Zij krast tegen je zin je rug vol en jij vraagt je af of zij het wel kan waarderen als je daar iets van zegt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
nou ja, wat ik al zei, wij hebben gewoon seks en praten eigenlijk niet echt en ik weet niet of zij het wel kan waarderen als ik daar ineens mee begin.
Nee, maar mocht het geen troll zijn dan hebben de reacties ook nogal een hoog KLB gehalte voor een r&p topic.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef psymeuk het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit een trol is en dat hier teveel mensen naar foto's van een 14-jarige vragen...?
Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Foto's maken. Van alles.
Groetjes,
Krea.
p.s. Goed topic. Ik werd er een beetje nat van.
ik ben geen 14, ik heb haar leren kennen toen ik 14 was...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef psymeuk het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit een trol is en dat hier teveel mensen naar foto's van een 14-jarige vragen...?
die bovenste lijkt op die die mijn vriendin tekende van mijn rug, alleen was dat cirkelding aan de onderkant kleiner.quote:
we doen geen doggyquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
TS niks aantrekken van al deze hypocrieten hoor. Ik vind je awesome. Nodig mij mee uit en ik zal haar wel stoppen als ze je wil krabben. Verder geef ik je wel als tip dat je dan beter op je rug kan gaan liggen in plaats van doggystijl te doen
Ah scissoring!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
we doen geen doggy![]()
En wat dan wel daar ga ik verder niet op in
Kamertje verhuren duurt langerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
Boter-kaas-en-eieren al voorgesteld?
of een slotje. het is hier geen onz en het is overduidelijk fake en niet grappig of leuk. dat het over seks moet gaan bij deze user is ook niet verrassend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
Boter-kaas-en-eieren al voorgesteld?
erg lastig maar daar is helaas het onderwerp te makkelijk voor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op gewoon normale reacties, maar dat is lastig kennelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |