Jaquote:
Weet niet, ik treuzel nog. Vind ik zo fijnquote:
Wel meeposten he oerbeer!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
Oké, binnen 10 minuten volposten en dan mag er een deel twee komen. GO!
Echt? Ook als ik het volspam?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
Oquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
Niet met bagger, jongens niet baggeren!
Dan komt er nooit een deel 2quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
Niet met bagger, jongens niet baggeren!
Je zit te talmen of je met mij wil datenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Morgen?
Maar maak nou een zin met talmen
Dientje Gquote:
Mag ik hier wel mijn huiswerk vragen stellen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja eh, beetje kwalitatief natuurlijk.
Hard, ik heb net een paper geschreven over organisatie veranderingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Bendoe het volgende:
Nog een heel hoofdstuk aardrijkskunde maken, voor morgen.
Fout gegaan maar we krijgen een nieuwe kans! Udowu heette die vandaar oedowoequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Fopje het volgende:
Waarom heeft ONZ geen gewone ONZ SC? Net zoals alle andere fora? Of is dat in het verleden te vaak fout gegaan?
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag ik hier wel mijn huiswerk vragen stellen?
Nee klopt man, ik ben druk geweest,quote:
Eerste uur vrij morgen, dan doe ik het welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hard, ik heb net een paper geschreven over organisatie verandering
Ja toch, dat ga ik opschrijven: ik talm of ik ga daten met Boterbartje van FOK!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je zit te talmen of je met mij wil daten
bietsj mattie!quote:
Ah oke, lekkerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee klopt man, ik ben druk geweest,
P_z boy baas vd club!quote:
Ja druk werken en gewoon dingen enzo enzo!quote:
Ze proberen gtst te infantiliseren door bing zo nep neer te stekenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
Oké jongens, maak een zin met infantiliseren.
bbquote:
SVquote:
Volgens mij snap je niet helemaal wat het betekent.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ze proberen gtst te infantiliseren door bing zo nep neer te steken
fucking leipste!quote:
infantiel is kinderachtigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal wat het betekent.
3 minuten blessuretijd erbij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
Okéquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
infantiel is kinderachtig
dus werkwoordsvorm van
wat gemeenquote:
Kan je tellen?quote:
Ben je ook in Engeland?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké we gaan falen, ik voel het
Oerbeer, 5 min extra omdat ik bijna 16 word?
Hahaha had je niet verwacht he? verdien nu zeker wel een datequote:
Gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Rodawa het volgende:
200 posts in 3 minuten, dus we moeten zo ongeveer 1 post per seconde halen. Moet kunnen.
is geen discussie mogelijk want het is gewoon patatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde schatje patatje, maar dan komt hele patat friet discussie
Is goed, ping me xoxoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hahaha had je niet verwacht he? verdien nu zeker wel een date
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is geen discussie mogelijk want het is gewoon patat
Feitelijk fout.quote:
Bendoe weet, Bendoe is meester.quote:
ga weg nep modquote:
ACABquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef Plastic_zak het volgende:
POLITIE POLITIE HOEREN VAN JUSTITIE
quote:
rezania-mindquote:
HAH! STOEEERquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef Rodawa het volgende:
Ik ging laatst een coffeeshop binnen. Bleek het een snackbar te zijn.
BETER MAN, IK MIS JEquote:
'Ik heb last van mijn cliëntelisme, wil je daar krabben?'quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat betekent: cliëntelisme?
Of ja, maak een zin van.
Weten we niet, gewoon negerenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Of ja, maak een zin van.
Dan kom ik net weer terug.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, hierna nog een week school, en dan pas Londen
Ik had me laatst toch een last van cliëntelisme.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Of ja, maak een zin van.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Ik heb last van mijn cliëntelisme, wil je daar krabben?'
quote:Zelfstandig naamwoord
cliëntelisme o
(politiek) maatschappelijk systeem waarbinnen een bemiddeld persoon een groep armen ondersteunt in ruil voor hun politieke steun
Mij mag je wel komen krabben hoorquote:
ik wil geen marokkanen op mijn forumquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef Beach het volgende:
nu nog marokkaanse kip en ragboer erbij
maar die zeggen ''postenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef Beach het volgende:
nu nog marokkaanse kip en ragboer erbij
Waar moet ik krabben?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mij mag je wel komen krabben hoor
Bij m'n jeukquote:
serieus?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, krijg het wel druk met alle FOK!kers die nu opeens willen afspreken
10minuten zijn allang voorbijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
ik was eerst!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zag je navel, daten?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
we hebben blessure tijd gekregen, helaas stevenmac28quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10minuten zijn allang voorbij
Geen deel 2 dus
Ach ja, heb wat extra tijd gegeven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10minuten zijn allang voorbij
Geen deel 2 dus
Als ik het zeg moet je eraan krabbenquote:
HEEEEEEEERLIJKquote:
Is goed, vertelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik het zeg moet je eraan krabben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |