dat snappen ze juist beterd an jij...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
klacht: Bijenkorf snapt niet helemaal hoe je van je zooi af moet komen.
jaa, straks maar even heenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:10 schreef Adelante het volgende:
ach jee, de nerd ploeg is wakker
gaan jullie ook kleertjes kopen jongens?
Je bent gewoon een idioot, kunnen we ook niks aan doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:10 schreef Adelante het volgende:
ach jee, de nerd ploeg is wakker
gaan jullie ook kleertjes kopen jongens?
gewoon bijenkorf.nl, niet de boekjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef Karina het volgende:
Wanneer kom je in die wachtrij dan? Als ik op zo een boekje klik dan is er helemaal geen wachtrij.
Het is totaal overhyped ook deze 3 dagen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:16 schreef kwiwi het volgende:
ik zit even die boekjes te bekijken, maar voor 30 euro korting op bijv. 150 euro ga ik echt niet uren in de digitale wachtrij staanIk dacht dat alles de helft van de prijs zou zijn ofzo aan het aantal wachtenden te zien
Ook, maar ik geloof dat bijenkorf.nl op elk gegeven moment buiten deze dagen geen 27K bezoekers te gelijk heeft. En zullen hun infrastructuur daar dus ook niet op designed hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:15 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij is het meer marketing dan dat de server het niet aan kan.
In het boekje staat het al aangekondigd dat er een 'aardige' portier zal zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ook, maar ik geloof dat bijenkorf.nl op elk gegeven moment buiten deze dagen geen 27K bezoekers te gelijk heeft. En zullen hun infrastructuur daar dus ook niet op designed hebben.
Denk beetje van alle twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |