Been there, done that. Maar mijn leven is nu zoals ik het wilde terwijl het daarvoor altijd een compromis was. & getrouwd en aanstaande papa. It gets better. Veel zuipen met vrienden is het devies.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:44 schreef Blue_note het volgende:
Zal zeker wel goedkomen. Maar tis nu gewoon K-U-T
Een dommer advies kan je niet geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 03:45 schreef Shivo het volgende:
[..]
Been there, done that. Maar mijn leven is nu zoals ik het wilde terwijl het daarvoor altijd een compromis was. & getrouwd en aanstaande papa. It gets better. Veel zuipen met vrienden is het devies.
Werkte bij mij ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:51 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Een dommer advies kan je niet geven.
Waarom kruipen jullie in de slachtofferrol en waarom zou je gaan zuipen. Ga door met je leven, het slijt evengoed wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Werkte bij mij ook.
Heb je geen vrienden? Want in je eentje zuipen is inderdaad een wat minder goed advies.
Je hebt meer aan vrienden dan aan dikke spieren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb me juist ingeschreven bij de sportschool en heb op die manier een uitlaatklep gevonden voor alles. Vond ik een stuk fijner dan zuipen met vrienden.
Nou, geweldig die vrienden die problemen oplossen met drank.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt meer aan vrienden dan aan dikke spieren.
Vrienden heb ik ook natuurlijk wel, maar van zuipen zou ik me alleen maar slechter voelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt meer aan vrienden dan aan dikke spieren.
Mensen die niet zuipenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:57 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Waarom kruipen jullie in de slachtofferrol en waarom zou je gaan zuipen. Ga door met je leven, het slijt evengoed wel.
Anders kan hij bij jou in de leer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:02 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik hoop voor ts vooral dat hij de edele kunst van autofellatio meester is.
Ik ben niet zo lenig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Anders kan hij bij jou in de leer?
Ik lust ze best hoor, maar niet om je gevoelens te onderdrukken bij problemen. Dan ben je stom bezig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mensen die niet zuipen
Ach, die zit altijd te zieken midden in de nacht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat meen je nietAlsof je na 3 jaar samenwonen opeens hup de volgende dag gaat daten.
in films hebben ze binnen een week een nieuwe. Die ze vervolgens weer verlaten omdat het altijd een klootzak blijkt te zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat meen je nietAlsof je na 3 jaar samenwonen opeens hup de volgende dag gaat daten.
Ach ja in filmsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in films hebben ze binnen een week een nieuwe. Die ze vervolgens weer verlaten omdat het altijd een klootzak blijkt te zijn.
Beetje een ondergewaardeerde rol... rebound guy in een film...
en als ze het wel doen, ontsnapen ze of worden ze kapot gebeukt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja in filmsDaar hoeft ook nooit iemand naar de wc.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en als ze het wel doen, ontsnapen ze of worden ze kapot gebeukt.
Kim-jung Il ook niet en hij heeft toch maar mooi 7 opera's geschreven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja in filmsDaar hoeft ook nooit iemand naar de wc.
Mensen die zuipen stoer vindenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mensen die niet zuipen
Als deze gast er niet was geweest, dan was het later met een ander wel stuk gelopen. Geloof me, nu is het allemaal kut, maar je bent beter af straks.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:20 schreef Blue_note het volgende:
Het ergste is nog dat er gevoelens voor een ander zijn. En ik kan doe gast wel kapot maken (maar doe het niet) maar die gedachten gaan nu continu door m'n hoofd. Zij en hem.
Ik heb ook zoiets meegemaakt alleen was ik (gelukkig) toen al op het punt dat ik hem, mijn ex dus, wel kon doodschieten, dat scheelt een stuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:20 schreef Blue_note het volgende:
Het ergste is nog dat er gevoelens voor een ander zijn. En ik kan doe gast wel kapot maken (maar doe het niet) maar die gedachten gaan nu continu door m'n hoofd. Zij en hem.
Datenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets meegemaakt alleen was ik (gelukkig) toen al op het punt dat ik hem, mijn ex dus, wel kon doodschieten, dat scheelt een stuk.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:49 schreef LelijKnap het volgende:
Samenwonen met een vrouwBen je homo of zo ?
Dit. Sterkte TS. Las laatst dat bij het uitgaan van een relatie, je zo snel mogelijk, je ex moet deleten voor het verwerken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik doe dat ook noet uit plezierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:49 schreef Kreator het volgende:
Het heeft overigens geen zin om over je (ex)vriendin en de nieuwe gast na te denken. Daar ga je kapot aan. Je kan er namelijk toch niks aan doen.
Probeer geforceerd ergens anders aan te denken. Als er iets is, waar je depri van gaat raken is het dit wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:51 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nee ik doe dat ook noet uit pleziermaar dat gaat automatisch helaasch.
Het was sowieso een fucking pientere dame dat ze met iemand zoals jij samen gaat wonenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:52 schreef amenth het volgende:
had ik ook februari 2011 woonde roffa zuid alles perfect m3 voor de deur we hadde koopflat van haar rijke ouders, toen besloot ze me opeens er uit te zette nomdat ikniet mee betaalde aan niks dus ik heb er nog maanden lang daar staan ruzie te mkaen voor de deur dat ik me huis terug wou maar uiteindelijk win je dat niet als huis niet op je naam staat, gwn andere chimeid zoeken
Ja hoor, en over een uurtje voel je je weer zwaar kut. Zo gaat dat. Ga eens lekker op vakantie (Frankrijk misschien?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef Blue_note het volgende:
Is het gek dat ik me nu eigenlijk best goed voel?
problemen oplossen met drankquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:02 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nou, geweldig die vrienden die problemen oplossen met drank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |