* Knetterkrankjorum kusjes geeftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Graag, schouders, triceps en buik
Ik ben nooit zo van de ochtendseks hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:14 schreef GSbrder het volgende:
Nooit te vroeg voor seks, zeker niet als je vriendin om half acht de deur uit moet. Gewoon ballen en opstaan.
Exact de reden dat ik niet van ochtenseks hou tenzij je geil wakker word geen voorspel doet en gelijk doggystyle bezig gaat dan heb je iig geen last van ochtendadem enzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de ochtendseks hoorEn dan met een walm die uit beide monden komen
Dan poets je toch effe je tanden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de ochtendseks hoorEn dan met een walm die uit beide monden komen
huldequote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Exact de reden dat ik niet van ochtenseks hou tenzij je geil wakker word geen voorspel doet en gelijk doggystyle bezig gaat dan heb je iig geen last van ochtendadem enzo
WOW mooie gedachtequote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Exact de reden dat ik niet van ochtenseks hou tenzij je geil wakker word geen voorspel doet en gelijk doggystyle bezig gaat dan heb je iig geen last van ochtendadem enzo
die fout maak ik vakerquote:
dan ga ik ook gelijk naar de wc en ff koffie zetten en dan is het voor mij geen ochtendseks meer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan poets je toch effe je tanden.
Seks is sowieso vies.
jouw hondquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:18 schreef Fera het volgende:
Ik ga n les missen, maar anders is mn hond superlang alleen.
Als ik geil ben merk ik daar niks van.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kun je niet babysitten?quote:
gewoon geen ochtendseks tenzij mega geilquote:
Weg spierpijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum kusjes geeft
en eens met TT ik stem voor slapen dan
De hond is mijn baby.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |