Met Hoesen, Fischer, Andersen, Denswil, Meleg, Boilesen, Boccara en Sporkslede heeft Ajax een heleboel jonge spelers die een heel hoog niveau kunnen halen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef Sala-adin het volgende:
Elk jaar worden er belangrijke spelers verkocht en het is al voor 3 jaar op een rij dat Ajax weer ervaring op moet doen. Jaar in jaar uit leermomenten.
When will it stop
Madrid is al wel vaker op deze manier nat gegaan in de Primera Division dit seizoen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, die 1-2 viel omdat Madrid iets had van, wedstrijd in de pocket, rustig aan doen, ook al was het 2-2 geworden, was het alsnog 2-4 geworden. Alles wat Ajax leek te doen was bij de gratie van Madrid.
Ja volgens mij had elke individuele bankzitter bij Real een hogere transferwaarde dan de hele selectie van Ajax bij elkaar.quote:Is ook allemaal niet erg, er zat voor 117 miljoen op de BANK bij Madrid.
Wanneer die spelers constant gaan presteren worden ze toch weer verkocht....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met Hoesen, Fischer, Andersen, Denswil, Meleg, Boilesen, Boccara en Sporkslede heeft Ajax een heleboel jonge spelers die een heel hoog niveau kunnen halen.
Ook allemaal spelers die binnen een jaar basis zouden kunnen spelen, de toekomst ziet er goed uit.
true, maar toen liep het gewoon ff niet. Ze zijn nu weer gewoon in bloedvorm. Pas als het voor 1 van de ploegen zeker is dat ze doorgaan kan Ajax misschien een puntje halen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Madrid is al wel vaker op deze manier nat gegaan in de Primera Division dit seizoen.
[..]
Ja volgens mij had elke individuele bankzitter bij Real een hogere transferwaarde dan de hele selectie van Ajax bij elkaar.
Dit dus. En ook een Van Rhijn zal de komende tijd nog wel bij Ajax spelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met Hoesen, Fischer, Andersen, Denswil, Meleg, Boilesen, Boccara en Sporkslede heeft Ajax een heleboel jonge spelers die een heel hoog niveau kunnen halen.
Ook allemaal spelers die binnen een jaar basis zouden kunnen spelen, de toekomst ziet er goed uit.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wanneer die spelers constant gaan presteren worden ze toch weer verkocht....
Ja, voordat het Bosman arrest er wasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Is dat ooit anders geweest dan?
Nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Is dat ooit anders geweest dan?
Ja, liever 4e dan 3e. Dan kun je je net als voorgaande jaren weer helemaal richten op de competitie. Laten we dan hopen dat Twente en PSV nog even doorgaan in de EL.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:53 schreef Catch22- het volgende:
Ik hoop dat we eruit vliegen.
bij de eerste 2 kom je toch niet en als je EL moet spelen levert je én geen geld op (nauwelijks) en kost het je het kampioenschap.
De eerste helft was echt heel zwak hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vond Ajax in de 1e helft niet eens zo heel slecht spelen
Wel mooie goals gezien gisteren, vooral die van Benzema was
Ik denk dat je een wedstrijd toch anders beleefd wanneer je in een stadion zitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De eerste helft was echt heel zwak hoor.
Maar goed, Real Madrid is geen klein team.
Alleen na de 0-2 begon Ajax redelijk te spelen tot uiteindelijk de 1-3 viel.
Ik zat in het stadionquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een wedstrijd toch anders beleefd wanneer je in een stadion zit
Dat is ook zo idd. Maar het was echt dramatisch hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een wedstrijd toch anders beleefd wanneer je in een stadion zit
Ik was dan misschien een beetje aangeschoten maar werd weer aardig nuchter door de grolsch malt dus dat kan het niet zijn geweestquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook zo idd. Maar het was echt dramatisch hoor.
ja, zo'n 11 stuksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:37 schreef ValHallen het volgende:
Het was gisteren bedroevend in de 1e helft ja, maar zo kunnen we tenminste zien welke spelers tekort komen voor het niveau wat we nastreven. En dat zijn er best wat
De topclubs in Nederland kunnen niet meer bouwen aan een stabiel team, we zijn meer een kweekvijver geworden voor talenten. Daarom is de aansluiting met de top ook niet meer haalbaar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef Sala-adin het volgende:
Elk jaar worden er belangrijke spelers verkocht en het is al voor 3 jaar op een rij dat Ajax weer ervaring op moet doen. Jaar in jaar uit leermomenten.
When will it stop
Eriksen en van Rhijn heb beide potentie om tot dat niveau te groeien, dus 9. Al was van Rhijn niet beestachtig goed ofzo hoorquote:
Vermeer was een held gisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |