Ik doelde op veldspelers incl wisselsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vermeer was een held gisteren
Die had echt een hoop goede reddingen
Valt best mee. Poulsen, Sana, Boerrigter, De Jong en Moisander. De rest hobbelt op zijn minst leuk mee, of heeft de potentie ervoor.quote:
heb even gevraagd en ze gaan kijken wat mogelijk isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ey steven man is het nog gelukt?
ok thanks.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb even gevraagd en ze gaan kijken wat mogelijk is
Een vroeger wedstrijd op zondag na een Europese wedstrijd tegen Utrecht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:54 schreef TheClown1 het volgende:
zondag komt het wel goed. wellicht zelfs kans op grote uitslag maar gisteravond was wel lastig om te zien. zelfs pijnlijk
Utrecht was vorig jaar ook slecht, je weet nog hoe dat is afgelopen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
Utrecht is zo slechtDat kan niet misgaan.
Hopelijk zijn de ogen en het onbeperkte vertrouwen van De Boer nu ook open en op..
Ajax won?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Utrecht was vorig jaar ook slecht, je weet nog hoe dat is afgelopen?
Bankje voor de FEBO jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]...
Hopelijk gaat Boerrigter even op de bank plaats nemen.
14.gifquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]...
Hopelijk gaat Boerrigter even op de bank plaats nemen.
Vermeer, van Rhijn, Moisander, Alderweireld, Blind, Eriksen, de Jong staat wel vast.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:36 schreef kurk_droog het volgende:
Vermeer
Van Rhijn
Alderweirld
Moisander
Blind
?
Sporsklede / Boccarraraaraaaa
Eriksen
?
Hoessen
Babel
Nee, zodat Hoesen speelt. Die hoeft helemaal niet te spelen dus ik ben ook voor de laatste optie ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we Babel maar uit de spits halen en op rechts zetten zodat Sana op links kan
Gewoon Boerrigter Babel Sana zaterdag of Sana Babel Lukoki
Babel moet sowieso in de spits blijven inderdaad. Maar Boerrigter mag wel even wedstrijdje rusten hij kan het echt wel maar mist de vorm op dit momentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, zodat Hoesen speelt. Die hoeft helemaal niet te spelen dus ik ben ook voor de laatste optie ja.
Dat dacht PSV ook ja. Onderschatting van elke eredivisieclub is misplaatst. Iedereen kan in deze Mickey Mouse competitie van elkaar winnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
Utrecht is zo slechtDat kan niet misgaan.
Een maand geleden kon Poulsen ook niet voetballen hoor. En het is vooral schrijnend om te zien hoe hij telkens hetzelfde doet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een maand terug was Poulsen een baas en nu kan hij er niets meer van
Laten we uit gaan van twee jonge gastjes met 3 wedstrijden in Ajax 1 voor de controlerende positie.
Lol welke wedstrijd heb jij gezien. City gooide overduidelijk het spel dicht en wilde op de counter gaan scoren. Ajax werd gewoon hun eigen helft op gedwongen, dat wilden ze helemaal niet, want ajax moet altijd hun eigen spel blijven spelen. Groot verschil. Zeggen dat ajax city wel even pakt is het domste wat je kan doen na gisteren. City gaat er hard overheen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Manchester City was tegen Madrid in de eerste helft ook kansloos, nog slechter dan Ajax.
Zei toch dat het 1-4 zou wordenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:40 schreef Equites het volgende:
[..]
Lol welke wedstrijd heb jij gezien. City gooide overduidelijk het spel dicht en wilde op de counter gaan scoren. Ajax werd gewoon hun eigen helft op gedwongen, dat wilden ze helemaal niet, want ajax moet altijd hun eigen spel blijven spelen. Groot verschil. Zeggen dat ajax city wel even pakt is het domste wat je kan doen na gisteren. City gaat er hard overheen.
Waar zeg ik dit?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:40 schreef Equites het volgende:
[..]
Lol welke wedstrijd heb jij gezien. City gooide overduidelijk het spel dicht en wilde op de counter gaan scoren. Ajax werd gewoon hun eigen helft op gedwongen, dat wilden ze helemaal niet, want ajax moet altijd hun eigen spel blijven spelen. Groot verschil. Zeggen dat ajax city wel even pakt is het domste wat je kan doen na gisteren. City gaat er hard overheen.
Tja, deze zomer zijn er weer 3 vertrokken dus dan hou je er wel minder over. Al het talent voor de echte top zit in Jong Ajax en komt eraan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:45 schreef CaasS het volgende:
Maar het gebrek aan talent he. Zonder een nieuwe discussie over Eriksen te starten.
Van wie denken jullie dat hij over een paar jaar een stap kan maken naar de top, op Eriksen na? Wie bezit over behoorlijk veel talent en potentie? Is toch niemand op Eriksen en evt. v. Rhijn na? Dat is toch om te huilen
Niet specifiek tegen jou :p maar hoorde verschillende mensen dit al zeggen.quote:
Zo gaat dat hier, allerlei spelers worden al helemaal opgehemeld lang voordat ze bewezen hebben mee te kunnen op het hoogste niveau.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een maand terug was Poulsen een baas en nu kan hij er niets meer van
Laten we uit gaan van twee jonge gastjes met 3 wedstrijden in Ajax 1 voor de controlerende positie.
Precies. En dan maar accepteren dat het pure middelmaat is met 1 a twee potentiele uitschieters, en wachten tot die jongens uit jong Ajax sterk genoeg zijn om iets toe te gaan voegen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, deze zomer zijn er weer 3 vertrokken dus dan hou je er wel minder over. Al het talent voor de echte top zit in Jong Ajax en komt eraan.
Dortmuntquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:59 schreef Guidetti het volgende:
Hoesen: ‘Toen ik op de bank zat dacht ik: dit niveau kan ik aan’
Het wordt met het uur leuker. Eerst Vermeer die zegt dat ze kans maken tegen Dortmunt en Man C en nu Hoesen die denkt dat hij niveau gister aan kon.
Zul je zien dat Sana dadelijk gaat roepen dat hij niet veel minder was dan CR7 gister.
Hjij had het over het niveau van Ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:59 schreef Guidetti het volgende:
Hoesen: ‘Toen ik op de bank zat dacht ik: dit niveau kan ik aan’
Het wordt met het uur leuker. Eerst Vermeer die zegt dat ze kans maken tegen Dortmunt en Man C en nu Hoesen die denkt dat hij niveau gister aan kon.
Zul je zien dat Sana dadelijk gaat roepen dat hij niet veel minder was dan CR7 gister.
Kom op zeg. En Sana is zeker de nieuwe Messi. Het zijn beide koekenbakkers. Ook geen Ajax niveau.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hjij had het over het niveau van AjaxDat moet hij wel aankunnen ja.
Ga jij lekker geilen op een huurling van Man. City.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Kom op zeg. En Sana is zeker de nieuwe Messi. Het zijn beide koekenbakkers. Ook geen Ajax niveau.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:04 schreef Paul het volgende:
Kut TT
Utrecht gaat namelijk winnen![]()
Anders neem ik een week lang een Ajax avatar!
Beter doe jij ook gewoon weddenschap van dat als Utrecht wint dat jij een Utrecht avatar neemt een weekquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zet hem er maar alvast weer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |