Dat dacht ik net ook toen ik een stukje appelkruimelvlaai atquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:43 schreef Arquero het volgende:
Hmmm, een collega heeft kruidnootjes meegenomen![]()
![]()
Vanavond maar stukje extra lopen dan
Je collega is een feederquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:43 schreef Arquero het volgende:
Hmmm, een collega heeft kruidnootjes meegenomen![]()
![]()
Vanavond maar stukje extra lopen dan
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je collega is een feeder![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Fat_fetishism
misschien een vest of iets wat je nog uit kunt trekken als je het toch nog warm krijgt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Windje is best fris vandaag. Eerste keer lang?
Geef me een uur en een beetje en ik geef je het antwoord. Ik heb kort-kort aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Windje is best fris vandaag. Eerste keer lang?
Zou nét op tijd zijn, want over een uur en een beetje moet ik richting Arqudinges.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geef me een uur en een beetje en ik geef je het antwoord. Ik heb kort-kort aan.
Genieten van de gratis zuurstofquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef linebear het volgende:
Net gelopen, korte benen, lange armen. Goed te doen. Laatste stuk flink wind tegen, op open vlakte.
Maar toch nog een gemiddelde van 5,32.... zal vast komen door die ene km die ik 4,11 liep![]()
Wat is de beste techniek om tegen de wind in te rennen ?
stap voor stapquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef linebear het volgende:
Net gelopen, korte benen, lange armen. Goed te doen. Laatste stuk flink wind tegen, op open vlakte.
Maar toch nog een gemiddelde van 5,32.... zal vast komen door die ene km die ik 4,11 liep![]()
Je kan beter met lange benen lopen. Zo maak je meer meters per pas. Aan lange armen heb je niet zoveel bij het lopen. Hangt alleen maar in de weg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef linebear het volgende:
Dat gaat bij mij vanzelf wanneer ik wat harder loop.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zie ook veel lopers overdreven hun voeten optillen, schoen 90 graden tov het asfalt alsof ze de steentjes er onder uit willen lopen, dat begrijp ik ook niet helemaal, is denk ik verloren energie?
Kort-kort doen. Heerlijk. Hier scheen de zon en waren er een paar wolken. De stevige wind is totaal niet koud. Eerder lekker verkoelend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou nét op tijd zijn, want over een uur en een beetje moet ik richting Arqudinges.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
geen spierpijn, geen pijntjes
na gister.. wowie!
was blij dat ik aan het einde pas wind tegen had, zeker verkoelendquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kort-kort doen. Heerlijk. Hier scheen de zon en waren er een paar wolken. De stevige wind is totaal niet koud. Eerder lekker verkoelend.
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef linebear het volgende:
Kreeg een achievement van Nikevorige maand meer dan 80 km gelopen
jammer dat het alleen 15 km is, dat is net nog te ver voor mijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Denk toch dat ik me ga inschrijven voor de 7 heuvelen loop..
O leuk!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:36 schreef linebear het volgende:
Via de Nike+ app...
http://nikeplus.nike.com/(...)2f-9f11-f4b484692470
Wat loop je nu dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef linebear het volgende:
[..]
jammer dat het alleen 15 km is, dat is net nog te ver voor mij
zo haalde ik vorige week mn ipod shuffle uit de wasmachine... nog keurig aan mn shirt vast geklemdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef mosselmossel het volgende:
Die oortjes die ik dinsdag kwijt was?
Die zijn weer lekker schoon.
*was verder uit de droger haart*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |