Ik. Volgens mij heb je een datalimiet met iCloud. Daarnaast bewaar ik de backup data liever op een plek waar ik het kan zien (en eventueel gegevens uit deze bestanden halen met thirdparty programma's).quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:34 schreef Saninl het volgende:
Wie slaat er nog zijn of haar reservekopie op op zijn computer?
En wat is daar nu nog de meerwaarde van ipv via iCloud?
geen 16/32/64 gig uploaden of downloaden als je 'm wil backuppen of herstellen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:34 schreef Saninl het volgende:
Ik soms, voor de zekerheid. Verder gewoon iCloud backup.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:34 schreef Saninl het volgende:
Dat gebeurt niet. De apps die je geinstalleerd hebt onthoud iCloud alleen een referentie van (immers: de app kun je zo weer uit de appstore plukken). Muziek en films die je met iTunes gesynchroniseerd hebt worden ook niet gebackupped, die staan al in je iTunes op je computer. Zo valt het over het algemeen best mee hoe groot zo'n backup is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
geen 16/32/64 gig uploaden of downloaden als je 'm wil backuppen of herstellen?
Ja, maar de data v/d apps worden wel opgeslagen en dat kan makkelijk in de GBs lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. De apps die je geinstalleerd hebt onthoud iCloud alleen een referentie van (immers: de app kun je zo weer uit de appstore plukken). Muziek en films die je met iTunes gesynchroniseerd hebt worden ook niet gebackupped, die staan al in je iTunes op je computer. Zo valt het over het algemeen best mee hoe groot zo'n backup is.
Nokia!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het zat. Pak m'n oude Nokia wel weer, kan ik wel sms'en.
En als je alles van je iPad en je iPhone terugzet op de fabrieksinstellingen?quote:
ja daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:28 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En als je alles van je iPad en je iPhone terugzet op de fabrieksinstellingen?
Ah. En je kunt ook niet met die personen whatsappen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja daar heb ik geen zin indat ging de vorige keer ook al niet zoals het moest met back-ups enzo.
ja dat wel, maar toch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ah. En je kunt ook niet met die personen whatsappen?
En als je iMessage uitzet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nu helemaal niet meer sms'en of wat dan ook
De indicatie klopt eerder dan dat hij uitloopt, en ook niet verbaasd zijn als hij enkele dagen naar voren gehaald wordt. Tot nu toe is mijn ervaring dat Apple een ruime marge neemt voor zichzelf, en de leverdatum soms wel een paar dagen eerder kan zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:58 schreef Vendris het volgende:
Heb de mijne ergens de 28e op de applestore besteld (64gb zwart)
Levertijden staan zoals bij iedereen op 3-4 weken, levering 24-30oct.
Iemand met eerdere apple bestel ervaring die kan zeggen of deze indicatie vaak klopt, of uitloopt?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:44 schreef bear87 het volgende:
[..]
De indicatie klopt eerder dan dat hij uitloopt, en ook niet verbaasd zijn als hij enkele dagen naar voren gehaald wordt. Tot nu toe is mijn ervaring dat Apple een ruime marge neemt voor zichzelf, en de leverdatum soms wel een paar dagen eerder kan zijn.
jawel, mms wordt het dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Uhm, met sms kun je volgens mij sowieso geen afbeeldingen versturen, alleen tekst...
Is er dan wel een optie om hem weer helemaal leeg te krijgen zonder te moeten updaten? Jailbreak mag eventueel weg, als die maar op 5.1.1 blijftquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:22 schreef OEM het volgende:
[..]
En waarom zoveel hits als je er op googlet? Bij mij was de kans trouwens 100. Anyway, de vraagsteller is gewaarschuwd. Wat jullie ervan vinden.....
Ik zou gaan verhuizen als ik jou was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat had ik vanmiddag gedaan maar het hielp niet en het was een gedoe om hem weer eraan te koppelen. Misschien dat het gewoon aan wifi bij mij thuis ligt, aangezien hij het nu gewoon doet.
Je kan je iMessage bericht ingedrukt houden en dan handmatig voor 'als sms versturen' kiezen. Weet niet of je je iCloud accounts goed hebt geconfigureerd maar als dat zo is ligt het waarschijnlijk aan je internet connectie op beide apparaten. En hoezo slurpt er iets je 'datalimiet' leegquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Kan iemand me helpen met iMessage, ik kan zonder 3g geen berichten sturen via iMessage en hij schakelt ook niet over op gewone sms (heb toch onbeperkt sms). Ik word er echt gestoord van. Het loopt compleet door de war met de Ipad: ik verzend iets via de iPhone, krijg antwoord op de Ipad. Iemand stuurt me een afbeelding, die komt alleen binnen op de Ipad. Afbeeldingen via de iPhone verstuurt ie dus ook alleen als 3G aanstaat. En aangezien er iets is wat m'n datalimiet leegslurpt heb ik die uitgezet als ik thuis ben, want daar heb ik overal wifi. Volgens de instellingen moeten de berichten op m'n iPhone binnenkomen op zowel m'n telefoonnummer als op m'n Apple ID. Ik snap er echt geen kont meer van. Ik wil gewoon sms'en met m'n telefoon zonder de Ipad ernaast te houden.
En de Ipad spelt z'n eigen naam steeds verkeerdkan het we 100 keer veranderen maar hij onthoudt het niet.
Zijn gewoon instellingen die je zelf hebt geconfigureerd. Snap overigens niet hoe je zoveel kan verbruiken, ik heb 2 Gmails, 1 iCloud en een Exchange account die allemaal e-mail en contacten + 2 calendars syncen, best wel veel apps en zit bijna altijd op 3G. Gebruik met dit alles ~1gb per maand max.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Omdat ik ineens drie keer zo veel verbruik als de afgelopen twee jaarterwijl ik nu overal wifi heb.
Je kan toch zien of hij verbonden is met WiFi of niet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Maar het ligt aan wifi thuis denk ik. M'n kindle pakt wifi hier ook niet.
Kan niet in de standaard Clock app.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Chule het volgende:
Mijn wekker snoozt elke 9 minuten. Iemand enig idee hoe ik dat kan veranderen naar bijvoorbeeld 5 minuten?
Haha.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Kan niet in de standaard Clock app.
Je kan eventueel handmatig meerdere alarmen achter elkaar zetten.
ik zit bijna nooit op 3G, daarom vond ik het raar dat ik ineens zoveel verbruikte en heb het toen uitgezet. En toen begon iMessage te kloten. Die doet het dus maar sporadisch op alleen wifi. Alsof er toch 3G gebruikt wordt ook al staat er boven in het scherm dat hij op wifi zit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zijn gewoon instellingen die je zelf hebt geconfigureerd. Snap overigens niet hoe je zoveel kan verbruiken, ik heb 2 Gmails, 1 iCloud en een Exchange account die allemaal e-mail en contacten + 2 calendars syncen, best wel veel apps en zit bijna altijd op 3G. Gebruik met dit alles ~1gb per maand max.
[..]
Je kan toch zien of hij verbonden is met WiFi of niet?
Belachelijk dat dat anno nu nog niet ingesteld kan worden overigens...quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Kan niet in de standaard Clock app.
Je kan eventueel handmatig meerdere alarmen achter elkaar zetten.
traditiequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Belachelijk dat dat anno nu nog niet ingesteld kan worden overigens...
Leuk, maar soms wil ik vijf minuten snoozen en soms twintigquote:
Niemand een idee? Kan met Google ook niks vinden....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:20 schreef Kreator het volgende:
Een collega hier heeft een iPhone (eerst een 4s, nu een 5). Wij gebruiken MS exchange. Als hij een mail beantwoord, dan komt deze in concepten ipv dat ie em verstuurt. Nieuwe mails versturen gaat wel goed.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Andere iPhone gebruikers hebben er geen last van.
Toestel aan en uit zetten hielp bij mij (iPhone 4).quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:03 schreef Agiath het volgende:
Heb nu ook problemen met wifi op iOS6 met mijn 3GS... reset network settings al gedaan een ook http proxy op auto gezet. Maar toch krijg ik hele lage snelheden op mijn wifi netwerk terwijl ik naast de router zit met vol bereik.... iemand nog tips?
KPN he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:11 schreef Armageddon het volgende:
Heb hem nu een paar daagjes en ik ben super tevreden. Exchange doet het hier ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |