En het is pas 14 jaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:01 schreef Pvoesss het volgende:
Wat je moet doen?
Lekker iemand anders gaan neuken
Kleur bekennen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:59 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik wist niet zeker of dit in Sex moest of hier...
Op mijn 14e kwam er een nieuw meisje in de klas waar het eigenlijk meteen mee klikte.
In die tijd gingen we heel veel met elkaar om en we deden meer dan alleen maar wat met haren tutten zeg maar. Nu we ouder zijn, zien we elkaar minder, op de een of andere manier hebben we elkaar geen bal te vertellen meer, maar belanden we nog wel elke keer in bed. Als zij een vriend heeft, of ik, zien we elkaar helemaal niet en dan als het uit is, komen we vanzelf weer bij elkaar.
Nu hebben we een tijdje allebei een vriend gehad, bij haar ging het uit in juni ofzo, bij mij in augustus en dus kwamen we weer op elkaars pad. De eerste keer dat we weer bij elkaar in bed belandden, kraste ze me ineens heel hard op mijn rug. Dat had ze nog nooit gedaan en ik dacht dat het misschien door dat vriendje kwam ofzo, dat hij haar dat harde leuk had leren vinden ofzo.
Daarna deed ze dat weer en ik zei dat ik dat niet zo fijn vond. Alleen ging ik toen zwemmen met een andere vriendin en die zei dat het wel een of ander teken leek op mijn rug.
Toen ze het neerkrabbelde was het een soort kruis met een half rondje eronder, nou ja, gewoon aan t spelen geweest ofzo denk ik dan
Daarna deed ze dat niet en nu de laatste keer begon ze weer. Ik heb alleen gezegd dat ze op moest houden, maar ze had een driehoek met een streep erdoor in mijn rug gekrast en die vriendin van mij die ook mee was gaan zwemmen, vond het maar raar en zei dat dat iets met illuminati of satanaanbidding ofzo te maken kan hebben en nu weet ik niet wat ik moet.
Zoals ik al zei, we zijn verder niet echt vrienden, we hebben gewoon seks als we allebei vrijgezel zijn en ik weet niet zo goed hoe ik haar moet benaderen hierover. Als ze echt satan aanbidt, wil ik niet dat ze dat op mijn lijf doet eigenlijk. En ik maak m e zorgen om haar...
Wat moet ik doen?
1 blik in dr fotoboek en je bent weer woestenij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Foto's maken. Van alles.
Groetjes,
Krea.
p.s. Goed topic. Ik werd er een beetje nat van.
Laatste voyeur(s)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
1 blik in dr fotoboek en je bent weer woestenij.
Geen rugfoto'squote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s)
ACT-F
PopcornMonster
FAUSTINO
Cracka-ass
Die_Hofstadtgruppe.
Sorry werd nieuwsgierigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s)
ACT-F
PopcornMonster
FAUSTINO
Cracka-ass
Die_Hofstadtgruppe.
Whehehequote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s)
ACT-F
PopcornMonster
FAUSTINO
Cracka-ass
Die_Hofstadtgruppe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Je vergeet jezelfquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s)
ACT-F
PopcornMonster
FAUSTINO
Cracka-ass
Die_Hofstadtgruppe.
Een watje, bedoel je.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik check fobo's anoniem, als een eckte baaz.
die heb ik niet.. Nu zie je ook alleen nog maar een krasje ofzo..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:03 schreef Luxuria het volgende:
Apart..
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar hoe dat eruit ziet.
Kun je een foto plaatsen?
En jij denkt dat wij die vraag beter kunnen beantwoorden dan zij dat kan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
die heb ik niet.. Nu zie je ook alleen nog maar een krasje ofzo..
En het gaat me niet om seks, ik vraag me gewoon af of het met haar wel goed gaat.
nou ja, wat ik al zei, wij hebben gewoon seks en praten eigenlijk niet echt en ik weet niet of zij het wel kan waarderen als ik daar ineens mee begin.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij denkt dat wij die vraag beter kunnen beantwoorden dan zij dat kan?
Maar wat is je vraag nu?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
Echt mensen![]()
Als het echt symbolen zijn die ze krast is het toch niet zo gek dat ik me zorgen maak om haar?
Ik zie haar trouwens het weekend weer waarschijnlijk.
Heb je al gegoogled naar satan tekens?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:41 schreef Grijsmuisje het volgende:
Echt mensen![]()
Als het echt symbolen zijn die ze krast is het toch niet zo gek dat ik me zorgen maak om haar?
Ik zie haar trouwens het weekend weer waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik had ook een ex, beetje alto... die kraste ook me hele rug open.... had dr nagels in punten geslepen... beetje freaky...
maar goed op verzoek...
"Mijn God dat is nog erger dan wat een vriend van mij laatste zei tegen een meisje.
jij: "Hey hoe kom je aan die krassen op je arm?"
zij: "Dat doe ik als ik me kut voel"
jij: "Dan zit je wel heel vaak aan je kut zeker?"
Dat zou je dr kunnen vragen dus......
Zet deze in haar rug:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Terugkrassen!
ZIj : "Dat vind ik niet fijn!"
Jij: "Tadaaaa!"
Dit kan ook:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zet deze in haar rug:
[ afbeelding ]
Als ze je krast, en jij vind dat niet tof, dan is praten toch echt de enige optie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nou ja, wat ik al zei, wij hebben gewoon seks en praten eigenlijk niet echt en ik weet niet of zij het wel kan waarderen als ik daar ineens mee begin.
En nu moet ik weg
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dit kan ook:
[ afbeelding ]
Ben je tenminste even bezig.
En vind ze het fijn , dan ga je een heel klein stapje verder:
[ afbeelding ]
Binnenkort op V&A : [Vriendin pleite - 60Kg gehakt te koop]quote:
Zij krast tegen je zin je rug vol en jij vraagt je af of zij het wel kan waarderen als je daar iets van zegt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
nou ja, wat ik al zei, wij hebben gewoon seks en praten eigenlijk niet echt en ik weet niet of zij het wel kan waarderen als ik daar ineens mee begin.
Nee, maar mocht het geen troll zijn dan hebben de reacties ook nogal een hoog KLB gehalte voor een r&p topic.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef psymeuk het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit een trol is en dat hier teveel mensen naar foto's van een 14-jarige vragen...?
Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Foto's maken. Van alles.
Groetjes,
Krea.
p.s. Goed topic. Ik werd er een beetje nat van.
ik ben geen 14, ik heb haar leren kennen toen ik 14 was...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef psymeuk het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit een trol is en dat hier teveel mensen naar foto's van een 14-jarige vragen...?
die bovenste lijkt op die die mijn vriendin tekende van mijn rug, alleen was dat cirkelding aan de onderkant kleiner.quote:
we doen geen doggyquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
TS niks aantrekken van al deze hypocrieten hoor. Ik vind je awesome. Nodig mij mee uit en ik zal haar wel stoppen als ze je wil krabben. Verder geef ik je wel als tip dat je dan beter op je rug kan gaan liggen in plaats van doggystijl te doen
Ah scissoring!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
we doen geen doggy![]()
En wat dan wel daar ga ik verder niet op in
Kamertje verhuren duurt langerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
Boter-kaas-en-eieren al voorgesteld?
of een slotje. het is hier geen onz en het is overduidelijk fake en niet grappig of leuk. dat het over seks moet gaan bij deze user is ook niet verrassend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
Boter-kaas-en-eieren al voorgesteld?
erg lastig maar daar is helaas het onderwerp te makkelijk voor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op gewoon normale reacties, maar dat is lastig kennelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |