Ik wist niet zeker of dit in Sex moest of hier...
Op mijn 14e kwam er een nieuw meisje in de klas waar het eigenlijk meteen mee klikte.
In die tijd gingen we heel veel met elkaar om en we deden meer dan alleen maar wat met haren tutten zeg maar. Nu we ouder zijn, zien we elkaar minder, op de een of andere manier hebben we elkaar geen bal te vertellen meer, maar belanden we nog wel elke keer in bed. Als zij een vriend heeft, of ik, zien we elkaar helemaal niet en dan als het uit is, komen we vanzelf weer bij elkaar.
Nu hebben we een tijdje allebei een vriend gehad, bij haar ging het uit in juni ofzo, bij mij in augustus en dus kwamen we weer op elkaars pad. De eerste keer dat we weer bij elkaar in bed belandden, kraste ze me ineens heel hard op mijn rug. Dat had ze nog nooit gedaan en ik dacht dat het misschien door dat vriendje kwam ofzo, dat hij haar dat harde leuk had leren vinden ofzo.
Daarna deed ze dat weer en ik zei dat ik dat niet zo fijn vond. Alleen ging ik toen zwemmen met een andere vriendin en die zei dat het wel een of ander teken leek op mijn rug.
Toen ze het neerkrabbelde was het een soort kruis met een half rondje eronder, nou ja, gewoon aan t spelen geweest ofzo denk ik dan

Daarna deed ze dat niet en nu de laatste keer begon ze weer. Ik heb alleen gezegd dat ze op moest houden, maar ze had een driehoek met een streep erdoor in mijn rug gekrast en die vriendin van mij die ook mee was gaan zwemmen, vond het maar raar en zei dat dat iets met illuminati of satanaanbidding ofzo te maken kan hebben en nu weet ik niet wat ik moet.
Zoals ik al zei, we zijn verder niet echt vrienden, we hebben gewoon seks als we allebei vrijgezel zijn en ik weet niet zo goed hoe ik haar moet benaderen hierover. Als ze echt satan aanbidt, wil ik niet dat ze dat op mijn lijf doet eigenlijk. En ik maak m e zorgen om haar...
Wat moet ik doen?