Jaquote:
Weet niet, ik treuzel nog. Vind ik zo fijnquote:
Wel meeposten he oerbeer!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
Oké, binnen 10 minuten volposten en dan mag er een deel twee komen. GO!
Echt? Ook als ik het volspam?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Oerbeer het volgende:
Oké, binnen 10 minuten volposten en dan mag er een deel twee komen. GO!
Oquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
Niet met bagger, jongens niet baggeren!
Dan komt er nooit een deel 2quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
Niet met bagger, jongens niet baggeren!
Je zit te talmen of je met mij wil datenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Morgen?
Maar maak nou een zin met talmen
Dientje Gquote:
Mag ik hier wel mijn huiswerk vragen stellen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja eh, beetje kwalitatief natuurlijk.
Hard, ik heb net een paper geschreven over organisatie veranderingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Bendoe het volgende:
Nog een heel hoofdstuk aardrijkskunde maken, voor morgen.
Fout gegaan maar we krijgen een nieuwe kans! Udowu heette die vandaar oedowoequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Fopje het volgende:
Waarom heeft ONZ geen gewone ONZ SC? Net zoals alle andere fora? Of is dat in het verleden te vaak fout gegaan?
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag ik hier wel mijn huiswerk vragen stellen?
Nee klopt man, ik ben druk geweest,quote:
Eerste uur vrij morgen, dan doe ik het welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hard, ik heb net een paper geschreven over organisatie verandering
Ja toch, dat ga ik opschrijven: ik talm of ik ga daten met Boterbartje van FOK!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je zit te talmen of je met mij wil daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |