quote:
Drie Dwaze Dagen
Ik denk dan moet je niet in die winkels zijn met slaande, gillende, hysterische parelkettingvrouwtjes...
Maar online... Tsja, als je de capaciteit niet hebt, doe dan niks online
klacht: Bijenkorf snapt niet helemaal hoe je van je zooi af moet komen.
Ik heb voor 15k aan shop spullen, mij gooien ze er echt niet zomaar uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben nu een half uur binnen en er nog altijd niet uitgegooid..
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb voor 15k aan shop spullen, mij gooien ze er echt niet zomaar uit.
Hopelijk wordt die van jou niet geannuleerd omdat de voorraad met vertraging bijgewerkt wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:30 schreef Fiorellino het volgende:
De sjaal is nu uitverkocht in de kleur die ik heb gekocht, volgens mij had ik de laatste.
Ah nee, dat hoop ik niet! Gebeurt dat wel eens bij de Bijenkorf?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk wordt die van jou niet geannuleerd omdat de voorraad met vertraging bijgewerkt wordt.
Als een ander je net voor was bij het afrekenen wel !!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:31 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Ah nee, dat hoop ik niet! Gebeurt dat wel eens bij de Bijenkorf?
Weet ik niet, heb ik wel al gehad bij andere webwinkels met aanbiedingen. Maar hopelijk heeft de bijenkorf voor deze dagen een snel voorraadsysteem.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:31 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Ah nee, dat hoop ik niet! Gebeurt dat wel eens bij de Bijenkorf?
Dat meisje onzeker maken over haar bestellingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb ik wel al gehad bij andere webwinkels met aanbiedingen. Maar hopelijk heeft de bijenkorf voor deze dagen een snel voorraadsysteem.
Het is toch zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:33 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat meisje onzeker maken over haar bestelling
Achja, ik wacht wel de verzendbevestiging af en anders pechquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb ik wel al gehad bij andere webwinkels met aanbiedingen. Maar hopelijk heeft de bijenkorf voor deze dagen een snel voorraadsysteem.
Mag ik je webshopnummer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:34 schreef Pharkus het volgende:
ik heb het eigenlijk wel weer gezien, geen anticlimax, eigenlijk precies wat ik me er bij voorstelde.
hommoquote:
Neequote:
Okéquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Neeik wacht net zolang totdat de portier me komt verwijderen.
Ik blijf lekker zittenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:35 schreef Psy-freak het volgende:
ALLEMAAL ERAF, NU!
Status 12:34
Geachte klant, het is erg moeilijk om uit alle dwaze artikelen iets moois uit te kiezen, daarom is het erg druk op debijenkorf.nl.
De portier zal proberen zo veel mogelijk mensen toegang te geven tot de website. Bedankt voor uw geduld.
Wel een climax net in het pashokje toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:34 schreef Pharkus het volgende:
ik heb het eigenlijk wel weer gezien, geen anticlimax, eigenlijk precies wat ik me er bij voorstelde.
Mja dat wel, maar jouw tetten horen niet op een kinderafdeling hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik blijf lekker zitten
[..]
Wel een climax net in het pashokje toch?
Klacht ingediend bij de portier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Neeik wacht net zolang totdat de portier me komt verwijderen.
Het is nu "vermaak terwijl u wacht".quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dude, dit was een distopic. Wat is dit voor crap geworden.
En blijkbaar heeft Apple tegenwoordig een patent op witte oordopjes dus die hebben ze dan ook maar geel gemaaktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wit shirt met gele mouwen, beetje apart.
Was dat het pashokje naast de mijne? Al de pashokjes schudden heen en weer..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:37 schreef kwiwi het volgende:
Wel een climax net in het pashokje toch?
Wat doe jij in de kinderpashokjes?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Was dat het pashokje naast de mijne? Al de pashokjes schudden heen en weer..
M'n zoon iets aanpassen..quote:
quote:
Kijken, kijken, niet kopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:56 schreef Quantic het volgende:
Nou, ik ben er doorheengekomen.. Even doorheen gebrowsed, wat een crack allemaal zeg, dat hier al die heisa over is
Die 20 euro korting krijg je alleen als je 200 euro besteedtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tenzij je verder niets te doen hebt is die 20 euro korting het ook niet waard.
Is het nou gelukt met je aankoop uiteindelijk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die 20 euro korting krijg je alleen als je 200 euro besteedt
Ik mag er trouwens niet meer in nu
Jup, twee mooie Waterman pennen met 25% korting.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het nou gelukt met je aankoop uiteindelijk?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jup, twee mooie Waterman pennen met 25% korting.
Fuck, had je wel een voor mij mogen meebestellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jup, twee mooie Waterman pennen met 25% korting.
Ik ben er ook uitgetraptquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
En nu ben je er uitgetrapt en mag je er de rest van de dag niet meer in?
tubgirl gepost?quote:
Ja ik was ff lunchenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik nog nietKlik wel elke 10 minuten ofzo een keer ergens op
Goed systeem dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:09 schreef Pharkus het volgende:
Laat u niet afschrikken door het hoge wachtrij nummer, dit is inclusief klanten die al uit de rij gestapt zijn. De wachtrij wordt snel kleiner.
Leren tellen, duh.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:13 schreef kwiwi het volgende:
Wat is deze trouwens.. kwam tijdens het winkelen uit verveling een ipad beschermhoes voor baby's tegenWat moet mijn baby in godsnaam met een ipad?
[ afbeelding ]
Mijn nichtje van 2 kan feilloos met zo'n ding over weg hoor. Die youtube't zo heel de bibaboerderij tevoorschijn, of filmpjes van treinspotters. (ze heeft iets met treinen).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:13 schreef kwiwi het volgende:
Wat is deze trouwens.. kwam tijdens het winkelen uit verveling een ipad beschermhoes voor baby's tegenWat moet mijn baby in godsnaam met een ipad?
[ afbeelding ]
Lijkt me meer bedoeld ter bescherming voor als je baby ermee smijt. Hoewel het uiterlijk smijten alleen maar aantrekkelijker maakt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 39,95 __quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Laat u niet afschrikken door het hoge wachtrij nummer, dit is inclusief klanten die al uit de rij gestapt zijn. De wachtrij wordt snel kleiner.
Idem. En die filterfunctie werkt voor geen meter.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
Nou zit ik er in en denk ik wat doe ik hier
Ik zit nog te wachten, eta 14:00quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, ik hoef niks te kopen. Maar wil ook voor zoveel mogelijk in mijn karretje dumpen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
Nou je mag mijn plek wel, wat een aanfluiting
En dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:57 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Ja, ik hoef niks te kopen. Maar wil ook voor zoveel mogelijk in mijn karretje dumpen.
Wie het hoogste kan was toch de actie?
Ze zien aan je ip adres dat je in een pauperbuurt woont en niks kunt kopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:53 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
Helaas bent u uw plaats in de wachtrij verloren, doordat uw wachtrij nummer niet meer geldig is. Klik op de button hieronder om een nieuwe plaats in de wachtrij te verkrijgen
Wat is dit?
Godverdomme, das nou de 2e x al dat ik uit die rij van 90.000 mensen word gekickt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zien aan je ip adres dat je in een pauperbuurt woont en niks kunt kopen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:00 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]Ik zit op mn werk hoor.
En daar woon ik helemaal niet.
Ik moet bijna huilen gewoon.
quote:Wat is dit?
quote:Helaas bent u uw plaats in de wachtrij verloren, doordat uw wachtrij nummer niet meer geldig is. Klik op de button hieronder om een nieuwe plaats in de wachtrij te verkrijgen
Ik werk daar (eigenlijk voor diesel maar wel shop in shop). Hoefde vanmorgen niet te werken aangezien ik een koopavond+weekend kracht ben maar hoorde van verschillende collega's dat het asociaal druk is.. Mensen lopen nog net niet te vechten voor bepaalde producten.. Beetje Amerikaanse taferelen. Vanavond t/m zondag is de beurt aan mijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:06 schreef Adelante het volgende:
Zijn er al mensen daadwerkelijk in een Bijenkorf winkel geweest en iemand die zijn ervaring wil delen?
[ afbeelding ]
Wat is dezequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:06 schreef Adelante het volgende:
Zijn er al mensen daadwerkelijk in een Bijenkorf winkel geweest en iemand die zijn ervaring wil delen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dezeGaat het er écht zo aan toe?
Jij wist nog niet dat de mensheid moreel failliet en feitelijk opgegeven is?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dezeGaat het er écht zo aan toe?
godver ik moest echt lachen:quote:
Kijk, ik zeg niet dat je dan persé dood moet ofzo he. Echt niet. Maar als we toch moeten gaan kiezen in de toekomst...quote:
Ik was binnen en er weer uit, kennelijk kan ik nooit eens even rustig werken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ook eindelijk eruit gegooidNa 20 min. nergens op klikken o.i.d.
Ja en dan? Wat is hier de lol van?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:52 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
Ik zit nu met 22.000¤ in mn mandje. Zwaar mandje!
Kijken wanneer je eruit word gekickt, bij een bepaald bedrag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en dan? Wat is hier de lol van?
Zit er ook een boek bij zodat je je Nederlands wat kan bijspijkeren?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:55 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Kijken wanneer je eruit word gekickt, bij een bepaald bedrag.
Ja, leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:55 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Nee, wel een hamer, maar is opzich best lastig, als je iets wilt zeggen, je een komma plaatst en dan vergeet wat je wilt zeggen toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zit er ook een boek bij zodat je je Nederlands wat kan bijspijkeren?
Die komma is niet het probleem hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Nee, wel een hamer, maar is opzich best lastig, als je iets wilt zeggen, je een komma plaatst en dan vergeet wat je wilt zeggen toch?
Stop met je getroll man. Is niet het eerste topic waarin je je als een kind loopt te gedragen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die komma is niet het probleem hoor.
Kijken wanneer je eruit word gekickt, < bij een bepaald bedrag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die komma is niet het probleem hoor.
Nee bij een bepaalde tijd niks doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:55 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
In Opera: rechter muis > Reload every > Custom > 2 minuten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee bij een bepaalde tijd niks doen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In Opera: rechter muis > Reload every > Custom > 2 minuten.
Fun forever.
Oh ze kijken trouwens niet naar wat je in je mandje hebt hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:05 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Kijken wanneer je eruit word gekickt, < bij een bepaald bedrag.
Daar zit de komma, ik wilde iets anders typen.
Had het beter zo kunnen doen:
Kijken bij welk bedrag je van de site af word gekickt.
Dat is je probleem toch?
en wat is daar de fun van?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In Opera: rechter muis > Reload every > Custom > 2 minuten.
Fun forever.
Dan word je er nooit uitgekickt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:12 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
en wat is daar de fun van?
Kindertjes tochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan word je er nooit uitgekickt.
Nee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stop met je getroll man. Is niet het eerste topic waarin je je als een kind loopt te gedragen.
2 minuten later is het bij mij 29.543quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
2 minuten later is het bij mij 29.543
Fake zeg ik, fake
Waarom moet ik niet denken dat ik het topic gevolgd heb?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk niet dat jij het topic hebt gevolgd.
Oh!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan word je er nooit uitgekickt.
Begrijpend lezen is best lastig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom moet ik niet denken dat ik het topic gevolgd heb?
Net zo grappig als je winkelwagentje volstauwen met 40.000 euro aan spullen en dan stiekem wegrennenquote:
Nouja, er zat nu 1.400.000 in, maar er komt maar geen portier aan, of bediende. Dus vandaar!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Net zo grappig als je winkelwagentje volstauwen met 40.000 euro aan spullen en dan stiekem wegrennen
Wat fijn dat je jezelf hier een beetje bloot geeft en wat vertelt over wat je zoal vindt van dingenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is best lastig.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat fijn dat je jezelf hier een beetje bloot geeft en wat vertelt over wat je zoal vindt van dingen.
Dat zijn taalgebruik zo verschrikkelijk faalt dat hij eigenlijk heel andere dingen typt dan dat hij bedoelt is toch niet mijn probleem?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Overduidelijk geen KLB/ONZ'er dit.
Zijn er andere sub-forum/fora's dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:25 schreef kwiwi het volgende:
Zullen wij samen gaan neucken?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat fijn dat je jezelf hier een beetje bloot geeft en wat vertelt over wat je zoal vindt van dingen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:25 schreef kwiwi het volgende:
Iedereen begrijpt wat ie bedoelt, behalve jij.. Wie faalt er dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat zijn taalgebruik zo verschrikkelijk faalt dat hij eigenlijk heel andere dingen typt dan dat hij bedoelt is toch niet mijn probleem?
Ja R&P is wel leuk, beetje lopen trollen enzulksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:27 schreef Doppeltje-voor-de-darst het volgende:
[..]
Zijn er andere sub-forum/fora's dan?
Klinkt goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zullen wij samen gaan neucken?
Mijn taalgebruik is dik in orde, alleen is het niet altijd nodig alle zinnen voluit te schrijven, want als je begrijpend lezen onder de knie hebt snap je precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat zijn taalgebruik zo verschrikkelijk faalt dat hij eigenlijk heel andere dingen typt dan dat hij bedoelt is toch niet mijn probleem?
Oh en KLB is geen ONZ.
Voor mij wel handig, ik wil namelijk om 0.01 wat bestellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Maar wat heb ik gemist dan? Waarom is het opeens tof om sessies open te houden?
Nee, dat is het niet. Net zoals dat het niet grappig, leuk of tof is om je winkelwagen te vullen met tienduizenden Euro's aan spullen om vervolgens te wachten of je dan uit de winkel wordt getrapt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Maar wat heb ik gemist dan? Waarom is het opeens tof om sessies open te houden?
Wat interesseert het mij of een ander het begrijpt? Zijn posts zijn toch aan mij gericht?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen begrijpt wat ie bedoelt, behalve jij.. Wie faalt er dan?
Jij bent een aanwinst voor het internet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij of een ander het begrijpt? Zijn posts zijn toch aan mij gericht?
Ik reageer erop zoals ik ze lees en denk dat hij ze bedoelt.
Oké dan zitten we tot zover op één lijn. Maar waar sloeg die reactie dan op dat ik het topic niet gelezen zou hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Net zoals dat het niet grappig, leuk of tof is om je winkelwagen te vullen met tienduizenden Euro's aan spullen om vervolgens te wachten of je dan uit de winkel wordt getrapt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij of een ander het begrijpt? Zijn posts zijn toch aan mij gericht?
Ik reageer erop zoals ik ze lees en denk dat hij ze bedoelt.
Ik ben slecht in sarcasme doorhebben lieverd. Dus... bedankt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent een aanwinst voor het internet.
Misschien moet je even de eerste pagina's van het vorige topic doorlezen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan zitten we tot zover op één lijn. Maar waar sloeg die reactie dan op dat ik het topic niet gelezen zou hebben?
Lieve schat. Ik denk dat jij eerder wat aan je begrijpend lezen moet doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ga lekker terug naar het holletje waar je uit kwam gekropen zeiksnor. En doe daar wat aan je begrijpend lezen skills; het is namelijk te triest voor woorden dat je een zin blijkbaar niet meer begrijpt wanneer er een tweeletterig woordje uit weggelaten wordt
Dat begrijp ik prima, ik begrijp echter ook dat mensen soms een woord weglaten en de gedachte achter de zin daar niet anders van wordtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lieve schat. Ik denk dat jij eerder wat aan je begrijpend lezen moet doen.
Zo'n woordje verandert opeens de hele betekenis van een zin, maar blijkbaar ben jij te lomp om dat soort subtiele verschillen te kunnen zien.
Wat dacht je van nee?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet je even de eerste pagina's van het vorige topic doorlezen...
Dat was niet sarcastisch bedoeld, dat het grappig is om je sessie te vernieuwen en open te laten was dat wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben slecht in sarcasme doorhebben lieverd. Dus... bedankt?
Het is niet aan mij om te bepalen wat iemand bedoelt met zijn post en wat de gedachte daarachter is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat begrijp ik prima, ik begrijp echter ook dat mensen soms een woord weglaten en de gedachte achter de zin daar niet anders van wordt
Oh. Nou dankjewel danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was niet sarcastisch bedoeld, dat het grappig is om je sessie te vernieuwen en open te laten was dat wel.
Het nadeel is wel dat ik nu, voor ik ga posten, 2 seconden moet nadenken om hele zinnen te schijten in plaats van halve, die een ieder ander begrijptquote:
Oh dat maakt mij niet uit. Als ik jou vervelend vind ga ik je zinnen gewoon letterlijk opvattenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het nadeel is wel dat ik nu, voor ik ga posten, 2 seconden moet nadenken om hele zinnen te schijten in plaats van halve, die een ieder ander begrijpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je halen dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:40 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik zet vanavond 4 browsers in de wachtrij, en dan afwachten met welke ik na 0.00 het eerste binnen ben
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dat maakt mij niet uit. Als ik jou vervelend vind ga ik je zinnen gewoon letterlijk opvatten.
Dat is verder geen probleem, ik vind het formuleren van hele zinnen gewoon zo zakelijk en statisch over komen, we zitten hier niet tussen de jurispredentie te neuzen, we zitten op een forum. Maar stiekem vind ik je toch wel liev. (en ik weet dat je lief met een f spelt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo serieus doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is verder geen probleem, ik vind het formuleren van hele zinnen gewoon zo zakelijk en statisch over komen, we zitten hier niet tussen de jurispredentie te neuzen, we zitten op een forum. Maar stiekem vind ik je toch wel liev. (en ik weet dat je lief met een f spelt)
Maar kwiwi waarom zeg je dat nouquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ga lekker terug naar het holletje waar je uit kwam gekropen zeiksnor. En doe daar wat aan je begrijpend lezen skills; het is namelijk te triest voor woorden dat je een zin blijkbaar niet meer begrijpt wanneer er een tweeletterig woordje uit weggelaten wordt
Love hurts.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar kwiwi waarom zeg je dat nou.
Ik ben speciaal lesbisch geworden zodat ik jou kon doen en dan doe je nu zo.
Er reageerd er nu 1 op jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch goedt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
AdoraBelle waar ben je als je nodig bent?
"reageerd"
wat reageerd?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:40 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Er reageerd er nu 1 op je![]()
en nee zo snel zijn we echt niet.
Waarschijnlijk onder de voet gelopen door een horde Ingrids. RIPquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef Adelante het volgende:
Heee, je kunt er nu gewoon ineens op: is de portier dood?
gewoon IN de winkel?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Coca_Cola het volgende:
Vandaag gekocht in De Bijenkorf:
- Krups Nespresso apparaat
- Prullenbak
- Badjas
- Ferrari rijden voor 30 minuten
- Boxer
- Nespresso capsules
Niet heeeeeel veel, maar toch wel wat.
Rustig want het regende zo hard vanmorgen om 09.30 waardoor er niet zoveel mensen waren. Toen ik in de middag nog eens ging kijken een stuk drukker, maar ik had alles al, dus geen last van gehad.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon IN de winkel?![]()
hoe was het?
Je kan ook een 3D-printer kopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef Anus het volgende:
Ben ik nou de enige vrouw hier, die de ophef niet begrijpt?
Electronica, audio en computer spullen duurder dan normaal, unisex-kleding voor bejaarden die gepromoot wordt, wat moet je ermee?
Ik kan ook gewoon kopen wat ik nodig heb, heb ik geen 3D printer voor nodig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Je kan ook een 3D-printer kopen.
Bedoel daarmee dat niet alleen maar zooi te koop is wat je niet nodig hebt. Oké misschien heb jij dan geen 3D-printer nodig, maar particulieren kunnen nu gewoon één bij De Bijenkorf halen/bestellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon kopen wat ik nodig heb, heb ik geen 3D printer voor nodig.
Met een 3D-printer hoef je verder nooit meer iets te kopen in je leven behalve grondstoffenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon kopen wat ik nodig heb, heb ik geen 3D printer voor nodig.
Altijd zo met zulke winkelsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef Prullenbak6 het volgende:
De Bijenkorft heeft opruiming en meteen al het pleb volk moet hun slag slaan.
volgens mij heeft het pleb volk geen geld voor een trui van 89 euro???quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef Prullenbak6 het volgende:
De Bijenkorft heeft opruiming en meteen al het pleb volk moet hun slag slaan.
Wat was de prijs voordat er korting is opgegeven?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij heeft het pleb volk geen geld voor een trui van 89 euro???
Kan best, want veel mensen haakten wel af en die bleven wel virtueel in de rij staan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef Doodloper het volgende:
Nu is er totaal geen wachtrij meer voor de sitezal dus wel een marketingdingetje zijn, want ik geloof niet echt dat op een werkdag om 10:00 er 80.000 mensen op de site willen, en rond 23:00 er helemaal niemand meer over is.
Nu wel ze waren 1 minuut te laat hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik wakker blijven tot 0.00 zodat ik kan bestellen en er vanaf ben, kan ik niks bestellen van "dag 2"
Ja zag hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nu wel ze waren 1 minuut te laat haha
Holy fuck dat was snel. Maar hij is niet mooi?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:23 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
En hij is binnen. Snel!
Maar hij gaat denk ik wel terug.
Vond ik ook!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy fuck dat was snel. Maar hij is niet mooi?
De portier kon er niet mee omgaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:01 schreef Adelante het volgende:
25% extra korting op alle meuk nu, maar alles ligt platzelfs de portier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |