Ja want als je bij de people hub komt en je moet op het plusje drukken is dat een hele onnatuurlijk manier. Je denkt gelijk; godverdomme een plusje? niet logisch man!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:
Een contactpersoon toevoegen in WP 7.5 is pijnlijk, irritant en verre van intuïtief.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bedankt voor het bekritiseren van mijn goede punten met bagger. Je hebt 0,0 idee waar je over praat, geen argumenten niets. Heerlijke zulke beperkte mensen... dat is nog moderator ook
Ik ga zo meteen wanneer ik thuis ben het aantal stappen die ik moet nemen vergelijken (WP 7.5 - Android 4).quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja want als je bij de people hub komt en je moet op het plusje drukken is dat een hele onnatuurlijk manier. Je denkt gelijk; godverdomme een plusje? niet logisch man!
Vervolgens als je naam moet invullen denk je ook van; moet je naam nu bij naam invullen? en nummer bij mobiele of vaste telefoon nummer? wat lastig zeg
gast, lul niet
Mijn wifi instellen gaat sneller op mijn lumia dan op mijn vaders iPhone en het zijn meer handelingen. Makes me no shit out hoeveel handelingenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen wanneer ik thuis ben het aantal stappen die ik moet nemen vergelijken (WP 7.5 - Android 4).
Mocht ik ernaast zitten, bied ik je mijn excuses aan.
Oké, goed. Dan wil ik wel eens serieus met je in discussie gaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
noem een x aantal punten waardoor ik denk dat ze voor een Lumia 920 moet kiezen ipv een iOS of android toestel.
Wat jij nu doet is 1 punt uit mijn post pakken, vervolgens zeggen dat het niet zo is.. dan zeg ik van; jawel want het is feitelijk. Vervolgens zeg je; dat je 1 positief punt hebt zegt toch niet dat het beter is?
Beetje uit verband trekken he? Ga er even rustig voor zitten en kom dan met een goede inhoudelijke post
Windows (Phone) 8 wordt door anderen wel eens gezien als de opvolger van Windows 3.11 met de kekke kleurtjes, vierkante vlakken en adynamische werkomgevingen. Deze visie is daarom vrij subjectief.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Windows phone is een erg modern en mooi OS, het werkt heel soepel en snel en alle apps zijn uniform. Dat wil zeggen; het is duidelijk en elke app heeft zelfde opbouw
Goed, het is erg fijn dat je Office-documenten op je telefoon kan bekijken maar is dit handig op een 4-inch scherm? Misschien even snel als je onderweg bent, maar ik zou zeker geen verslag willen typen op een telefoon.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Verder heeft het ondersteuning voor heel veel formaten en ook office documenten.
Social media-integratie zal vast wel goed zijn in Windows Phone omdat dat ook de basis van het OS vormt. Vergeet echter niet dat dit in iOS ook goed doorontwikkeld is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Synchronisatie van Facebook, twitter, linkedIn, google, hotmail of elke andere mail zitten echt geintegreerd in het OS, dus bij je contacten kun je ook gelijk mailtjes sturen, @mention, schrijf op wall, bellen, smsen, skypen etc. het staat allemaal al bij je contact.
Bij contacten staat ook historie (oproepen en berichtjes), foto's van die persoon.
Dit is inderdaad heel leuk gevonden van Microsoft, maar om nu in die livetiles ook meteen een app-overzicht te verwerken... zo vormt het een tamelijk onoverzichtelijk geheel waar apps en documenten door elkaar staan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Aanpasbaarheid van livetile in grote. Heel overzichtelijk en alle belangrijke apps gelijk bij de hand. In een oogopslag zie je via tilecount of gewoon info op de tile wat er nieuw is.
Enkele van mijn bovenstaande punten bewijzen dat er wat betreft overzichtelijkheid een en ander te verbeteren is in Windows Phone.quote:
gefundeerde meningenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..].
WP 7.5 zuigt hard.
En jij praat poep..
Hoeveel tijd en handelingen verschil?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mijn wifi instellen gaat sneller op mijn lumia dan op mijn vaders iPhone en het zijn meer handelingen. Makes me no shit out hoeveel handelingen
Eh op iOS is het; instellingen op homescreen en dan wifi daar op klikken en dan verbinding maken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel tijd en handelingen verschil?
Het kan onoverzichtelijk zijn, maar dat is logisch als jij al je word documentjes over koetjes en kalfjes op je startscherm pint, het ligt er net aan hoe je het ordent.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oké, goed. Dan wil ik wel eens serieus met je in discussie gaan
[..]
Windows (Phone) 8 wordt door anderen wel eens gezien als de opvolger van Windows 3.11 met de kekke kleurtjes, vierkante vlakken en adynamische werkomgevingen. Deze visie is daarom vrij subjectief.
Het al dan niet mooi zijn van een OS is ook afhankelijk van de gebruiker (subjectief dus).
De uniformiteit van de apps is goed geregeld in WP, inderdaad, en dit komt doordat het een vrij gesloten OS is (net als iOS mits niet gejailbreakt).
Bij Android is de fragmentatie erg hoog (mede door Google zelf vanwege de grote UI-verschillen in de grote releases zoals JB en ICS) en daarom is uniformiteit daar quasi onmogelijk.
[..]
Goed, het is erg fijn dat je Office-documenten op je telefoon kan bekijken maar is dit handig op een 4-inch scherm? Misschien even snel als je onderweg bent, maar ik zou zeker geen verslag willen typen op een telefoon.
In Android en iOS krijg je dan al snel hetzelfde gedaan met third-party apps.
De andere (populaire) bestandsformaten worden naar mijn weten ook goed ondersteund in Android. Over iOS ben ik niet zeker, en dan heb ik het met name over video- en geluidsformaten.
[..]
Social media-integratie zal vast wel goed zijn in Windows Phone omdat dat ook de basis van het OS vormt. Vergeet echter niet dat dit in iOS ook goed doorontwikkeld is.
[..]
Dit is inderdaad heel leuk gevonden van Microsoft, maar om nu in die livetiles ook meteen een app-overzicht te verwerken... zo vormt het een tamelijk onoverzichtelijk geheel waar apps en documenten door elkaar staan.
[..]
Enkele van mijn bovenstaande punten bewijzen dat er wat betreft overzichtelijkheid een en ander te verbeteren is in Windows Phone.
That's my point: zoiets is subjectiefquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het kan onoverzichtelijk zijn, maar dat is logisch als jij al je word documentjes over koetjes en kalfjes op je startscherm pint, het ligt er net aan hoe je het ordent.
Verder vind ik de GUI juist geen kopie van windows 3.1 maar een hele frisse manier met leuke interactieve tiles (dus widgets, wat iOS itt tot WP en Android mist)
Nee ok, eens met jou.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
That's my point: zoiets is subjectief. Er kan best een kern van waarheid in zitten maar zoiets is als argument gewoon niet te gebruiken.
Laat het je smakenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ok, eens met jou.
Nouja ik ga nu onmeunig bier zuipen in de keet als een lompe boer, ik ben dus even niet meer aanwezig om windows te prijzen en gebash te beantwoorden met goede beargumenteerde verweren. Fijne avond allen !
zuipketensquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ok, eens met jou.
Nouja ik ga nu onmeunig bier zuipen in de keet als een lompe boer, ik ben dus even niet meer aanwezig om windows te prijzen en gebash te beantwoorden met goede beargumenteerde verweren. Fijne avond allen !
Ijskoude groene grolscheners smaken mij immer! Dank!quote:
Eens met deze, tijd voor pilsquote:
Oh?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:
Een contactpersoon toevoegen in WP 7.5 is pijnlijk, irritant en verre van intuïtief.
Android 4 op HTC Desire HD:quote:
Ik snap wat je bedoeld, maar dan moet je het wel even goed doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Android 4 op HTC Desire HD:
• People-app openen.
• Rechtsonder klikken op 'New'-icoon.
• Naam (voornaam & achternaam) invullen.
• Telefoonnummer invullen.
• Op 'Done' klikken.
5 stappen.
WP 7.5 op Samsung Omnia 7:
• People-app openen.
• Op '+' (New) klikken.
• 'New contact' selecteren.
• Op '+ name' klikken om een naam in te voeren.
• Voornaam ('First name') invoeren.
• Achternaam ('Last name') invoeren.
• Op 'Save' klikken.
• Op '+ phone' klikken om een telefoonnummer in te voeren.
• Telefoonnummer invoeren.
• Op 'Save' klikken.
• Nogmaals op 'Save' klikken om de contactpersoon op te slaan.
11 stappen (10 stappen mocht je het invoeren van de naam als één stap zien).
Dus: 5 stappen versus 10/11 stappen.
Oh muh god zo kut. Het save knopje is meer een terug knopje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:06 schreef Tijn het volgende:
Het is echt duf dat je tussentijds moet saven en dat niet vanzelf gaat.
Dit is wel een slappe comeback, hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan nog heb ik er nooit last van gehad, maar ik zal wel niet zo'n blitsend leven hebben dat ik elke dag 10 telefoonnummers moet toevoegen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan nog heb ik er nooit last van gehad, maar ik zal wel niet zo'n blitsend leven hebben dat ik elke dag 10 telefoonnummers moet toevoegen.
Dus.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:
Omdat je dan helemaal niets kan zeggen, want WP 8 is er nog niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:06 schreef Zneeser het volgende:
Hoe komt het dat een nieuwe OS vergeleken wordt met een OS dat al veel langer uit is?
Straks, als die windows zooi langer uit is zal er veel veranderd zijn en zal het natuurlijk ook verbeterd zijn. Android was in het begin ook drie keer niets of en kon er ook heel veel beter.
Wat dus ook gebeurd is intussen.
Topic: TL;DR
En ik verwacht ook dat Windows "weer" op zijn bek gaat
Je kunt het wel bagatelliseren, maar feit is dat het op andere telefoons gewoon minder handelingen zijn en dus gestroomlijnder en sneller werkt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh muh god zo kut. Het save knopje is meer een terug knopje.
Oh dat spreekt mij wel aan. Ik stel namelijk dagelijks mijn wifi opnieuw in, dus het zou fijn zijn als ik enkele seconden van dat proces af kan schaven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mijn wifi instellen gaat sneller op mijn lumia dan op mijn vaders iPhone en het zijn meer handelingen. Makes me no shit out hoeveel handelingen
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
Wat een infantiel OS, wat een trage camera en whatsapp vertoont lag op wp, maar sommige apps bij iOS zijn wel helemaal triest.
Verder is alles zo cheesy.. leren tafel bij gamecenter, papieren achtergrond, diafragma bladeren bij de camera.
JA klopt, mijn ervaring even beschreven.. maar ik zit niet stelselmatig iOS af te kraken zoals dat wel bij WP wordt gedaan in verschijnende topics.quote:
Gastquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:10 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oh dat spreekt mij wel aan. Ik stel namelijk dagelijks mijn wifi opnieuw in, dus het zou fijn zijn als ik enkele seconden van dat proces af kan schaven.
Zoals?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JA klopt, mijn ervaring even beschreven.. maar ik zit niet stelselmatig iOS af te kraken zoals dat wel bij WP wordt gedaan in verschijnende topics.
Dat apps lag hebben, dat het er niet mooi uitziet door het gebruik van natuurlijke achtergronden (leer, papier, hout etc), apps store werkt niet fijn, apple id, camera is erg traag. camera is ook in het hoekje geplaatst dus als je hem goed horizontaal pakt heb je kans de camera te bedekken. flitser is erg beperkt.quote:
De helft van de punten die je noemt zijn hardwaregerelateerd en hebben niets met het besturingssysteem te maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat apps lag hebben, dat het er niet mooi uitziet door het gebruik van natuurlijke achtergronden (leer, papier, hout etc), apps store werkt niet fijn, apple id, camera is erg traag. camera is ook in het hoekje geplaatst dus als je hem goed horizontaal pakt heb je kans de camera te bedekken. flitser is erg beperkt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JA klopt, mijn ervaring even beschreven.. maar ik zit niet stelselmatig iOS af te kraken zoals dat wel bij WP wordt gedaan in verschijnende topics.
quote:
Nope. Jij verbloemt.quote:
Voor jou niet, voor mij wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope. Jij verbloemt.
WP 7.5 is het gewoon niet. WP 8 misschien wel, daar valt nu weinig zinnigs over te zeggen.
Normaal mag je hardware en software inderdaad niet samen zien. Behalve bij applequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
De helft van de punten die je noemt zijn hardwaregerelateerd en hebben niets met het besturingssysteem te maken.
Ook zijn een groot aantal van je punten erg subjectief, zoals ik gisteren ook al aangaf.
Al die kansloze topics zoals bijvoorbeeld word, maar ook vele andere office/bsod/vastloper topics waar een of andere beperkte mongool weer windows begint af te kraken.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Al die kansloze topics zoals bijvoorbeeld word, maar ook vele andere office/bsod/vastloper topics waar een of andere beperkte mongool weer windows begint af te kraken.
terwijl windows het meest geavanceerde OS beschikbaar is, met meeste ondersteuning en grootste aanpasbaarheid. Snel, soepel en mooi
Die redenering raakt kant noch wal, laat staan dat het een geldige reden is voor zo'n vergelijking.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Normaal mag je hardware en software inderdaad niet samen zien. Behalve bij apple
'door zelf hardware en software te integreren zijn producten gewoon het beste, it's just right'
Vandaar.
Goed, dit gaat mijn laatste post in dit topic zijn want ik word toch wel een beetje moe van dit ge-ja-nee. Dit "mijn keuze is beter en mooier en leuker"-gedoe is gewoon kinderachtig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Al die kansloze topics zoals bijvoorbeeld word, maar ook vele andere office/bsod/vastloper topics waar een of andere beperkte mongool weer windows begint af te kraken.
terwijl windows het meest geavanceerde OS beschikbaar is, met meeste ondersteuning en grootste aanpasbaarheid. Snel, soepel en mooi
Het is een feitquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die redenering raakt kant noch wal, laat staan dat het een geldige reden is voor zo'n vergelijking.
[..]
Goed, dit gaat mijn laatste post in dit topic zijn want ik word toch wel een beetje moe van dit ge-ja-nee. Dit "mijn keuze is beter en mooier en leuker"-gedoe is gewoon kinderachtig.
Wie probeer je nu te overtuigen: jezelf, om je voor te houden dat je de 'beste' keuze hebt gemaakt, of Dimens, omdat je ervan overtuigd bent dat je gelijk hebt?
Het eerste geval is gewoon zielig en het tweede geval is onbegonnen werk, dus geef het toch gewoon op. Bespaart ons allemaal een hoop moeite en tijd.
Wat loop je nut te huilen? Dat doe jij net zo erg.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:45 schreef zarGon het volgende:
[..].
Daar ga je weer. Je verkondigt je mening als een feit.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:
Met loze beweringen gooien en ad hominem spelen geeft in mijn woordenboek aan dat je de discussie niet weet te winnen. Hier laat ik het dus ook bij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is een feit
Dimens is een incapabele jongen die het alles behalve ver heeft geschopt of gaat schoppen. Zijn Macbook air is eigenlijk zijn enige waardevaste bezit, daarom laat ik het hier ook bij. Leven en laten leven
Peace out en kusjes voor iedereen, ik ga weer dom bier drinken
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat loop je nut te huilen? Dat doe jij net zo erg.
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Android 4 op HTC Desire HD:
• People-app openen.
• Rechtsonder klikken op 'New'-icoon.
• Naam (voornaam & achternaam) invullen.
• Telefoonnummer invullen.
• Op 'Done' klikken.
5 stappen.
WP 7.5 op Samsung Omnia 7:
• People-app openen.
• Op '+' (New) klikken.
• 'New contact' selecteren.
• Op '+ name' klikken om een naam in te voeren.
• Voornaam ('First name') invoeren.
• Achternaam ('Last name') invoeren.
• Op 'Save' klikken.
• Op '+ phone' klikken om een telefoonnummer in te voeren.
• Telefoonnummer invoeren.
• Op 'Save' klikken.
• Nogmaals op 'Save' klikken om de contactpersoon op te slaan.
11 stappen (10 stappen mocht je het invoeren van de naam als één stap zien).
Dus: 5 stappen versus 10/11 stappen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dimens is een incapabele jongen die het alles behalve ver heeft geschopt of gaat schoppen. Zijn Macbook air is eigenlijk zijn enige waardevaste bezit, daarom laat ik het hier ook bij. Leven en laten leven
Jij vindt het pijnlijk, ik niet. Mening.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij vindt het pijnlijk, ik niet. Mening.
Ga het nu niet verbloemen als de waarheid, want dan kom je wel erg zwak over.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:
Ja, maar alles staat duidelijk per categorie erin. ik vul zelfs meer in. is makkelijk met zoeken/mailen alles. het is maar net wat je wiltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |