iOS 5quote:
Waar kan ik momenteel betalen via NFC?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Omdat de chip los op je telefoon zit met sticker, dan kun je er betalen door hem op te laden. Zit hij ingebouwd dan kun je door nfc chips aan te raken instelling van je telefoon in een keer veranderen! Je kunt google wallet of MS wallet gebruiken met geld op je toestel. Je kunt makkelijk pairen via nfc met accessoires. Dit kan dus niet met zo'n sticker, dat is alleen soort van chipknippen achter op je telefoon
Hoeft niet, je kunt zelf bepalen wat je er in gooit toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsnog onhandig, want veel gescroll, omdat alles in 1 scherm moet.
Meh.
Ja eens. Maar je doet eigenlijk veel ook met apps zoals FB, twitter app etc.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb IE al jaren geleden opgegeven. Browsen op WP is gewoon verre van fijn; debiele browser.
En ook geen alternatieven (zoals Opera Mini) voor zover ik weet. Als je veel surft (wat nogal gebeurt op een smartphone) is dit echt iets waar je je kapot aan ergert.
Is eerder ook gevraagd. Maar in Nederland nergens naar mijn weten, in VS lopen de eerste projecten al wel..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waar kan ik momenteel betalen via NFC?
Ook dat is persoonlijk. Zelf wil ik helemaal geen MS-producten gebruiken (m.u.v. Windows en Office). Hotmail, SkyDrive, Zune etc. kunnen me allemaal gestolen worden, ik vind er echt niets aan. Wat dat betreft ben ik pro-Google.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Momenteel wel denk ik. Terwijl kwalitatief gezien de app market goed vol zit.. je hebt alleen niet 1000 verschillende scheet apps.. maar zo als zovaak staat kwantiteit boven kwaliteit.
Ik vind het een lekker fris OS dat goed werkt en een mooi ecosysteem heeft met skydrive, windows8, zune voor muziek en de integratie van facebook/twitter/linkedin/google/hotmail/outlook IN het os ipv een app. Zie bijvoorbeeld peoples hub.
En wat als ik een WP-toestel koop van HTC? Geen navigatiesoftware?quote:En met goede navigatie/maps etc van nokia, nokia music erbij is het toch wel een prachtig OS vind ik
Heeft WP 8 ook 2 hoofdschermen zoals WP 7.5?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kunt zelf bepalen wat je er in gooit toch?
Als je dingen als telefoon etc heel klein maakt zoals op de plaatjes, kun je veel meer kwijt in het scherm wat je gelijk ziet bij het openen van je telefoon, lijkt me alles behalve lastig.
Wat ik ook erg mooi vindt, is de standaard opbouw van apps. Alle apps zijn in metro interface en moet je zijwaards scrollen etc. Erg mooi
Jawel hoor. Je kunt Tomtom en navigon etc kopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook dat is persoonlijk. Zelf wil ik helemaal geen MS-producten gebruiken (m.u.v. Windows en Office). Hotmail, SkyDrive, Zune etc. kunnen me allemaal gestolen worden, ik vind er echt niets aan. Wat dat betreft ben ik pro-Google.
En de apps... Twitter en Facebook vond ik verre van leuk om te gebruiken op WP 7.5. Werkt wel, maar gebruiksonvriendelijk.
[..]
En wat als ik een WP-toestel koop van HTC? Geen navigatiesoftware?
Ja alleen dat pijltje is weg, nu enkel met een swipe naar linksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft WP 8 ook 2 hoofdschermen zoals WP 7.5?
Het eerste scherm heeft de tiles, het tweede scherm heeft alle apps in alfabetische volgorde in een lijst.
Zoiets?
Uhuh. Navigatiesoftware zit er al gratis op op iOS en Android. Betalen doe ik niet en wil ik niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je kunt Tomtom en navigon etc kopen.
Nee, maar dan koop je wel een telefoon zonder navigatiesoftware blijkbaar. Minpuntje dus.quote:Maar nokia maps wordt in 'maps' meegeleverd bij alle WP toestellen, dus je hoeft niet perse een nokia te kopen!
Ik zeg: Wordt meegeleverd met alle WP toestellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uhuh. Navigatiesoftware zit er al gratis op op iOS en Android. Betalen doe ik niet en wil ik niet.
Ook een minpuntje.
[..]
Nee, maar dan koop je wel een telefoon zonder navigatiesoftware blijkbaar. Minpuntje dus.
Wat heb je eraan dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is eerder ook gevraagd. Maar in Nederland nergens naar mijn weten, in VS lopen de eerste projecten al wel..
quote:Maar maak je niet druk jongen, jij mag volgend jaar weer een week voor de Apple store liggen om je iPhone 5S te halen met 2 centimeter groter scherm, iOS 7 met wellicht werkende apps en een NFC chip voor 700¤![]()
Wellicht gaan ze wel helemaal wild doen! Dit jaar ging het van zwart naar houtskool, misschien is hij volgend jaar wel GRIJS! OMG!
Ah. My bad. Dan is het goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg: Wordt meegeleverd met alle WP toestellen
DUS JE HOEFT NIET TE KOPEN
duidelijk?![]()
Ik heb ook een HD7 gehad, daar staat dan een tile MAPS op, incl navigatie etc.
Was niet zo'n goede navi als nokia drive, maar voor wp8 hebben ze nokia drive standaard op alle WP telefoon mee geleverd in de vorm van MAPS
Het is beetje zoals met bluetooth en CDroms, niemand dacht dat het aan zou slaan, maar het heeft wel veel potentie! en betalen is maar 1 optiequote:
Hij is goed he? Mam heeft en tomtom in de auto en pap ingebouwde navi en bij allebei had nokia drive wegen erop staan die nieuw waren die de andere 2 niet hadden! En hij geeft ook handig je snelheid aan en het snelheidslimietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Nokia Drive is echt geweldigBen er mee naar Slovenië gereden
Dimensquote:
Stel, ik heb 50 apps op mijn telefoon staan. 20 daarvan gebruik ik dagelijks en wil ik dus snel kunnen opstarten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja alleen dat pijltje is weg, nu enkel met een swipe naar links
En de tiles kunnen nu dus veel kleiner gemaakt worden, dus enkel een symbool of juist groter zodat je je smsjes en facebookberichten al kan zien zonder de tile aan te klikken
Hmm ok, ik snap je punt. is ook een kwestie van wennen.. opzich is het ook een soort van homescreen. Ik heb nu alleen mijn belangrijkste apps eropstaan die ik dagelijks gebruik en het werkt prima. En straks met wp8 of wp7.8 heb je nog meer ruimte. Ik denk dat het wel prima te doen is.. ook een kwestie van wennen zoals ik zeiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stel, ik heb 50 apps op mijn telefoon staan. 20 daarvan gebruik ik dagelijks en wil ik dus snel kunnen opstarten.
Android + iOS: die 20 apps op de homescreens, makkelijk terug te vinden.
WP: Door het alle apps-menu scrollen (met meer dan 50 apps) en die ene app vinden of 20 apps toevoegen aan de tiles. Allemaal op 1 scherm en voor zover ik zie op de screenshots kun je er geen spaties tussen plaatsen.
Het wordt al heel snel irritant. Tenminste, dat had ik. Het voelde allemaal net niet af en niet afgewerkt genoeg.
Onzin. Swipe opzij tik op de 'a' zie alle letters van het alfabet in een grid, druk op de 'i' en ik zie instellingen staan. Niet heel erg irritant.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stel, ik heb 50 apps op mijn telefoon staan. 20 daarvan gebruik ik dagelijks en wil ik dus snel kunnen opstarten.
Android + iOS: die 20 apps op de homescreens, makkelijk terug te vinden.
WP: Door het alle apps-menu scrollen (met meer dan 50 apps) en die ene app vinden of 20 apps toevoegen aan de tiles. Allemaal op 1 scherm en voor zover ik zie op de screenshots kun je er geen spaties tussen plaatsen.
Het wordt al heel snel irritant. Tenminste, dat had ik. Het voelde allemaal net niet af en niet afgewerkt genoeg.
Allemaal extra handelingen. Jij kunt dat onzin vinden, maar ik vind dat dus irritant.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Onzin. Swipe opzij tik op de 'a' zie alle letters van het alfabet in een grid, druk op de 'i' en ik zie instellingen staan. Niet heel erg irritant.
Ik weet niet of deze standaard te installeren is, maar ik heb het nieuwe startscherm al op mijn HD2. Werkt best aardig. Alleen moet je wel weer een keus maken welke je klein maakt, normaal maakt, en breed.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm ok, ik snap je punt. is ook een kwestie van wennen.. opzich is het ook een soort van homescreen. Ik heb nu alleen mijn belangrijkste apps eropstaan die ik dagelijks gebruik en het werkt prima. En straks met wp8 of wp7.8 heb je nog meer ruimte. Ik denk dat het wel prima te doen is.. ook een kwestie van wennen zoals ik zei
Ik vind het anders ook irritant hoor. Het is toch steeds zoeken. En van sommige dingen weet je niet altijd hoe het precies heet. Het zou handig zijn wanneer je zaken zou kunnen groeperen en die letters (die je pas krijgt wanneer je een bepaald aantal apps hebt) een soort van kopjes zouden zijn die je zelf kan instellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Onzin. Swipe opzij tik op de 'a' zie alle letters van het alfabet in een grid, druk op de 'i' en ik zie instellingen staan. Niet heel erg irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |