En waarom zoveel hits als je er op googlet? Bij mij was de kans trouwens 100. Anyway, de vraagsteller is gewaarschuwd. Wat jullie ervan vinden.....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:20 schreef Baghdaddy het volgende:
Het kan misgaan ja, maar die kans is klein.
Bij mij zelfs op 0.
Je vindt natuurlijk geen hits van mensen waarbij het wel lukt (meerderheid) natuurlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:22 schreef OEM het volgende:
[..]
En waarom zoveel hits als je er op googlet? Bij mij was de kans trouwens 100. Anyway, de vraagsteller is gewaarschuwd. Wat jullie ervan vinden.....
Ik. Volgens mij heb je een datalimiet met iCloud. Daarnaast bewaar ik de backup data liever op een plek waar ik het kan zien (en eventueel gegevens uit deze bestanden halen met thirdparty programma's).quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:34 schreef Saninl het volgende:
Wie slaat er nog zijn of haar reservekopie op op zijn computer?
En wat is daar nu nog de meerwaarde van ipv via iCloud?
geen 16/32/64 gig uploaden of downloaden als je 'm wil backuppen of herstellen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:34 schreef Saninl het volgende:
Ik soms, voor de zekerheid. Verder gewoon iCloud backup.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:34 schreef Saninl het volgende:
Dat gebeurt niet. De apps die je geinstalleerd hebt onthoud iCloud alleen een referentie van (immers: de app kun je zo weer uit de appstore plukken). Muziek en films die je met iTunes gesynchroniseerd hebt worden ook niet gebackupped, die staan al in je iTunes op je computer. Zo valt het over het algemeen best mee hoe groot zo'n backup is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
geen 16/32/64 gig uploaden of downloaden als je 'm wil backuppen of herstellen?
Ja, maar de data v/d apps worden wel opgeslagen en dat kan makkelijk in de GBs lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. De apps die je geinstalleerd hebt onthoud iCloud alleen een referentie van (immers: de app kun je zo weer uit de appstore plukken). Muziek en films die je met iTunes gesynchroniseerd hebt worden ook niet gebackupped, die staan al in je iTunes op je computer. Zo valt het over het algemeen best mee hoe groot zo'n backup is.
Nokia!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het zat. Pak m'n oude Nokia wel weer, kan ik wel sms'en.
En als je alles van je iPad en je iPhone terugzet op de fabrieksinstellingen?quote:
ja daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En als je alles van je iPad en je iPhone terugzet op de fabrieksinstellingen?
Ah. En je kunt ook niet met die personen whatsappen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja daar heb ik geen zin indat ging de vorige keer ook al niet zoals het moest met back-ups enzo.
ja dat wel, maar toch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ah. En je kunt ook niet met die personen whatsappen?
En als je iMessage uitzet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nu helemaal niet meer sms'en of wat dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |