Het is hier heerlijk weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
buienradar zegt dat het hier om 19u nog regent en om 22u niet meer, dus ergens daar tussenin ga ik maar lopen dan
Hier voor vanavond geven ze ook droog weer op. Mooiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
buienradar zegt dat het hier om 19u nog regent en om 22u niet meer, dus ergens daar tussenin ga ik maar lopen dan
Makkelijk als je voor de triathlon oefentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Rennen in je wetsuit![]()
[ afbeelding ]
als je buienradar x aantal uur vooruit gebruikt wens ik je veel succesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het klopt hier eigenlijk meestal wel moet ik zeggen..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
als je buienradar x aantal uur vooruit gebruikt wens ik je veel succes
dat is dan toeval want buienradar projecteert de huidige buien een vooruit, er wordt geen rekening gehouden met het ontstaan of afnemen van buien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het klopt hier eigenlijk meestal wel moet ik zeggen..
0 Kelvin is koud alles daarboven valt meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn god wat een heerlijk weer is 't hier, maar ik ben heel bang dat als ik zodadelijk naar buiten ga dat het ineens wel heel koud blijkt te zijn
Nou, heb net wel de wintervoering in m'n motorjas geritst!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
0 Kelvin is koud alles daarboven valt mee
Maar maar maar... Iedereen rent toch met beide voeten van de vloer? Anders wordt het wandelen. *confused*quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:00 schreef AlexN het volgende:
Heheh.. ik heb zojuist een foto gevonden van de 10km van afgelopen zaterdag.
Ik zag er op het finish filmpje nog vrij fris uit, maar hier is toch wel te zien dat het niet allemaal vanzelf gaat!
http://www.clavernet.nl//(...)2%20%20%28350%29.jpg
Ik doe wel de YUR zweefpas ! HOP HOP HOP!
Ja maar dat is ok vanwege de chill factor/rijwind.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, heb net wel de wintervoering in m'n motorjas geritst!
Het gaat er natuurlijk om dat het op de gevoelige plaat is vastgelegd.. dan telt het pasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar maar maar... Iedereen rent toch met beide voeten van de vloer? Anders wordt het wandelen. *confused*
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef mosselmossel het volgende:
Die oortjes die ik dinsdag kwijt was?
Die zijn weer lekker schoon.
*was verder uit de droger haart*
Ruiken ze ook lekker nu?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef mosselmossel het volgende:
Die oortjes die ik dinsdag kwijt was?
Die zijn weer lekker schoon.
*was verder uit de droger haart*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |