Hadden wij ook niet, dus die heb ik van huis meegenomenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawwwbij ons hebben de pc's ook geen boxen. Maar wij hebben iMac's en daar zitten ze gewoon in. Livestreaming 3FM
Dat lukt me prima, denk ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Evy zegt altijd dat je nog moet kunnen zingen of praten..
Ja? Mij niet echt.. maar als ik zo langzaam ga dat ik dat wel een beetje nuttig kan dan wandel ik geloof ikquote:
Ik zei 'denk ik', omdat ik alleen loop, dus aan praten kom ik niet toe.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja? Mij niet echt.. maar als ik zo langzaam ga dat ik dat wel een beetje nuttig kan dan wandel ik geloof ik
Al kon ik laatst wel gewoon hallo zeggen tegen een grote blaffende erfhond![]()
Ik zag wat overstekende konijntjes, maar om die nou toe te zingen vind ik wat overdrevenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik test het soms dus op de dieren die ik onderweg tegen kom
Wehehe leuk toch!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag wat overstekende konijntjes, maar om die nou toe te zingen vind ik wat overdreven
Zolang een hond niet dood op de grond ligt, blijft het een kutbeest.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik poep hem altijd een beetje als ik langs boerderijen kom met honden. Vaak zitten ze achter een hek, maar soms ook niet en toch betrap ik me er op dat ik altijd even aanzet om maar niet in m'n kuiten gebeten te worden
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zolang een hond niet dood op de grond ligt, blijft het een kutbeest.
blaffende honden....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik poep hem altijd een beetje als ik langs boerderijen kom met honden. Vaak zitten ze achter een hek, maar soms ook niet en toch betrap ik me er op dat ik altijd even aanzet om maar niet in m'n kuiten gebeten te worden
Hebben heus ook tandenquote:
onze kat vangt konijnen, muizen,ratten.....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef AlexN het volgende:
Beter een hond dan een kat, hond is in ieder geval nog nuttig
Onze kat verjoeg slangen, wel nuttig vond ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef AlexN het volgende:
Beter een hond dan een kat, hond is in ieder geval nog nuttig
Hier lopen 2 katten rond, en heb ook nooit last van slangenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze kat hielp verjoeg slangen, wel nuttig vond ik
Evy 2011. Gewoon alleen en met goede Asics. De eerste keer gaat dan super. En dan de 2e les krijg ik last. Niet na 5 min ofzo maar ook eerder. (net als bv de minuten in het schema van de week ervoor). Ik heb dan (op sportschool na) 2 dagen rust voor de nieuwe week. Ik kan proberen om dinsdag, donderdag, zaterdag te doen zodat ik 2 dagen rust pak voor de nieuwe week maar dat lijkt me geen verschil te maken. Hetquote:
Extra zuurstofquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:34 schreef Shravani het volgende:
ok, Sjaak afhaak hier.... zou lopen maar het komt met bakken uit de hemel. Een beetje regen is lekker maar om nou een uur door de hoosbuien te lopen....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:34 schreef Shravani het volgende:
ok, Sjaak afhaak hier.... zou lopen maar het komt met bakken uit de hemel. Een beetje regen is lekker maar om nou een uur door de hoosbuien te lopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |