Boeien Dirk. Dat is in een maand opgelost.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef Dirkh het volgende:
Nou je de iPhone5 is leuk, jadiejadieja. Maar 80% van de apps, als het niet meer is, is nog niet aangepast voor het langere scherm. Wat je dus hebt is zwarte balkjes, onder en boven. Leuk zo'n groter scherm, nu wachten tot je er wat aan hebt. En geloof me, het is bloedirritant als je bijvoorbeeld whatsapp gebruikt want je toetsenbord zit daardoor hoger en je tikt dus vaak mis.
Ik tik anders hele rare dingen via whatsapp op het moment, volgens mij heb ik al ergens een kind erkend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Boeien Dirk. Dat is in een maand opgelost.
Works as designed.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik tik anders hele rare dingen via whatsapp op het moment, volgens mij heb ik al ergens een kind erkend.
Leuk man een totaal suggestieve review op Youtube bekijken waarvan de S3 in battery saving mode zit en waarbij je duidelijk kunt zien dat de reviewer telkens net wat eerder op de iPhone 5 drukt. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de gebruiker de ''like'' of ''unlike'' button uitgeschakeld heeft aangezien dat door andere ook geconstateerd is. Ik vraag me werkelijk waar af waarom mensen zo graag een smartphone met elkaar willen vergelijken? Wellicht om hun aankoop te rechtvaardigen. Daarnaast gaat het om de Galaxy S3 US versie, die net wat minder is dan de Europese.quote:
Dus een microseconde verschil die jij denkt te zien, verklaart meerdere seconden laadtijd? En die benchmark vergeten we ook even voor het gemak. Of oh, de kwaliteit van de foto. Faalhaasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leuk man een totaal suggestieve review op Youtube bekijken waarvan de S3 in battery saving mode zit en waarbij je duidelijk kunt zien dat de reviewer telkens net wat eerder op de iPhone 5 drukt. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de gebruiker de ''like'' of ''unlike'' button uitgeschakeld heeft aangezien dat door andere ook geconstateerd is. Ik vraag me werkelijk waar af waarom mensen zo graag een smartphone met elkaar willen vergelijken? Wellicht om hun aankoop te rechtvaardigen.
De enige faalhaas ben jij. De battery saving mode op de S3 zorgt ervoor dat de smartphone net wat langer meegaat. Dit zorgt er echter wel voor dat de S3 een stuk langzamer wordt. Als je ook meer enigszins hersenen zou hebben dan had je kunnen weten dat een benchmark vrij weinig zegt. Ten tweede zijn voornamelijk de dual core versies van de Samsung S3 vergeleken met de iPhone 5 op Amerikaanse websites. En als je de desbetreffende websites opzoekt die gebruikt zijn voor de dergelijke testen dan had je ook kunnen weten dat er genoeg S3 versies te vinden zijn die veel hoger scoren dan iPhone 5 met een stock rom. En beide smartphones zijn gewoon goed. Het is dan ook kortzichtig (maar goed niet dat ik wat anders van je had verwacht) om daaruit conclusies te trekken. Overigens interesseert het mij vrij weinig welke beter is. Zowel de iPhone 5 als de Galaxy S3 zijn gewoon goede smartphones.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:10 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Dus een microseconde verschil die jij denkt te zien, verklaart meerdere seconden laadtijd? En die benchmark vergeten we ook even voor het gemak. Of oh, de kwaliteit van de foto. Faalhaas
Benchmarksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:10 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Dus een microseconde verschil die jij denkt te zien, verklaart meerdere seconden laadtijd? En die benchmark vergeten we ook even voor het gemak. Of oh, de kwaliteit van de foto. Faalhaas
Sommige wel. Met ios5 hetzelfde probleem gehad trouwens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:28 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Hebben al die iPhone gebruikers iOS 6?
Ruilen tegen een 4s?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef Dirkh het volgende:
Nou je de iPhone5 is leuk, jadiejadieja. Maar 80% van de apps, als het niet meer is, is nog niet aangepast voor het langere scherm. Wat je dus hebt is zwarte balkjes, onder en boven. Leuk zo'n groter scherm, nu wachten tot je er wat aan hebt. En geloof me, het is bloedirritant als je bijvoorbeeld whatsapp gebruikt want je toetsenbord zit daardoor hoger en je tikt dus vaak mis.
man the fuck up mietjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:02 schreef RoW_0 het volgende:
OHGOD. Net van werk een Samsung Galaxy 2 gekregen. God, help me. De achterkant is letterlijk 'cheap plastic' en ik dacht echt dat hij stuk ging. Ik weet niet waar ik moet beginnen, zelfs de eerste keer aanzetten is een chaos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |