quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op welke zender is dit debat te zien?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef maartena het volgende:
Debattijden:
18:00 PDT
21:00 EDT
03:00 CET
In de VS live te volgen op.... een stuk of 15 TV zenders. (CNN, Fox, MSNBC, maar ook de "nationals" ABC, CBS, Fox, CW, MNT, en omdat PBS het host, ook op PBS.
Ook online op diverse plekken te volgen als het in Nederland nergens wordt opgepikt.
Hier in ieder geval: http://www.youtube.com/politics?feature=etp-gs-ype
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef rubbereend het volgende:
In Nederland is het online te volgen via journaal24.nl
Nachtje doorhalen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:28 schreef Yi-Long het volgende:
Damn, 3 uur begint het pas....
Dat wordt weer een latertje, en ik wilde juist morgen vroeg eruit.
Nachtje doorhalen lijkt me geen goed idee, want moet misschien halverwege de dag richting de andere kant van Nederland om daar iemand op te halen, en dan moet ik dus s'avonds laat auto rijden. Nu heb ik wel vaker gereden na flink slaapgebrek, maar verstandig is het niet, en helemaal vervelend als je dan ook nog last krijgt van droge ogen ofzo....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen!![]()
Ik ga wel even kijken, en me groen en geel ergeren. Weet niet hoe lang ik het volhoud.
Ik ben meestal fitter als ik helemaal niet slaap dan wanneer ik maar 2-3 uurtjes ga liggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen lijkt me geen goed idee, want moet misschien halverwege de dag richting de andere kant van Nederland om daar iemand op te halen, en dan moet ik dus s'avonds laat auto rijden. Nu heb ik wel vaker gereden na flink slaapgebrek, maar verstandig is het niet, en helemaal vervelend als je dan ook nog last krijgt van droge ogen ofzo....
Ik probeer het debat te bekijken, dan hoop ik dat daarna een paar uurtjes slaap genoeg zal zijn, dan morgen overdag mijn dingen doen, en dan wellicht dus naar de andere kant van het land.
Hetzelfde probleem hier helaas maar ik kan het niet laten om het niet te bekijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:28 schreef Yi-Long het volgende:
Damn, 3 uur begint het pas....
Dat wordt weer een latertje, en ik wilde juist morgen vroeg eruit.
Het verschilt bij mij. Soms doet een kort dutje wonderen, en soms heb je er geen reet aanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben meestal fitter als ik helemaal niet slaap dan wanneer ik maar 2-3 uurtjes ga liggen.
Same here. Ik ga maar gewoon tandjes poetsen, in bed liggen, en kijken hoe lang ik het volhou...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 02:43 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem hier helaas maar ik kan het niet laten om het niet te bekijken.
[LIVESTREAM] Eerste debat tussen President Obama en Mitt Romneyquote:Op donderdag 4 oktober 2012 03:03 schreef tralalala het volgende:
Ik bedenk me net dat dit waarschijnlijk ook op CNN etc wordt uitgezonden.
Welke middenklasse?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 03:08 schreef Sound.Cloud het volgende:
'Economic pattriotism' , In de eerste minuten van Obama. Weer nadruk op de middenklasse.
De middenklasse is in de USA haast verdwenen, alleen 9%rijken, 1%superrijken en 90% armenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 03:08 schreef Sound.Cloud het volgende:
'Economic pattriotism' , In de eerste minuten van Obama. Weer nadruk op de middenklasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |