Nee, maar dat wordt dan ook allemaal uitschakeld en verboden bij grote bedrijven. Is dan ook geen voordeel voor bedrijven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar je zoek wel steeds op de meest positieve dingen negativiteit zeg! Ik zie Apple en Android nog geen encryptie hebben en iCloud/Google drive zijn wellicht onveiliger gezien de privacy historie van de bedrijven die ze uitgeven.. iPhones die locaties opslaan etc. het is wel echt met een dikke laskap lezen wat ik typ en iets vinden om azijn te zeiken?
Jij bent minstens zo erg als het overgrote deel van de iphone gebruikersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hehe lijkt wel een beetje zo.. ik hoor bij de 3% verstandige mensen in de wereld blijkbaar! Ik zit ook al bij de 2,5 % van de wereld met de hoogste intelligentie. Trek je conclusies!
Erger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef afraid_tech het volgende:
[..]
Jij bent minstens zo erg als het overgrote deel van de iphone gebruikers
Hmm ok true true. Ik wist het niet hoe dat in grote bedrijven gingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, maar dat wordt dan ook allemaal uitschakeld en verboden bij grote bedrijven. Is dan ook geen voordeel voor bedrijven.
Gast serieus, ga inhoudelijk posten of niet.. ik heb vele punten genoemd en het enige wat 'de iPhone community'quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:35 schreef afraid_tech het volgende:
Ik zei ook minstens
Beetje triest eigenlijk
En dat van die intelligentie gekoppeld aan het markt aandeel was natuurlijk een grapje.. maar laat ook maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:35 schreef afraid_tech het volgende:
Ik zei ook minstens
Beetje triest eigenlijk
En ook geen pannenkoek.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
En dat van die intelligentie gekoppeld aan het markt aandeel was natuurlijk een grapje.. maar laat ook maar.
Het leven is zeker geen krentenbol
Nee.. waar jij de plank misslaat is het volgende;quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:46 schreef afraid_tech het volgende:
[..]
En ook geen pannenkoek.
Maar goed, omdat jij vind dat het een goede telefoon is en jij er fijn mee kunt werken is de rest niet goed genoeg meer?
Bedoel misschien ligt het wel aan mijn lage iq dat ik niet met alle os'sen kan werken of het niet fijn vind dan mag ik toch zelf bepalen welke telefoon ik neem of dat nou een iphone is of een android of whatever.
Dat jij helemaal vol bent van je wp ding prima, maar kom zeg dit gaat toch nergens over
Zo inhoudelijk genoeg?
Prima je moet ook kiezen waar je je goed bij voelt, dat is de hele essentie van keuzemogelijkheid. Maar wat ik constateer is dat er niet eens inhoudelijk gekeken wordt naar Windows Phone.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:01 schreef afraid_tech het volgende:
Ach ja het is mij wat
Dat laatste ben ik met je eens,
De rest over de os van de wp niet, lijkt mij niet praktisch, net zoals met Windows 8 kon ik ook niet aan wennen met de tiles, performance zeg ik niet over dat wat ik nietmoet wel zeggen dat ik de Windows phones altijd heb overgeslagen, weet niet geen gevoel erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Oh shit. Hoe heet dat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een plugin geinstalleerd op Chrome die alle iphone, mac, windows en phone woorden veranderdt in synoniemen voor poep zodat het net lijkt of jullie over stront discussiėren. Dat is het enige leuke aan dit topic.
Trouwens wel pluim voor Chrome! Zondermeer de beste browser op het moment!quote:
Hahaha held!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
in my words
Het Appletopic wordt er ook veel beter van.
[ afbeelding ]
Dat is te merken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Naast mijn studie werk ik op de sales afdeling van een bedrijf.
Dit en toch overtuigd hij mij nietquote:
quote:
Ik begeef me dan ook niet op de consumentenmarkt waar ik 1 product moet aanprijzen maar B2B, dat is een groot verschilquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:34 schreef afraid_tech het volgende:
[..]
Dit en toch overtuigd hij mij niet
wie zegt dat ik een iphone hebquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ik begeef me dan ook niet op de consumentenmarkt waar ik 1 product moet aanprijzen maar B2B, dat is een groot verschil
Desalniettemin; jij bent niet meer instaat inhoudelijk naar een OS /toestel te kijken aangezien jij in alles wat niet iOS is probeert te zoeken naar minpunten en zelfs positieve punten voor jou negatief maakt. Dat is prima hoor! Maar het ligt niet aan mij dat je niet te overtuigen bent
wie ben jij?quote:
niemand..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:09 schreef afraid_tech het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een iphone heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |