knowquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vandaag alleen even naar de Aldi geweest.
[..]
Hij eet eigenlijk alleen maar zand.![]()
Wat een gevoel voor timing heeft de cameraman/vrouw.
uhm nee dat niet.. daar ben je te lief voor sowwyquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gaan mensen dan ook zeepsteen naar m'n hoofd gooien? dan ben ik ze voor eeuwig dankbaar
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm nee dat niet.. daar ben je te lief voor sowwy
Ik wil wel gooien als jij daar blij van word.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gaan mensen dan ook zeepsteen naar m'n hoofd gooien? dan ben ik ze voor eeuwig dankbaar
i'd be all likequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil wel gooien als jij daar blij van word.
mobiel...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i'd be all like
[ afbeelding ]
ren & stimpy happy happy joy joyquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i'd be all like
[ afbeelding ]
Ik mocht ff bij Knetter mee kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ren & stimpy happy happy joy joy
oh oke geen pics op wa danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ff bezig met mezelf, no pun intended smeerlappen
Muziek?quote:
Is dat muziek?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
We are far from home, but we're so happy.
Strijk ook weer gedaan.
Ja.quote:
Ah, ok. Ik kijk bijna geen TV.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Serie, nieuwe season start was vandaag / gisteren oid.
Af en toe een film, maar de meeste heb ik al gezien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, er is nooit iets leuks op
Inderdaad, de meeste al gezien of ze zijn niet boeiendquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Af en toe een film, maar de meeste heb ik al gezien.
TV?quote:
Ik kan niet downloaden met dit kleine ding.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
TV?
Neejoh mallerd, gekkie, schattebout, dinges.
Gewoon downloaden vanaf die interwebs. eztv. com
Wat voor wijn?quote:
Wat een heerlijk nummerquote:
Moet wel hele goeie wijn geweest zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
KT, mijn excuses voor vanmiddag. Ik ging te ver, maar je haalt gewoon echt het bloed onder mijn nagels vandaan met sommige reacties. En dan schiet ik ook uit m'n slof.
Maar goed, mijn excuses.
Van OMAM? Zat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een heerlijk nummerHeb je nog meer YT linkjes?
Ik ook niet met mijn grote dingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet downloaden met dit kleine ding.
Goed om dit te lezen! Tof van je.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
KT, mijn excuses voor vanmiddag. Ik ging te ver, maar je haalt gewoon echt het bloed onder mijn nagels vandaan met sommige reacties. En dan schiet ik ook uit m'n slof.
Maar goed, mijn excuses.
Oké. Droog of zoet?quote:
Godver net zo'n advertentie over Barcelona en Gaudi, ben ik allemaal langs geweestquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet wel hele goeie wijn geweest zijn
Jij bent lief opeensquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, mijn excuses.
Hoef je ook alleen maar mee te uploaden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook niet met mijn grote ding
Ehhh...
Krijg je gelijk een virus die je leven lang achter je aan blijft lopen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoef je ook alleen maar mee te uploaden.
Ik heb een goede firewall.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg je gelijk een virus die je leven lang achter je aan blijft lopen...
Nee, ik meen het. Betekent niet dat hij opeens mijn favo user is, maar ik had niet zo hoeven reageren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet wel hele goeie wijn geweest zijn
Zoet. Wij drinken eigenlijk altijd zoet.quote:
Vind ik zelf ook het lekkerst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoet. Wij drinken eigenlijk altijd zoet.
Ik ben ook een lief mens, in principequote:
Oke jij bent mijn nieuwe heldinquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook een lief mens, in principe.
quote:
Ik heb alleen die radiohits gehoord, die vond ik al tof, maar deze nummers mogen zeker niet ontbreken in mijn collectiequote:
Mja, ik wil de sfeer ook niet verder verpesten met dat gezeur steedsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Hou op, straks moet ik blozen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij sowieso niet in die categorie valt bij haar
Weet je nog niet? Staat in relatie sc geloof ik. Iets met Oz of zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Morgen zie ik jou hoelaat waar eigenlijk koffie?
Sure. Ik heb de CD opstaan, dus zal er wel weer één uitpikken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen die radiohits gehoord, die vond ik al tof, maar deze nummers mogen zeker niet ontbreken in mijn collectie
Heb je nog meer linkies?
Hij staat nog niet aan maar ik ben nu al dankbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Sure. Ik heb de CD opstaan, dus zal er wel weer één uitpikken.
Dukes of oz oid? australian pub?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je nog niet? Staat in relatie sc geloof ik. Iets met Oz of zo
Vanaf 8u
Ja, die.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dukes of oz oid? australian pub?
Cool. Tof om je weer te zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk jij nou, feestje in mijn achtertuin waar ik niet bij ben zeker
Ja, dat was em!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dukes of oz oid? australian pub?
Wel fijn om ten minste twee mensen al te kennen.quote:
Hoe kan dat nou? Je hebt mij heul niet gezien?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
I met a man today and he smiled back at me. Now there are thoughts like these, that keep me on my feet, that keep me on my feet.
Jij rijdt met Muhaha direct naar de kroeg toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel fijn om ten minste twee mensen al te kennen.
En morgen ken je mij ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel fijn om ten minste twee mensen al te kennen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je hebt mij heul niet gezien?
Denk het wel, ik rij niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij rijdt met Muhaha direct naar de kroeg toch?
Makes me think...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
I met a man today and he smiled back at me. Now there are thoughts like these, that keep me on my feet, that keep me on my feet.
Ik ben ook wel tofquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vind ik tof van je samzz!
ik ging eigenlijk al film kijken maar nu kijk ik gipsy girlen heb ik net met de honden door de bladeren gestampt
Ik kom geloof ik met Flipsje. Even kijken of ze nog wel komt.quote:
Dan is ze unbeschreiblich weiblich!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af hoe sammzz is als ze dronken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |