quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:02 schreef RoW_0 het volgende:
OHGOD. Net van werk een Samsung Galaxy 2 gekregen. God, help me. De achterkant is letterlijk 'cheap plastic' en ik dacht echt dat hij stuk ging. Ik weet niet waar ik moet beginnen, zelfs de eerste keer aanzetten is een chaos.
quote:
Ik ben niet de meest voorzichtige gebruiker, gebruik geen bumpers en hoesjes. Heb 'm sinds maandag en het krassen lijkt mij overdreven, ik heb er nog geen enkel krasje op. Een collega van me heeft een zwarte, en ook bij hem zit er nog geen krasje op. Het valt allemaal mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:25 schreef David Letterman het volgende:
Al ervaringsdeskundigen wat betreft het makkelijker krassen van de 5? Zit ie echt zo snel onder of is dat erg overdreven?
Dat je plastic pure bagger vindt oke, maar dit is gewoon fucking gay gedrag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:02 schreef RoW_0 het volgende:
OHGOD. Net van werk een Samsung Galaxy 2 gekregen. God, help me. De achterkant is letterlijk 'cheap plastic' en ik dacht echt dat hij stuk ging. Ik weet niet waar ik moet beginnen, zelfs de eerste keer aanzetten is een chaos.
Wat had je hiervoor?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:14 schreef Armageddon het volgende:
Zo, hij is binnen hoor. Ik kan je vertellen. Dit is het. Siri werkt. Nieuwe oorpluggen , de beste bass ooit. Sparkling colors. Dit schopt kont!
Staat er bij dat het gewoon werkt met Apple productenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:17 schreef Erasmusch het volgende:
Heb prive een S2 en krijg van het werk een iphone. Werken de controls en mic van deze headphones ook op non apple producten?
http://goincase.com/products/detail/capsule-ec30013
Ja, daar is ie speciaal voor gemaakt. Ik bedoel of ie werkt met producten van bv Samsung.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:27 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Staat er bij dat het gewoon werkt met Apple producten
Sorry begreep het verkeerd. Geen idee danquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, daar is ie speciaal voor gemaakt. Ik bedoel of ie werkt met producten van bv Samsung.
Yup,wissen is wissen en terug naar fabriekinstellingen en geen nieuwe FW.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:15 schreef rumiii het volgende:
Resulteert ''Wis alle inhoud en instellingen'' in verlies van de jailbreak?
Krijg je dan bovendien meteen de nieuwste firmware erop?
Alles opnieuw updaten vanaf je standaardfabrieksinstellingen en JB erbij dan naar ik meen.quote:Ik wil graag een 4 resetten maar toch 5.1.1 behouden
Zo een reset levert hopelijk geen problemen op terwijl de telefoon al een jailbreak heeft..
Kan het niet via "instellingen / algemeen / software update"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:02 schreef Guidetti het volgende:
Ik wil voor een kennis van mij haar 3Gs van iOS 4 naar 6 updaten. Als ik hem aansluit op iTunes en daarna de update download geeft hij een netwerk time-out foutmelding aan en dan stopt hij er mee. Dit is al een paar keer voorgekomen. Iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen?
iOS 6 voor de 3GS op het internet dowoaden en dan via iTunes shift knop+updaten doen, dan kan je een firmwarebestand kiezen en dan kies je je zojuist gedownloade iOS6quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:02 schreef Guidetti het volgende:
Ik wil voor een kennis van mij haar 3Gs van iOS 4 naar 6 updaten. Als ik hem aansluit op iTunes en daarna de update download geeft hij een netwerk time-out foutmelding aan en dan stopt hij er mee. Dit is al een paar keer voorgekomen. Iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen?
Beste bass ooit?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:14 schreef Armageddon het volgende:
Zo, hij is binnen hoor. Ik kan je vertellen. Dit is het. Siri werkt. Nieuwe oorpluggen , de beste bass ooit. Sparkling colors. Dit schopt kont!
Ik kan je zeggen, die nieuwe oordopjes zijn even slechtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef very het volgende:
[..]
Beste bass ooit?
Uit apple oordopjes?
Ik ben benieuwd naar je vergelijkingsmateriaal
Er komt inderdaad flink veel bass uit die nieuwe.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:25 schreef very het volgende:
[..]
Beste bass ooit?
Uit apple oordopjes?
Ik ben benieuwd naar je vergelijkingsmateriaal
Niet doen. Zo'n reset op je telefoon met een jailbreak sloopt de boel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:15 schreef rumiii het volgende:
Ik wil graag een 4 resetten maar toch 5.1.1 behouden
Zo een reset levert hopelijk geen problemen op terwijl de telefoon al een jailbreak heeft..
Onzinquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:08 schreef OEM het volgende:
[..]
Niet doen. Zo'n reset op je telefoon met een jailbreak sloopt de boel.
Dat kan gewoon hoor. Ik doe het sinds mijn eerste iPhone. Ja, het kan altijd misgaan maar die kans is nihil.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:13 schreef OEM het volgende:
[..]
Google maar en ik ben er zelf ook tegenaan gelopen. Restoren vanaf iTunes is de manier.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoor. Ik doe het sinds mijn eerste iPhone. Ja, het kan altijd misgaan maar die kans is nihil.
quote:To clarify, Reset All Settings is totally safe, and in fact will solve most problems and glitches on jailbroken iPhones. Erase All Content & Settings however will result in a bootloop as it is the equivalent of formatting the device and fails due to file structure having been reorganised during jailbreak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |