Zo sws eerst op YT beetje rondkijken kan goed dat ze gewoon de specs van astros hebben gejatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef dSLRFan het volgende:
Nouja de specificaties zien er wel redelijk uit. Maar vooral gaaf vind ik die speakers boven je hoofd.Was overigens gewoon een voorbeeld.
Dit lijkt gewoon een Chinees merk (met waarschijnlijk) een prima kwaliteitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:02 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Zo sws eerst op YT beetje rondkijken kan goed dat ze gewoon de specs van astros hebben gejat
Gewoon even e-bay-en?: http://www.ebay.com/sch/i(...)r&_sacat=0&_from=R40quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:14 schreef pazara het volgende:
ik zoek usb kabels voor mijn htc flyer.
ik heb gezocht op micro usb, maar ik vond alleen van die kabels met een pla]tte uiteinde.
die van de htc flyers zijn dikker.
iemand tips?
404 Yuan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:16 schreef dSLRFan het volgende:
http://item.taobao.com/item.htm?id=16034266335 Wow, dat is nog eens een gameheadset!
Snap alleen echt helemaal niets van dat Chinees. En translators willen me ook niet helpen. Hoe doen jullie dat?
Helaas is dat iets waar het vaak (naar mijn idee bij vnml jongere generaties) aan ontbreekt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je vraagt wel veel hoor. Iets meer/beter proberen te zoeken graag. Beetje common sense .
Inderdaad stuk mooier dan met focusdingetje.. word het mooie egale kleur..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:45 schreef monkeybrain het volgende:
Ziet er goed uit, vooral zonder glasHoe mod je dat glas, gewoon eruit tikken met een hamer of kun je het losdraaien...?
Mijn ervaring is ook dat de RGB kleuren gewoon goed zijn en het mengen weleens kan afwijken. Misschien haal ik er wel een paar bij want de prijs is wel erg goedkoop geworden, ooit 20 euro per stuk (en dat was toen goedkoop). Altijd mooi voor kerstmis en Miami effecten in je huis als je witte muren hebt.
uiteraard nog tijdelijk.. wou gewoon weg even (jullie) het effect (laten) zien met 2 lampen achter het scherm.. dr zitten nu idd nog stickers op en ik moet de meest rechter lamp nog even uit het zich halen wanneer ik achter mijn bureau zit.. De linker kan ik vanuit mijn kijkpositie niet meer zien ..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nog tijdelijk is, maar ik zou misschien proberen om de lampen met een beugeltje achter het scherm te bevestigen (?) vaak zitten hier wel gaten waar je normaal de monitor mee aan zo'n beugel kunt bevestigen. dan zijn de lampen uit het zicht.
ga je er een kinderdisco van maken monkeyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:39 schreef monkeybrain het volgende:
2 lampen gekocht zoals die van Downstar![]()
Om het gelijk goed te doen, deze 10W erbij voor ¤16,24![]()
[ afbeelding ]
Kunnen we de boel testen en wellicht meer halen voor kerstmis
Ik heb hem dus ook besteld... 5w.. bij TomTop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
prijs is wel goedkoop geworden, toch ben ik er niet zeker van of de versie die ik nu heb ontvangen 5 watt versies zijn.. ze doen het heel goed maar de concurrenten vragen veel hogere prijzen voor 5 watt.. dus
Lightake, buyincoins, pandawillquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:07 schreef TJV het volgende:
De laatste keer dat ik wat bestelde in China was toen DX nog binnen 1.5 week leverde, heeeel lang geleden dus. Wat is nu de beste keuze voor de troep die DX ook altijd had?
Die gaan maar lekker naar het colafeest. Ik ga de witte gevel van mijn huis mooi verlichtenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
ga je er een kinderdisco van maken monkey?
ken je gelijk al die 12-13 jarig koters uit dit topic uitnodigen
Geloof dat http://www.volumerate.com daar goed voor is, moet je ff navragen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:27 schreef dSLRFan het volgende:
Iemand toevallig een leuk adresje in China voor het laten bedrukken van een logo op ±100 balpennen?
Ach so, hebben die een internship zoals die lui toen bij DealExtreme?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zal ik solliciteren bij Banggood?
Hoe vet is dat... je onderdak en alles geregeld lol.... plus je vlucht die je vergoed krijgt...
me huis hier in Nederland verhuren...
facking nice lol
Edit: en zieke kortingen regelen voor Fok!
ja ik keek net op die site... ze hebben vacatures openstaan en een internship en een probation van 3 maanden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Geloof dat http://www.volumerate.com daar goed voor is, moet je ff navragen.
[..]
Ach so, hebben die een internship zoals die lui toen bij DealExtreme?
Aha! Ook into the quadcopters?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:18 schreef monkeybrain het volgende:
Ik kwam toevallig een winkel tegen met quadcopters en nu moet ik er 1 hebben. Dankzij Shiz zat ik al wat te loeren bij de Chinees maar nu moet er dus echt 1 komen![]()
De bekende ladybug v929 was al langsgekomen maar Shiz begon ineens over de kleine versie v939. Misschien wat handiger omdat ik voornamelijk binnen wil vliegen. Misschien vliegt de grote wat minder hysterisch?
Nu zie ik bij banggood wat meer kleine modellen staan en ook wat minder nichterige designs![]()
Ik lees dat de MJX X100 een 6-axis heeft terwijl de andere 4-axis hebben voor vrijwel dezelfde prijs. Is dit nu het beste model in deze $40/50 prijsklasse?
[ afbeelding ]
Help even Shiz
Oh ja, er moet natuurlijk wel een keychain camera op kunnen, kan de kleine dit aan?
Die is vrijwel niet online geweest dus kan hem niet iets vragen haha.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:03 schreef shiznuts het volgende:
Die gast die hier postte heeft geïnterned bij DX.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]Dat ding lijkt wel heel lastig te besturen, en gevoelig voor de minste aanrakingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Jammer, die bestond al een tijdjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kan iemand de OP aanpassen?
Ik heb het voor elkaar gekregen dat fokkers voortaan 5% korting krijgen op banggood.com
Coupon code: b185f7
Thanks Aaron!!![]()
op het gehele assortiment?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Jammer, die bestond al een tijdje
Discount Coupons:b185f7: US$-1.95
Had hem dus gebruikt bij de v911.
Ik heb toevallig paar dagen geleden de zelfde led-strip gekocht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ken de huidige prijzen niet maar de oude versie kostte iets van 5 euro en de hd versie 25 euro.
Gekocht!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal 24 euro![]()
Dat ligt aan het type snoer. Ik heb totaal 300 leds 5050 en dat is 72watt. Dat is 6 ampère, dus heb ik een 7 ampère gekocht om zeker voldoende stroom te kunnen leveren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:28 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik heb toevallig paar dagen geleden de zelfde led-strip gekocht.
Hoeveel Ampere 12 adapter heb je er bij gekocht? (ik moet nog steeds een 12v adapter bestellen)
Ik heb precies het zelfde snoerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat ligt aan het type snoer. Ik heb totaal 300 leds 5050 en dat is 72watt. Dat is 6 ampère, dus heb ik een 7 ampère gekocht om zeker voldoende stroom te kunnen leveren.
Ik schrok overigens wel van de prijzen, hogere ampère adapters zijn niet goedkoop. Ik wilde een Nederlandse adapter kopen om kwaliteitsredenen maar hier zijn de prijzen helemaal debiel![]()
De goedkoopste die ik kon vinden is dit
http://www.ebay.nl/itm/12(...)id=p3984.m1439.l2649
Plus dit
http://www.ebay.nl/itm/32(...)id=p3984.m1439.l2649
60w zal wel werken maar de leds kunnen minder fel zijn als er niet voldoende stroom is. Voor die enkele dollar minder ga ik niet 3 weken wachten totdat het boeltje kan brandenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:35 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik heb precies het zelfde snoer
Maar ik betwijfel beetje of het snoer wel echt 72watt is. Dus ik was eigenlijk eerst van plan om te meten en dan pas een adapter er voor te kopen. Het lijkt mij dat 5A (60watt) ook wel genoeg is. (al kloppen die specs van de adapter ook lang niet altijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |