Ook weinig vertrouwen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef jerney het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat je het had gecopy paste
quote:
Die jongen is doodgezond! Dat zie je meteen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Telefoon al aan en uit gezet?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef MissExpert het volgende:
whatsapp doet het niet, daar gaat mn leven!
Je kan ook bellen met zo'n apparaat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef MissExpert het volgende:
dat was je laptop toch al? wat scheelt er aan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
Ik kan geen jas in mijn maat vinden
En mn laptop is kadoek waarschijnlijk
Ja technical diffuculties ofzo blablaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef MissExpert het volgende:
hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mijn whatsapp is vandaag net als ik, zo wispelturig als de pest!
Hallo Jofu en LoLa
Ja, maar ik deed een poging om windows opnieuw te installeren, maar hij blijf al een uur hangen op "setup starten"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat was je laptop toch al? wat scheelt er aan?
[..]
Ja technical diffuculties ofzo blabla
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
al 5 keer en 5 x nieuw gedowload
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt daar niet aan, wereldwijd probleem.
Mijne werkt nog andersquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt daar niet aan, wereldwijd probleem.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mijn whatsapp is vandaag net als ik, zo wispelturig als de pest!
Hallo Jofu en LoLa
Waar doel jij op ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
Wat is hier nou weer allemaal gebeurd?!
Hij werkt een soort van, niet zoals het hoort.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne werkt nog andersTenminste, daarnet..
Ja, ik heb gewerkt en in een keer zie ik dikke ruzie in voorgaande topics.quote:
Ja, wel heel beperkt merkte ik al, kreeg net een berichtje van 2 uur geleden ofzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij werkt een soort van, niet zoals het hoort.
Ga jij serieus alles teruglezen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewerkt en in een keer zie ik dikke ruzie in voorgaande topics.
Ik heb het ook gemistquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewerkt en in een keer zie ik dikke ruzie in voorgaande topics.
Nou ja, dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, wel heel beperkt merkte ik al, kreeg net een berichtje van 2 uur geleden ofzo
Nee, heb niet alles teruggelezen, doei.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga jij serieus alles teruglezen?
En als je het gelezen hebt, wat snap je er niet aan?
Het valt ook niet echt uit te leggenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, heb niet alles teruggelezen, doei.
Dus daarom snap ik het niet. Bovendien snap ik niet dat mensen zo heftig op elkaar reageren.
Sommige mensen liggen elkaar niet, maar snappen de strekking van posts negeren nog niet! Thats allquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, heb niet alles teruggelezen, doei.
Dus daarom snap ik het niet. Bovendien snap ik niet dat mensen zo heftig op elkaar reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |