* Knetterkrankjorum kusjes geeftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Graag, schouders, triceps en buik
Ik ben nooit zo van de ochtendseks hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:14 schreef GSbrder het volgende:
Nooit te vroeg voor seks, zeker niet als je vriendin om half acht de deur uit moet. Gewoon ballen en opstaan.
Exact de reden dat ik niet van ochtenseks hou tenzij je geil wakker word geen voorspel doet en gelijk doggystyle bezig gaat dan heb je iig geen last van ochtendadem enzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de ochtendseks hoorEn dan met een walm die uit beide monden komen
Dan poets je toch effe je tanden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de ochtendseks hoorEn dan met een walm die uit beide monden komen
huldequote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Exact de reden dat ik niet van ochtenseks hou tenzij je geil wakker word geen voorspel doet en gelijk doggystyle bezig gaat dan heb je iig geen last van ochtendadem enzo
WOW mooie gedachtequote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Exact de reden dat ik niet van ochtenseks hou tenzij je geil wakker word geen voorspel doet en gelijk doggystyle bezig gaat dan heb je iig geen last van ochtendadem enzo
die fout maak ik vakerquote:
dan ga ik ook gelijk naar de wc en ff koffie zetten en dan is het voor mij geen ochtendseks meer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan poets je toch effe je tanden.
Seks is sowieso vies.
jouw hondquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:18 schreef Fera het volgende:
Ik ga n les missen, maar anders is mn hond superlang alleen.
Als ik geil ben merk ik daar niks van.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kun je niet babysitten?quote:
gewoon geen ochtendseks tenzij mega geilquote:
Weg spierpijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum kusjes geeft
en eens met TT ik stem voor slapen dan
De hond is mijn baby.quote:
had ik maar van die magische kusjesquote:
dat vind ik altijd best erg als mensen zo over hun dieren denken/mee omgaanquote:
Straks gaat je kleine dat denken. Een kus van mama heelt veel wondenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had ik maar van die magische kusjesdamn wat zou ik wat afkussen op een dag
whihi en die kleine gaat ook veel kusjes krijgenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Straks gaat je kleine dat denken. Een kus van mama heelt veel wonden
Spontaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon geen ochtendseks tenzij mega geil
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik altijd best erg als mensen zo over hun dieren denken/mee omgaan
dat kan toch de rest van de dag.quote:
Ik behandel m gewoon als hond, maar hij is als n kind voor me omdat ik zoveel om m geef. En gezien t feit dat ik m grootgebracht heb, ben ik ook n beetje zijn moeder. Maar dat is eigenlijk de functie van een alfa.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik altijd best erg als mensen zo over hun dieren denken/mee omgaan
Daar ben ik ook wel van overtuigd jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whihi en die kleine gaat ook veel kusjes krijgen
Een vrouw die van wanten weetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan toch de rest van de dag.
dat jongens wakker worden met een odol en dus willen seksen is begrijpelijk, maar de meeste dames hebben dan toch een volle blaas en zullen niet klaarkomen.
dan maar eerst wakker worden en na de koffie spontaan pijpen terwijl hij een krantje leest
ja oke maar jij praat niet tegen de hond met jezelf in de derde persoon als zijnde mama?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik behandel m gewoon als hond, maar hij is als n kind voor me omdat ik zoveel om m geef. En gezien t feit dat ik m grootgebracht heb, ben ik ook n beetje zijn moeder. Maar dat is eigenlijk de functie van een alfa.
Nee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja oke maar jij praat niet tegen de hond met jezelf in de derde persoon als zijnde mama?
of dat je kleertjes voor hem/haar koopt.
of dat je het tegen andere mensen over je kleine/baby hebt ?
nee dat vraag ik juist of je dat niet doet, ik zeg nergens dat je het doetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.dat is een conclusie die jij trekt.
Pijpen kan een vrouw best met een meurende mond en een volle blaasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan toch de rest van de dag.
dat jongens wakker worden met een odol en dus willen seksen is begrijpelijk, maar de meeste dames hebben dan toch een volle blaas en zullen niet klaarkomen.
dan maar eerst wakker worden en na de koffie spontaan pijpen terwijl hij een krantje leest
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik moet geloof ik ook opschieten met aankleden en shitmet 40 minuten bij het ziekenhuis zijn
tot strakkies
heeft de dame niets aan.. pijpen is voorspel voor meer. en ik hoef niet keihard geneukt te worden met een volle blaas terwijl hij over mij heen hangt en zijn riekende adem in steeds sneller tempo mijn gezicht in hijgtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pijpen kan een vrouw best met een meurende mond en een volle blaas.
Maar toen ik de hond baby noemde was je eerste opmerking dat je dat best erg vond, dus toen had je al een oordeel voordat je verder vroeg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat vraag ik juist of je dat niet doet, ik zeg nergens dat je het doet
correct. die opmerking vond ik ook erg want je noemde je hond ook een baby en dat vind ik per definitie ergquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar toen ik de hond baby noemde was je eerste opmerking dat je dat best erg vond, dus toen had je al een oordeel voordat je verder vroeg.
Ook in de context van... Goh, een grapje?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
correct. die opmerking vond ik ook erg want je noemde je hond ook een baby en dat vind ik per definitie erg
Volgens mij zitten we niet helemaal op één lijn. Geeft ook nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heeft de dame niets aan.. pijpen is voorspel voor meer. en ik hoef niet keihard geneukt te worden met een volle blaas terwijl hij over mij heen hangt en zijn riekende adem in steeds sneller tempo mijn gezicht in hijgt
ohh wist niet dat er onderwerpen zijn die niet besproken mogen worden?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:35 schreef MissExpert het volgende:
Ohnee mag niet over school praten, dan praat ik te kinderlijk
Wat een kinderlijke opmerking dit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:34 schreef MissExpert het volgende:
Mornin. Vandaag weer dagje school. Tot 16u blegh
Is mij gister verteld dat ik te kinderlijk praatte. Kwam vast doordat ik altijd over school praat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:37 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ohh wist niet dat er onderwerpen zijn die niet besproken mogen worden?
Waarom ben je zo vroeg op danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog een dag vrij, en dan vroeg op zijn, ik doe iets fout..
Als ik dat eens wist, ik wilde nog terug gaan en slapen maar daar was m'n lichaam het niet mee eens, dan er maar uit, straks maar een stukje rijden ofzo, ookal is het heul nat buitenquote:
heb ik iedere zaterdag en zondag. maandag tot en met vrijdag om half 7 op en dan zaterdag klaarwakker rondom dat tijdstip. ritme ofzo heet dat. zeer vervelend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist, ik wilde nog terug gaan en slapen maar daar was m'n lichaam het niet mee eens, dan er maar uit, straks maar een stukje rijden ofzo, ookal is het heul nat buiten
Ik zwaaide nog maar je sliep zekerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leg maar een infuus aan
[..]buurman
Hangt er vanaf hoe laat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik zwaaide nog maar je sliep zeker
Ah, vandaar geen zwaai terug.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toen was ik al wakker hoorzat ik aan een bakkie thee en te ochtendhumeuren
Ik zwaai nu wel ffquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ah, vandaar geen zwaai terug.
Mogge lieverdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
Wow jullie gaan al snel.
Mogge dames![]()
![]()
Mogge heren
Gewoon je onweerstaanbare charmes in de strijd gooienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet terug naar de V&D zie ik
even 21% geld terug scoren
mits dat lukt
Pfff zwaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen
De lift is stuk! En 12 trappen lopen met 2x 7 kilo is een no go!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gewoon je onweerstaanbare charmes in de strijd gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2012 09:03:29 ]
Moet te doen zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet terug naar de V&D zie ik
even 21% geld terug scoren
mits dat lukt
Hoi schatquote:
Wow dat is nogal een eindquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen
De lift is stuk! En 12 trappen lopen met 2x 7 kilo is een no go!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pfff zwaar
en nu?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Pfff zwaar
en nu?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:10 schreef MeneerLogica het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pfff zwaar
en nu?
[..]nu heb ik ze toch maar opgetild want ze moeten toch naar buiten! Af gaat prima, naar boven met 2 doorweekte hondjes die geen trap kunnen lopen is het ochtendgymnastiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er al iemand onderweg voor de lift?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nu heb ik ze toch maar opgetild want ze moeten toch naar buiten! Af gaat prima, naar boven met 2 doorweekte hondjes die geen trap kunnen lopen is het ochtendgymnastiekSurequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is er al iemand onderweg voor de lift?
[..]
Sure
Shit nu heb je gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zul je net zien, houdt het op met hard regenen als ik weer binnen ben.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is er al iemand onderweg voor de lift?
[..]
Sure
JeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat is ál-tijd zo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:25 schreef Fera het volgende:
Zul je net zien, houdt het op met hard regenen als ik weer binnen ben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: