Ik heb altijd geleerd om mijn tieten niet aan vreemden te laten zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:40 schreef JimmyJames het volgende:
Nieuwelingen horen hun tieten te posten.
Ok, hierbij:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:40 schreef Tropanzia het volgende:
2x deze smiley typen, en je bent ontgroend.... komt ie:![]()
Haha, grappig man.quote:
leer eerst nederlands schrijfenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:03 schreef Chiu het volgende:
[..]
Haha, grappig man.
Volgens mij ben ik nu wel ontgroend nu de allerkutste user van heel FOK! in mijn topic gereageerd heeft.
nee, ik zei: tieten posten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:03 schreef Chiu het volgende:
[..]
Haha, grappig man.
Volgens mij ben ik nu wel ontgroend nu de allerkutste user van heel FOK! in mijn topic gereageerd heeft.
Dit jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:43 schreef LompeWorst het volgende:
Gaarne een imgur album te maken met minstens 15 naaktfotos.
Zodra deze meer dan 1gb bandbreedte heeft verbruikt (Meestal ongeveer 10 minuten) ben je officieel ontgroend omdat er dan zo'n 30 FOK!ers op je gezicht hebben gefappert.
DM mij de link maar
het grappige is dat je ook nog echt gelijk hebt. Samen met lovingMe danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:03 schreef Chiu het volgende:
[..]
Haha, grappig man.
Kijk, aan deze mensen hebben we wat, die hebben gelijk door wat ras baggeraars zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:03 schreef Chiu het volgende:
[..]
Haha, grappig man.
Ja, na jou, homoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:04 schreef mickey_mike het volgende:
[..]
leer eerst nederlands schrijfen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:40 schreef JimmyJames het volgende:
vrouwen horen hun tieten te posten.
Fokkers leren niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:43 schreef Chiu het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd om mijn tieten niet aan vreemden te laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |