quote:
Drie Dwaze Dagen
Ik denk dan moet je niet in die winkels zijn met slaande, gillende, hysterische parelkettingvrouwtjes...
Maar online... Tsja, als je de capaciteit niet hebt, doe dan niks online
klacht: Bijenkorf snapt niet helemaal hoe je van je zooi af moet komen.
Ik heb voor 15k aan shop spullen, mij gooien ze er echt niet zomaar uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben nu een half uur binnen en er nog altijd niet uitgegooid..
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb voor 15k aan shop spullen, mij gooien ze er echt niet zomaar uit.
Hopelijk wordt die van jou niet geannuleerd omdat de voorraad met vertraging bijgewerkt wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:30 schreef Fiorellino het volgende:
De sjaal is nu uitverkocht in de kleur die ik heb gekocht, volgens mij had ik de laatste.
Ah nee, dat hoop ik niet! Gebeurt dat wel eens bij de Bijenkorf?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk wordt die van jou niet geannuleerd omdat de voorraad met vertraging bijgewerkt wordt.
Als een ander je net voor was bij het afrekenen wel !!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:31 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Ah nee, dat hoop ik niet! Gebeurt dat wel eens bij de Bijenkorf?
Weet ik niet, heb ik wel al gehad bij andere webwinkels met aanbiedingen. Maar hopelijk heeft de bijenkorf voor deze dagen een snel voorraadsysteem.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:31 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Ah nee, dat hoop ik niet! Gebeurt dat wel eens bij de Bijenkorf?
Dat meisje onzeker maken over haar bestellingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb ik wel al gehad bij andere webwinkels met aanbiedingen. Maar hopelijk heeft de bijenkorf voor deze dagen een snel voorraadsysteem.
Het is toch zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:33 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat meisje onzeker maken over haar bestelling
Achja, ik wacht wel de verzendbevestiging af en anders pechquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb ik wel al gehad bij andere webwinkels met aanbiedingen. Maar hopelijk heeft de bijenkorf voor deze dagen een snel voorraadsysteem.
Mag ik je webshopnummer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:34 schreef Pharkus het volgende:
ik heb het eigenlijk wel weer gezien, geen anticlimax, eigenlijk precies wat ik me er bij voorstelde.
hommoquote:
Neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |